Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23115

    #4816
    şöyle yada böyle trend dışına şıkılmış durumda

    altta yaklaşık 5000/6000 puan kadar düşme olasılığ hala mevcut

    olur olmaz ben bilmem

    pala bilir
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #4817
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      gönlümden geçen vadelinin 90.000 üstüne atması.ama kapanış nasıl olur bilinmez?
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      açılışta vadeliyi az kontratla 90.150 e kadar çizdiler...şimdi bir de aşagısını kontrol eder
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      kademeleri kontrol ediyorlar herhalde?? yukarı çekince kaç balık aşagı çekince kaç alık geliyor diye bakıyorlar..sonra yine kendileri çalar kendileri söyler spot açılış 89.100 civarı olursa ve 88.800ü kırmazsa tekrar yukarı alır gibi duruyor?
      sabah yazdıklarımı uygulamaya koyabilseydim 1400 puan alırdık ama vadelide hala ineğin trene baktığı gibi bakıyorum
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #4818
        Tahvil azaltımı ve TR bankaları

        FED tahvil azaltımına başlayalı nerdeyse 4 ay oldu. ilk azaltım Ocaktaydı.

        Her ay 10 milyar $$$ azaltıp, Eylül-Ekim gibi de bitirecekler bu işi. Yani neredeyse yolu yarıladık.

        S&P durup durup bu açıklamayı niye yapıyor anlamadım?

        Ters indikatör olmasın??

        ***
        S&P, FED’in tahvil alımlarını azaltmasından en fazla Türkiye’nin etkileneceğini belirtti…
        S&P, FED'in tahvil alımlarını azaltmasından inceleme yapılan 7 gelişmekte olan ülkeler arasında en fazla Türkiye ve Güney Afrika'nın bankacılık sektörlerinin etkileneceğini belirtti.

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #4819
          Galatasaray'ın Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirdiği açıklama:

          24.03.2014 ve 07.04.2014 tarihlerinde Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda yapılan açıklamalarımızda bahsedilen konu ile ilgili olarak, tarafımıza toplam 54.340.834,41 TL tutarında vergi aslı tarhiyatı yapılmış, 69.247.963,90 TL tutarında da vergi ziyaı cezası kesilmiş ve bununla ilgili ihbarnameler tebellüğ edilmiştir. Şirketimiz yasal süresi içinde Merkezi Uzlaşma sürecini başlatmak için gereken başvuruları yapacaktır.



          Açıklanan borcun ardından Galatasaray Kulübü'nün diğer Süper Lig temsilcileriyle beraber Maliye Bakanlığı'na başvurarak uzlaşma talebinde bulunacağı öğrenildi.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #4820
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            FENER e de kaydılar haber sonrası


            GS büyük ceza yedi, tık yok. Battı balık yan gider hesabı
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #4821
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              FENER e de kaydılar haber sonrası
              33 mersini görür ... ordan Hatay'a kadar iner gibi fiyat

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #4822
                detox, USOİL'de bugün dönem sonuymuş, 23.10 da işlemler uzlaşma ile kapanacakmış. Bilgin var mı?
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4823
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  detox, USOİL'de bugün dönem sonuymuş, 23.10 da işlemler uzlaşma ile kapanacakmış. Bilgin var mı?
                  hayır bilmiyordum..sabah destekfx in bültenini okumadım..şimdi bakayım..teşekkürler uyarı için.ben de haziran vade var..
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23115

                    #4824
                    ağa geldi

                    aptırtı yapmayın uslu durun
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #4825
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      hayır bilmiyordum..sabah destekfx in bültenini okumadım..şimdi bakayım..teşekkürler uyarı için.ben de haziran vade var..


                      Seninki sanırım Brent (UKOİL) ama etkileşim olabilir, sert hareketler olabilir.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #4826
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        ben çıkarım az sonra hastaneye geçeceğim
                        kolay gelsin sizlere

                        Esas senin işin zor, sana da kolay gelsin.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #4827


                          Koç'tan Sonra Bir Övgü De Sabancı'dan

                          Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer 'Ekonomi sapasağlam ayakta' dedi.

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #4828
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Seninki sanırım Brent (UKOİL) ama etkileşim olabilir, sert hareketler olabilir.
                            bende sert hareket bekliyorum..brent haziran vade de 109 altına inerse güzel para bırakır.

                            Petrol fiyatlarında Çin’den gelen büyüme oranının beklentilerin üzerinde gelmesi ve Ukrayna-Rusya ekseninde yaşanan gelişmeler ile yükseliş hareketlerinin hızlandığı görülmekte. Dün gün içerisinde 110 doları aşan brent petrol bu seviyelerden gerileyerek 109.70 desteğinin altına geriledi. Bu noktada 110 dolar seviyeleri önemli. 110 seviyesinin üstünde kalınması durumunda brent petrolde kısa vadede 110.50 ve 110.70 seviyeleri direnç konumunda bulunmakta. 109.70 seviyesinin aşağı yönde geçilmesi ile 109.15 ve 108.45 seviyeleri destek konumunda bulunmaktadır.destekfx
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #4829
                              Ne içtiniz lan siz, bu nasıl bir özgüven

                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4830
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                ben çıkarım az sonra hastaneye geçeceğim
                                kolay gelsin sizlere
                                Kolay gelsin başkan.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information