Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • hpsmj
    Aktif
    • 25 Mart 2012
    • 160

    #4726
    pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Yawf ne yapıyon hocam

    Bide geçirdim dedi ya la

    Kuzen sen uyu sen uyu okuma bunları
    vay arkadaş, tamam bi böcük ben varım, bir tek beni takip eden yok anasını satayım
    açacam bir topik 30 bin kere tıklattıracam

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #4727
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


      Yawf ne yapıyon hocam

      Bide geçirdim dedi ya la

      Kuzen sen uyu sen uyu okuma bunları
      Konuyu toparlıyım derken iyice geçirdin ya hocam koptum gülmekten gözlerimden yaş geldi Allah da seni güldürsün

      Kuzen sende takma kafana seviyoruz seni

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #4728
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        bugün vadeli kaç kapandı?? yada spot30? yarışma ne oldu???


        U 100 - 72.399,37
        U 30 - 88.709,94 kapandı; alpbike kazandı.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #4729
          pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


          Yawf ne yapıyon hocam

          Bide geçirdim dedi ya la

          Kuzen sen uyu sen uyu okuma bunları

          Yorum

          • hpsmj
            Aktif
            • 25 Mart 2012
            • 160

            #4730
            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            karatay hoca hep bize gelip tatlıları tuzluları löpür löpür görütüyor..size gelince onu yemeyin bunu yiyin diyor..anlamıyorum valla
            imamın dediğini yap, yatıgını yapma
            onu bunu bilmem de gercekten etkili bir yöntem, en cokta benim gibi potansiyel şeker hastasının kan değerlerini düzenlemede cok etkili. hatta annemin kan şeker ortalaması 200-250 aralıgından, 90-115 aralıgına inmişti..

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #4731
              bi dakka başkanım bi dakka

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #4732
                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                vay arkadaş, tamam bi böcük ben varım, bir tek beni takip eden yok anasını satayım
                açacam bir topik 30 bin kere tıklattıracam
                Yawf estağfurullah hocam sen konuyu açtıktan sonra toparlama kısmında iyice batırdığın için ortam şenlendi

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4733
                  başkan herkes kendince haklı ama banlamak yerine kendi sayfasına girmesini engellesin..forumdan niye mahrum bırakıyor ki? beni kendi forumundan atmış..atsın önemli değil..gazmanbaba da illaki yazacağım diyen bir kişiliğe sahip biri değil..ama tecrübelerini bizlerle paylaşmasına engel olunması üzücü..
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #4734
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    herkese iyi geceler diliyorum.
                    Başkanım anladığım kadarıyla eski olması nedeniyle oluyorsa bunlar burası hep quzunun yeri kalmalı..

                    Ama hoş olmadı geçerli bir sebeb değil ikna olucak bir durumda değil eskiden ikisi arasında olan şahsi sıkıntıyı ( gazmanbaba-quzu ) eskide kalmalıydı...

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #4735
                      yani işim özü; guzu istediği kişiyi attırabiliyor.. yani atılmak veya ceza almak için herhangi bir suç işlemeye gerek yok .. simurg bunu açıkça söylemiş zaten ..
                      nerde kaldı burasının eşitliği ? burası eşit bir yer falan değil.. kuzunun mekanı olmuş burası.. diktatörlük var yani burada..

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #4736
                        hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        imamın dediğini yap, yatıgını yapma
                        onu bunu bilmem de gercekten etkili bir yöntem, en cokta benim gibi potansiyel şeker hastasının kan değerlerini düzenlemede cok etkili. hatta annemin kan şeker ortalaması 200-250 aralıgından, 90-115 aralıgına inmişti..
                        glisemik endex oranlarına bak..50 nin altı iyi üstü kötü..
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • hpsmj
                          Aktif
                          • 25 Mart 2012
                          • 160

