Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #4891
    radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence onun kötek sorunu var
    Şiddet çözüm değil bence.

    Yorum

    • Artı
      Aktif
      • 06 Temmuz 2009
      • 237

      #4892
      REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      bovespanın gidişatını iyi görmediğimden %10luk 89.850 den tekrar şort denedik baqalım,
      Panik yapma bence, 90,550 de dahi bendeki görstergeyi yeşile çevirmeye yetmiyor, sen bilirsin yine de...
      Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

      Yorum

      • MAKİNİST
        Katılımcı
        • 15 Ağustos 2007
        • 145

        #4893
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Şiddet çözüm değil bence.
        "Nush ile yola gelmeyeni etmeli tekdir / Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir"

        Yorum

        • Artı
          Aktif
          • 06 Temmuz 2009
          • 237

          #4894
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          taksimi
          Yok dolmuş, müşteri bekliyom, akşam da E5 e çıkacam, tövbe tövbe...
          Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

          Yorum

          • REİS
            Tecrübeli
            • 24 Aralık 2012
            • 542

            #4895
            şortları şu dakka itibarıynan %20 ye cıkarttım.
            BaLtaCı

            kârda otur,zarardan cabuk cık...

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #4896
              Spor saatim geldi. Pala size emanet.

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #4897
                brent haziran vade de 109.75 den 1:50 kaldıraç short denemesi. 110.25 sl
                vadelide az kontrat 90.500 den short
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • Artı
                  Aktif
                  • 06 Temmuz 2009
                  • 237

                  #4898
                  aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Spor saatim geldi. Pala size emanet.
                  ,Güle güle fildaş, gözün arkada kalmasın, rahat rahat yap sporunu...
                  Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                  Yorum

                  • alpbike
                    Kumarbaz
                    • 02 Kasım 2011
                    • 402

                    #4899
                    Yok yok çözüm kötek; onlar cemaat kağıtları, dövüyom ben onları, onlarda bana dua ediyor...
                    Bu aralar çok içli dışlıyız, seçimin acısını onlardan çıkarıyom...

                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Şiddet çözüm değil bence.
                    SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #4900
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Spor saatim geldi. Pala size emanet.
                      Beni peşinen tebrik ette öyle git, sonra geç kalıyon
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #4901
                        Bu haber de başkana gelsin

                        PFDK FENERBAHCE'YE 1 MAC SEYIRCISIZ OYNAMA CEZASI VERDI

                        KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

                        FENERBAHCE A.S. HAKKINDA, 13.04.2014 TARIHINDE OYNANAN FENERBAHCE A.S. -
                        MEDICAL PARK ANTALYASPOR SPOR TOTO SUPER LIG MUSABAKASINDA, SAHA OLAYI
                        NEDENIYLE SEVK YAPILMIS ISE DE ISNAT OLUNAN IHLALIN UNSURLARI OLUSMADIGINDAN
                        CEZA TAYININE YER OLMADIGINA, AYNI MUSABAKADA FENERBAHCE A.S.'NIN,
                        TARAFTARLARININ NEDEN OLDUGU CIRKIN VE KOTU TEZAHURAT NEDENIYLE VE BU EYLEMIN
                        AYNI SEZON ICINDE 5. KEZ GERCEKLESTIRILMESINDEN DOLAYI 1 RESMI MUSABAKAYI KENDI
                        SAHASINDA SEYIRCISIZ OYNAMA VE 150.000.-TL PARA CEZASI ILE CEZALANDIRILMASINA,

                        TRABZONSPOR A.S. HAKKINDA, 13.04.2014 TARIHINDE OYNANAN ESKISEHIRSPOR -
                        TRABZONSPOR A.S. SPOR TOTO SUPER LIG MUSABAKASINDA, SAHA OLAYI NEDENIYLE SEVK
                        YAPILMIS ISE DE ISNAT OLUNAN IHLALIN UNSURLARI OLUSMADIGINDAN CEZA TAYININE YER
                        OLMADIGINA, AYNI MUSABAKADA TRABZONSPOR A.S.'NIN, TARAFTARLARININ NEDEN OLDUGU
                        CIRKIN VE KOTU TEZAHURAT NEDENIYLE VE BU EYLEMIN AYNI SEZON ICINDE 6. KEZ
                        GERCEKLESTIRILMESINDEN DOLAYI TAKDIREN 1 RESMI MUSABAKAYI KENDI SAHASINDA
                        SEYIRCISIZ OYNAMA VE 300.000.-TL PARA CEZASI ILE CEZALANDIRILMASINA, AYNI
                        MUSABAKADA TRABZONSPOR A.S.'NIN, SPOR AHLAKINA AYKIRI PANKART ASILMASINDAN
                        DOLAYI TALIMATLARA AYKIRILIK NEDENIYLE TAKDIREN 20.000.-TL PARA CEZASI ILE
                        CEZALANDIRILMASINA, AYNI MUSABAKADA TRABZONSPOR A.S.'NIN, TAKIM HALINDE
                        SPORTMENLIGE AYKIRI HAREKET NEDENIYLE 10.500.-TL PARA CEZASI ILE CEZALANDIRILMASINA,
                        KARAR VERILDI



                        -MATRIKS-
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #4902
                          Merkezde atamalar

                          Merkez Bankası eksik kalan köşelerine "köşe yazarı" koyuyor...


                          ***
                          Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı, istifası ile ilgili söylentilere itibar edilmemesini istedi. Öte yandan bugün yapılan Merkez Bankası Genel Kurulu'nda görev süresi biten iki üyenin süresi uzatılırken, denetim kuruluna ise Yeni Şafak gazetesi yazarı Mehmet Ziya Gökalp getirildi.

                          http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/26242770.asp

                          Yorum

                          • MAKİNİST
                            Katılımcı
                            • 15 Ağustos 2007
                            • 145

                            #4903
                            Bu gazeteci bozuntularının finans ile ilgisi neymiş ki? Koskoca Merkez Bankası bunlara mı kaldı? Yazık...

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #4904
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Sevgili detox, aslında sorum 'bankaların neden altın aldığı' değil.
                              Halktan altın toplayıp gram altın hesabı açmalarına dayalı.

                              Benim sorumun öncesi de var, şu şekilde gelişti:
                              valla şuan da aklıma birşey gelmiyor ama bankalar tyalli nin söylediği gibi düşünüyorsa forex te 1:100 kaldıraç short yapsa altının fiziki yada gr hesabından daha fazla kazanır? %20-30 düşüş 1:100 kaldıraçta ana parayı 30 a katlamak demek esasında bende bekliyorum bir düşüş hatta 1030-980 dolar ons fiyatını görürsem şaşırmam
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #4905
                                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                sevgili detan,
                                altın konusunda birçok yönden düşünüyorum, bankalar fiziki olarak altını zaten uzun süre tutabilirler finansal kaynaklarını hedge etmek içinde tutabilir (para birimlerinin belirsizliği)..birde son zamanlarda kredilerden enflasyondan dolayı yeterli kârı sağlayamıyorlar..aklıma geçen sene yazılmış bir makale geldi ama bulamadım: amerikanın piyasadan fiziki altın toplayacağından bahsediyordu..Almanların alacakları mı vardı öyle birşey??? 1 bira daha içeyim sorunu tamamen çözeceğim
                                Almanlar altınlarını neden geri çekmye başladı yavaş yavaş.....
                                öncesinde neden ABD ye gitmişti altınlar soğuk savaş döneminde rus işgali korkusuyla...
                                peki tam altınlar geri dönmeye başlamışken neden rus işgali ve korkusu hortladı yine ? sorular sorular

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information