Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
eveett... yedik içtik.. kah güldük.. kah ağladık.. kah eğlendik.. kah hüzünlendik..
hayatın gerçeğini bir kez daha tokat gibi suratımıza yedik..
ben gazmanbaba bu foruma gelene kadar burada yazmamaya karar verdim..
herkes kendisine çok çok iyi baksın.. uzaktan takip ederim ara sıra burayı..
gazmanbaba geldiğinde ben de gelirim herhalde diye düşünüyorum ama emin olamıyorum..
yolu sevgiden geçen herkesle başka bir platformda tekrar karşılaşacağımızdan eminim..
hoşçakalın... dostça kalın...
en son olarak da şu mesajı cevaplayayım..
detox dostun çağrısı çok güzel, sağduyulu davranıyor.. ama bunu modun yapması gerekirdi.. bende realist gibi düşünüyorum.. simurg a buyuk bir sorumluluk düşüyordu, daha yapıcı davranması gerekirdi.. onun da kendine gore belki düşündüğü başka şeyler vardır, o da kendince haklıdır belki.. ama beni terketmeyen biri oldugu icin kuzuyu sectim diyorsa, burada yazan insanların eşit haklarını yok etmiştir..
benim yazıp yazmamam çok önemli değil bu forum için, bende ara ara gelir okurum forumu...
ayrıcalıksız herkese sevgi ve selamlarımı iletirim..
estağfurullah abi.. bence bu işin çözümü budur..
gitmeyi bilmek lazım..
bu forumun moderatörü dahi olsa beni sorgusuz sualsiz hiç bir açıklama yapmadan forumdan men edebilecek konumdaysa ben onunla aynı platformda olamam..
sizlerde telefonum var zaten.. mekanım da belli..
burası bana göre değilmiş..
görüşmek üzere.. iyi geceler abi..
güzel insan..beni sen tabi ki ararım..ama burada güzel paylaşımlar yapıyoruz..günün stresini burada atıyoruz..dosthane gibi burası..içende içmeyen de zevk alıyor şakalaşmalardan ama hepimiz olunca oluyor bütün bunlar..sakin ol..çözüm bulacağız merak etme..eğer çözüm bulamazsak inan bana o zaman senin dediğini ilk ben yaparım..her ne kadar 25.000 tık almasam da herşeyi ciddiye alma hayatta sakin olmak en erdemli davranıştır
estağfurullah abi.. bence bu işin çözümü budur..
gitmeyi bilmek lazım..
bu forumun moderatörü dahi olsa beni sorgusuz sualsiz hiç bir açıklama yapmadan forumdan men edebilecek konumdaysa ben onunla aynı platformda olamam..
sizlerde telefonum var zaten.. mekanım da belli..
burası bana göre değilmiş..
görüşmek üzere.. iyi geceler abi..
Hayır...Değil, herşey quzu, quzu halolur..
Ha burası simurg hocanın dediği gibi büyüyecek diyorsa burası ağustos ayından beri tıklanma rekoru ve üye fazlalaşması olduysa burda bizlerin davetleride etkisi çok ciddi olmuşutr.
Ben bir daha düşüneceğini düşünüyorum sn. simurgun..
rahmetli dedim ama pişman oldum..güler misin ağlarmısın durumlarını yaşıyorum şuan..adamın evinde yaşadıkları bir başka birde burada bizlerin yanında yardımcı olmaya çalışıyor..bir de bu yönden bakalım..
yok kuzunun sizlerle bir sorunu yok sorunu biz eski platolularla ama onu takip edenlerin çoğuda platolu eski tüfekler
Eskiler çok iyi bilir ki onun en büyük sorunu bendim. Madara oldukça, içip içip küfrediyordu, farklı niklerle sürekli taciz ediyordu. Plato'dan soğumamın ve terk etmemin sebebi kuzudur; yıldığım için forumu terk ettim. Bazı arkadaşlarda bana katıldığı için Plato zamanla işlevini yitirdi. O zaman Platonun moderatörlüğünü yapan arkadaş aynı zafiyeti gösterdi, kuzuyu uzaklaştıramadı; sonunda forum bitti. Daha sonra kullandığımız forumlarda bile tacizleri devam etti. Bu adam İflah olmaz bir megalomandır. Bunları kızgınlıkla yazmıyorum, hakkındaki düşüncem budur.
Şu anda etrafımızda dolaşıp dans ediyor Dün gaddar, bugün gazmanbaba, yarın realist veya detox, öbür gün detan...
Şimdi bu yazıları okudukça keyif alıyordur. Zaten amacı bizi birbirimize düşürmek ve forumun üstüne oturmak.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Eskiler çok iyi bilir ki onun en büyük sorunu bendim. Madara oldukça, içip içip küfrediyordu, farklı niklerle sürekli taciz ediyordu. Plato'dan soğumamın ve terk etmemin sebebi kuzudur; yıldığım için forumu terk ettim. Bazı arkadaşlarda bana katıldığı için Plato zamanla işlevini yitirdi. O zaman Platonun moderatörlüğünü yapan arkadaş aynı zafiyeti gösterdi, kuzuyu uzaklaştıramadı; sonunda forum bitti. Daha sonra kullandığımız forumlarda bile tacizleri devam etti. Bu adam İflah olmaz bir megalomandır. Bunları kızgınlıkla yazmıyorum, hakkındaki düşüncem budur.
Şu anda etrafımızda dolaşıp dans ediyor Dün gaddar, bugün gazmanbaba, yarın realist veya detox, öbür gün detan...
Şimdi bu yazıları okudukça keyif alıyordur. Zaten amacı bizi birbirimize düşürmek ve forumun üstüne oturmak.
abi, kuzunun ne düşündüğü önemli değil bence.. önemli olan bu forumun sahibinin düşünceleri..
çünkü; yetki onda ve forum onun bakış açısına göre şekillenir.. o da bakış açısını açıkça söylemiş zaten.. gazmanbaba hisse.net deki benim topiğime mesaj yazmış.. ben de şimdi farkettim.. yazdıklarını size iletmek için tekrar girdim topiğe; herkese iyi geceler olsun.. hoşçakalın..
gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı
ya ben ya gazmanbaba demiş ondan dolayı öbür tarafa gelemiyorum kusura bakmayın arkadaşlar benimle alakalı bir durum değil arkadaş sanal alem kahramanı olan zuzu kafayı çektikçe neler görüyorsa hayal aleminde artık beni kendine rakip görmüş demekki onun tek rakibi thy biat eden takımını ve yeni forumcuları uyarıcı yazılarım demekki orada etkili olmuş hemde uzun zamandır yazmamama rağmen yazmadan bu kadar çekinmişse artık gerisini hayal edemiyorum bile.
gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı
bir kez daha buradan yazayım ben kimsenin tavuğuna bile kışt demedim 10 gündür zaten foruma bile doğru dürüst uğramamışken kime ne yazabilirim. ilk yazdığım mesajlarda üstüne basarak belirttiğim olay şuydu forumlarda üstad baba kral tahta yapıcı fon yönetici büyük spekülatör v.s kişilerin gazına gelmeyin her zaman en son kararı kendiniz verin kimse sizin babanızın hayrına size para kazandırma hevesinde merağında değil dünya malesef menfaat dünyası tamam yazan çizenlere saygı duyun okuyun ama son yatırım kararı her zaman kişiyi bağlar ben bunları söyledikçe birilerinin zoruna gitmiş malum kişilerin adamların egosunu tatmin etmek için gariban forum katılımcısı yatırımcı arkadaşlarım zarar edecek oldu canım başka derdiniz hem ahlaki değil hemde yasal değil onun için ben dahil olmak üzere yazdığım her yerde her zaman ısrarla söylerim kimsenin ipiyle kuyuya inmeyin yıkılmaz erişilmez gördüğünüz çakma üstadlardan uzak durun değerli bilgilerini paylaşan sayın forum katılımcılarından bile bilgileri aldıktan sonra akıl mantık süzgecinden geçirin sonuçta yatırım kararı veriyorsunuz ve hem sizin hemde ailenizin geleceğini ilgilendiren çok ciddi konular.
özetle bunlardan bahsetmiştim ve etmeye devam ediyorum nickim boşuna gazmanbaba değil gaza gelmemenizi hatırlatmak üzere bu nicki seçmiştim zamanında.
burda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..
ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...
Teessüf ederim son 2 gündür 1.yim, benide takip et, karlı çıkarsın
Yorum