                          #4737
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          simurgla uzun uzn konuştum
                          beni ikna etti.
                          söylediğişeyler şunlar
                          senelerdir buraya onlarca adam geldi
                          adlarını vermiyorum ama forum dünyasını bilenler çoğunu tanır
                          hepsi sana destek vereceğiz
                          hiç bir yere gitmeyeceğiz diyen adamlar beni tek tek sattı
                          giderkende yanlarında bir çok adamı aldıalr gittiler
                          burayı atlama taşı olarak kullandılar
                          aralarında biri yani kuzu kendisini o kadar banlamama rağmen burayı bırakmadı hep benimle kaldı
                          kuzu hiç gitmedi
                          inler cinler ve kuzu buradaydı dedi
                          (hatırlarsanız buranın ilk cafesini de tek başıma ben açtım ilk cafenin 10.000 mesaja ulaşması aylar sonra olduydu)
                          kuzu beni hiçterk etmedi.
                          hep burada kaldı.

                          hep burayı savundu şimdide burayı geliştirmek istiyor
                          bu arada da istemediği bazı kişileride söylüyor. bunlarından biride gazmanbaba idi bende kuzuyu tercih ettim. diyor

                          bu kararımıda anlayışla karşılayın diyor.

                          hani bende ona şunu sordum

                          ayrın deseki ayhanı istemiyorum detanı istemiyorum derse ne diyeceksin tamammı diyeceksin diyorum

                          kuzu böyle istemez diyor

                          benim bildiğim kuzu ırakının dibini bulduğu bi gece elinde bi listeyle gelir ve bu adamalrı forumda istemiyorum der.
                          bakayım simurg o gün ne diyecek

                          ben burada yazmaj-ktan mennunum kuzunun kaprisleri olmasa (ben veya sizler kaale almazsanız ve gidip sataşmazsanız sorun çıkmaz) gayet özgür bi yer. rahat yazabiliyorum. düşüncelerimi en rahat burada ifade ediyorum.

                          sarı öküz hikayesni bilirsiniz.
                          kuzunun amacı bumu değilmi bir daha geldiğinde anlaşılır.

                          kuzu dediğinde samimiyse forumu geliştirmek güçlendirmek elit bi forum yapmak istiyorsa icraatleriyle yapar onu bunu göndermekle kendi kafasına göre dikensiz gül üreteceği bahçe yapmaya çalışırsa sıkıntıyı büyütmekten başka birşey yapmaz.

                          babo içinde aynı düşüncede simurg forumu onlarla geliştireceğini düşünüyor.

                          babonun bu foruma katkısının çok büyük olacağını düşünüyorum

                          kuzununda müslüm baba gibi fanatikleri var onunda faydası büyük olur foruma

                          ha bana veya topiğe sataşmay başlarsa forumda bulunmaz hint kumaşı değil alır ceketimi çıkar giderim.
                          şahsi fikrim olmamış.. yakışmamış.. ne kuzuya, ne simurg'a, ne foruma...

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #4738
                            Geç olmuş, benim tim trafolara saldırmadan mamalarını vereyim.

                            Herkese iyi geceler.

                            Yakışıklı kuzen merak etme ben seni takip ediyorum. İçin rahat olsun.

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #4739
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              herkese iyi geceler diliyorum.
                              Ben de basgan dahil tum degerli dostlara guzel aksam icin tesekkur ederim..
                              Guzel uyuyun dinlenin..
                              Zinde kalkin ... iyi geceler olsun..

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #4740
                                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Yawf estağfurullah hocam sen konuyu açtıktan sonra toparlama kısmında iyice batırdığın için ortam şenlendi
                                realist hocam belki hatırlamaz, başkandan sonra ikinci kişiydi buraya beni davet eden...
                                kendisinin samimiyetine güvenirim, ama 25bin tıklandıgını bilmiyordum
                                siz de beşiktaşlısınız zaten, zarar gelmez iyi bir beşiktaşlıdan.... samimyetlerinize cok güveniyorum her ikinizinde..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information