Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #4771
    Selamlar, herkese bereketli kazançlar.

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #4772
      Dün online değildi o yüzden şimdi yazayım, tebrikler alpbike. Güzel tahmin yapmışsın.

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #4773
        Günaydın arkadaşlar, güzel birgün olması dileğimle...
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #4774
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Günaydın arkadaşlar, güzel birgün olması dileğimle...
          Selamlar abim.

          Bu gün piyasa beklentin nedir? Yani sence kapanışımız kırmızı mı yeşil mi olacak?

          Çok zor sorulardan başlamayayım dedim.

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #4775
            karamanın koyunu sonra çıkar oyunu ;) günaydın arkadaşlar

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4776
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Selamlar abim.

              Bu gün piyasa beklentin nedir? Yani sence kapanışımız kırmızı mı yeşil mi olacak?

              Çok zor sorulardan başlamayayım dedim.
              yatayda kalırız herhalde???
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #4777
                gönlümden geçen vadelinin 90.000 üstüne atması.ama kapanış nasıl olur bilinmez?
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4778
                  açılışta vadeliyi az kontratla 90.150 e kadar çizdiler...şimdi bir de aşagısını kontrol eder
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • yetkisiz
                    Katılımcı
                    • 18 Aralık 2013
                    • 80

                    #4779
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Forumun sahibi adaletli ise sorun yaratanları ayıklar, kalanlarla yola devam eder. Yok bunu yapamam diyorsa tercih hakkı bizim olur. Zaten Ayhan arkadaşımızın hatırına buradayız. Tek çekindiğim şey onu üzmek.
                    durum benim açımdan da budur...o malum ayyaş, forum kapatma makinesi ..senin topiğine bile girmeyenden ne rahatsız olursun anlamadım ???

                    zaten burada olduğunu bilmek bile itici, hiç yazasım yok !

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #4780
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      dünkü gibi sabah yukarı sonra aşağı muhabbeti gelebilir.
                      kademeleri kontrol ediyorlar herhalde?? yukarı çekince kaç balık aşagı çekince kaç alık geliyor diye bakıyorlar..sonra yine kendileri çalar kendileri söyler spot açılış 89.100 civarı olursa ve 88.800ü kırmazsa tekrar yukarı alır gibi duruyor?
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23115

                        #4781
                        günaydın arkadaşlar

                        dün akşam epey yaramazlık etmişiniz desturrr

                        noldu yawww tadımız bozulmasın 2 hasta arasında bile olsa 2 çızık attımya çalışıoz


                        sailim kafayla serin kanlı düşünelim sonra karar verelim

                        duydunmu REALİST
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • alpbike
                          Kumarbaz
                          • 02 Kasım 2011
                          • 402

                          #4782
                          Yok ben her an online yim ve tüm yazıları okuyorum.

                          Biraz gergin bir insan olduğumdan kabilenin selameti açısından bu aralar fazla yazmıyorum.

                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Dün online değildi o yüzden şimdi yazayım, tebrikler alpbike. Güzel tahmin yapmışsın.
                          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23115

                            #4783
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            fitch, "en büyük aşağı yönlü risk çin ve hindistan'da ancak rusya ve türkiye için de riskler arttı"
                            FİTCH, "GELİŞMEKTE OLAN PİYASA BANKALARI İÇİN ZOR BİR YIL OLACAK"

                            istermisin FİÇ te not düşürsün yerinimi hazırlıyor
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • repsol16
                              Katılımcı
                              • 04 Mart 2013
                              • 78

                              #4784
                              kararsizlik devam ediyor gibi bi yöne yıkamadilar daha insanlari ama sorttan cikip longa binen sayisi epey fazla bu yuzden yurumuo endeks bekleyelim
                              Yanıldıginı anlayinca gurur yapmayip sevinen kimse, yanıldığı konuya ait dogru bilgiyi mutlaka kalbinde bulur...

                              Yorum

                              • repsol16
                                Katılımcı
                                • 04 Mart 2013
                                • 78

                                #4785
                                gunaydin arkadaslar kararsizlik devam ediyor gibi bi yöne yıkamadilar daha insanlari ama sorttan cikip longa binen sayisi epey fazla bu yuzden yurumuo endeks bekleyelim bakalim
                                Yanıldıginı anlayinca gurur yapmayip sevinen kimse, yanıldığı konuya ait dogru bilgiyi mutlaka kalbinde bulur...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information