Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
sevgili detan,
altın konusunda birçok yönden düşünüyorum, bankalar fiziki olarak altını zaten uzun süre tutabilirler finansal kaynaklarını hedge etmek içinde tutabilir (para birimlerinin belirsizliği)..birde son zamanlarda kredilerden enflasyondan dolayı yeterli kârı sağlayamıyorlar..aklıma geçen sene yazılmış bir makale geldi ama bulamadım: amerikanın piyasadan fiziki altın toplayacağından bahsediyordu..Almanların alacakları mı vardı öyle birşey??? 1 bira daha içeyim sorunu tamamen çözeceğim
sevgili detan,
altın konusunda birçok yönden düşünüyorum, bankalar fiziki olarak altını zaten uzun süre tutabilirler finansal kaynaklarını hedge etmek içinde tutabilir (para birimlerinin belirsizliği)..birde son zamanlarda kredilerden enflasyondan dolayı yeterli kârı sağlayamıyorlar..aklıma geçen sene yazılmış bir makale geldi ama bulamadım: amerikanın piyasadan fiziki altın toplayacağından bahsediyordu..Almanların alacakları mı vardı öyle birşey??? 1 bira daha içeyim sorunu tamamen çözeceğim
Sevgili detox, aslında sorum 'bankaların neden altın aldığı' değil.
Halktan altın toplayıp gram altın hesabı açmalarına dayalı.
iş bankası altını getirin muhabbeti yapıyor... bu fiyattan bozacak 1000 dolardan yerine koyacak olmayan altını .... tabiii çoğu müşretiyi arayıp satarsanız iyi olur ne kadar düşeceğini tahmin edemiyoruz ayağıda çekecekler böyllikle %20-30 kar edecekler...
yada tam tersi olacak buralardan dönmesi gerekli reklamlar ilginç altının durduğu yerde ilginçç
1- Birçok bankada gram altın uygulaması var.
2- Reklam yapan (veya geçmişte yapmış olan) başka bankalar da var.
3- Altın piyasasına İş Bankası mı yön veriyor? Bu piyasada İş Bankası'nın etkisi sıfıra yakındır.
4- Diyelim ki topladığı altınları sattı; altın fiyatı yükselirse zarar eder.
5- Diyelim ki topladığı altınları satmadı; bu durumda düşse de çıksa da bankanın bir menfaati olmaz; banka boşuna altınların bekçiliğini yapmış olur.
6- Öyleyse bankalar niçin altın toplamaya çalışıyor? Esas soru bu olmalı.
Cevapları rica edelim
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum