Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #4756
    realist dur hele. Biliyorsun bu işler aceleye gelmez
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #4757
      hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Abi şu yazın içinde sana çok teşekkür etmek isterim, alıntı yaparak cevaplayayım belki sabah birileri daha okumak ister..
      Çok teşekkürler detan abi elline bilgine sağlık çok güzel yazmışsın..

      Yorum

      • hpsmj
        Aktif
        • 25 Mart 2012
        • 160

        #4758
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        eveett... yedik içtik.. kah güldük.. kah ağladık.. kah eğlendik.. kah hüzünlendik..
        hayatın gerçeğini bir kez daha tokat gibi suratımıza yedik..
        ben gazmanbaba bu foruma gelene kadar burada yazmamaya karar verdim..
        herkes kendisine çok çok iyi baksın.. uzaktan takip ederim ara sıra burayı..
        gazmanbaba geldiğinde ben de gelirim herhalde diye düşünüyorum ama emin olamıyorum..
        yolu sevgiden geçen herkesle başka bir platformda tekrar karşılaşacağımızdan eminim..
        hoşçakalın... dostça kalın...
        en son olarak da şu mesajı cevaplayayım..
        detox dostun çağrısı çok güzel, sağduyulu davranıyor.. ama bunu modun yapması gerekirdi.. bende realist gibi düşünüyorum.. simurg a buyuk bir sorumluluk düşüyordu, daha yapıcı davranması gerekirdi.. onun da kendine gore belki düşündüğü başka şeyler vardır, o da kendince haklıdır belki.. ama beni terketmeyen biri oldugu icin kuzuyu sectim diyorsa, burada yazan insanların eşit haklarını yok etmiştir..
        benim yazıp yazmamam çok önemli değil bu forum için, bende ara ara gelir okurum forumu...
        ayrıcalıksız herkese sevgi ve selamlarımı iletirim..

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #4759
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          estağfurullah abi.. bence bu işin çözümü budur..
          gitmeyi bilmek lazım..
          bu forumun moderatörü dahi olsa beni sorgusuz sualsiz hiç bir açıklama yapmadan forumdan men edebilecek konumdaysa ben onunla aynı platformda olamam..
          sizlerde telefonum var zaten.. mekanım da belli..
          burası bana göre değilmiş..
          görüşmek üzere.. iyi geceler abi..
          güzel insan..beni sen tabi ki ararım..ama burada güzel paylaşımlar yapıyoruz..günün stresini burada atıyoruz..dosthane gibi burası..içende içmeyen de zevk alıyor şakalaşmalardan ama hepimiz olunca oluyor bütün bunlar..sakin ol..çözüm bulacağız merak etme..eğer çözüm bulamazsak inan bana o zaman senin dediğini ilk ben yaparım..her ne kadar 25.000 tık almasam da herşeyi ciddiye alma hayatta sakin olmak en erdemli davranıştır
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #4760
            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            estağfurullah abi.. bence bu işin çözümü budur..
            gitmeyi bilmek lazım..
            bu forumun moderatörü dahi olsa beni sorgusuz sualsiz hiç bir açıklama yapmadan forumdan men edebilecek konumdaysa ben onunla aynı platformda olamam..
            sizlerde telefonum var zaten.. mekanım da belli..
            burası bana göre değilmiş..
            görüşmek üzere.. iyi geceler abi..
            Hayır...Değil, herşey quzu, quzu halolur..

            Ha burası simurg hocanın dediği gibi büyüyecek diyorsa burası ağustos ayından beri tıklanma rekoru ve üye fazlalaşması olduysa burda bizlerin davetleride etkisi çok ciddi olmuşutr.

            Ben bir daha düşüneceğini düşünüyorum sn. simurgun..

            Sende gitme kuzen sabır herşeyin çaresi bekleyip görelim derim.

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4761
              fevri davranışlar acemilere göredir... olaylara biraz daha profesyonel yönden bakalım..düşünelim lütfen..
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #4762
                gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
                sakin olalım arkadaşlar
                başkan aşağıda görünüyor..
                konuşuyor sanırım.....
                birazdan güzel haberlerle gelir herhalde..
                rahmetlinin resmini koyar birazdan..aralarında birşeylerin yaşandığını hissediyorum
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4763
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  rahmetlinin resmini koyar birazdan..aralarında birşeylerin yaşandığını hissediyorum
                  rahmetli dedim ama pişman oldum..güler misin ağlarmısın durumlarını yaşıyorum şuan..adamın evinde yaşadıkları bir başka birde burada bizlerin yanında yardımcı olmaya çalışıyor..bir de bu yönden bakalım..
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #4764
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    yok kuzunun sizlerle bir sorunu yok sorunu biz eski platolularla ama onu takip edenlerin çoğuda platolu eski tüfekler


                    Eskiler çok iyi bilir ki onun en büyük sorunu bendim. Madara oldukça, içip içip küfrediyordu, farklı niklerle sürekli taciz ediyordu. Plato'dan soğumamın ve terk etmemin sebebi kuzudur; yıldığım için forumu terk ettim. Bazı arkadaşlarda bana katıldığı için Plato zamanla işlevini yitirdi. O zaman Platonun moderatörlüğünü yapan arkadaş aynı zafiyeti gösterdi, kuzuyu uzaklaştıramadı; sonunda forum bitti. Daha sonra kullandığımız forumlarda bile tacizleri devam etti. Bu adam İflah olmaz bir megalomandır. Bunları kızgınlıkla yazmıyorum, hakkındaki düşüncem budur.
                    Şu anda etrafımızda dolaşıp dans ediyor Dün gaddar, bugün gazmanbaba, yarın realist veya detox, öbür gün detan...
                    Şimdi bu yazıları okudukça keyif alıyordur. Zaten amacı bizi birbirimize düşürmek ve forumun üstüne oturmak.
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #4765
                      hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Abi şu yazın içinde sana çok teşekkür etmek isterim, alıntı yaparak cevaplayayım belki sabah birileri daha okumak ister..

                      Ben de ilginiz için teşekkür ediyorum. Acizane paylaşımlarımız oluyor.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #4766
                        ayhan sen merak etme burada herkes aklı başında insanlar..aramızda çözeriz bunları..çözülmeyecek problemler değil bunlar..
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #4767
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Eskiler çok iyi bilir ki onun en büyük sorunu bendim. Madara oldukça, içip içip küfrediyordu, farklı niklerle sürekli taciz ediyordu. Plato'dan soğumamın ve terk etmemin sebebi kuzudur; yıldığım için forumu terk ettim. Bazı arkadaşlarda bana katıldığı için Plato zamanla işlevini yitirdi. O zaman Platonun moderatörlüğünü yapan arkadaş aynı zafiyeti gösterdi, kuzuyu uzaklaştıramadı; sonunda forum bitti. Daha sonra kullandığımız forumlarda bile tacizleri devam etti. Bu adam İflah olmaz bir megalomandır. Bunları kızgınlıkla yazmıyorum, hakkındaki düşüncem budur.
                          Şu anda etrafımızda dolaşıp dans ediyor Dün gaddar, bugün gazmanbaba, yarın realist veya detox, öbür gün detan...
                          Şimdi bu yazıları okudukça keyif alıyordur. Zaten amacı bizi birbirimize düşürmek ve forumun üstüne oturmak.
                          abi, kuzunun ne düşündüğü önemli değil bence.. önemli olan bu forumun sahibinin düşünceleri..
                          çünkü; yetki onda ve forum onun bakış açısına göre şekillenir.. o da bakış açısını açıkça söylemiş zaten.. gazmanbaba hisse.net deki benim topiğime mesaj yazmış.. ben de şimdi farkettim.. yazdıklarını size iletmek için tekrar girdim topiğe; herkese iyi geceler olsun.. hoşçakalın..

                          gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı
                          ya ben ya gazmanbaba demiş ondan dolayı öbür tarafa gelemiyorum kusura bakmayın arkadaşlar benimle alakalı bir durum değil arkadaş sanal alem kahramanı olan zuzu kafayı çektikçe neler görüyorsa hayal aleminde artık beni kendine rakip görmüş demekki onun tek rakibi thy biat eden takımını ve yeni forumcuları uyarıcı yazılarım demekki orada etkili olmuş hemde uzun zamandır yazmamama rağmen yazmadan bu kadar çekinmişse artık gerisini hayal edemiyorum bile.
                          gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı
                          bir kez daha buradan yazayım ben kimsenin tavuğuna bile kışt demedim 10 gündür zaten foruma bile doğru dürüst uğramamışken kime ne yazabilirim. ilk yazdığım mesajlarda üstüne basarak belirttiğim olay şuydu forumlarda üstad baba kral tahta yapıcı fon yönetici büyük spekülatör v.s kişilerin gazına gelmeyin her zaman en son kararı kendiniz verin kimse sizin babanızın hayrına size para kazandırma hevesinde merağında değil dünya malesef menfaat dünyası tamam yazan çizenlere saygı duyun okuyun ama son yatırım kararı her zaman kişiyi bağlar ben bunları söyledikçe birilerinin zoruna gitmiş malum kişilerin adamların egosunu tatmin etmek için gariban forum katılımcısı yatırımcı arkadaşlarım zarar edecek oldu canım başka derdiniz hem ahlaki değil hemde yasal değil onun için ben dahil olmak üzere yazdığım her yerde her zaman ısrarla söylerim kimsenin ipiyle kuyuya inmeyin yıkılmaz erişilmez gördüğünüz çakma üstadlardan uzak durun değerli bilgilerini paylaşan sayın forum katılımcılarından bile bilgileri aldıktan sonra akıl mantık süzgecinden geçirin sonuçta yatırım kararı veriyorsunuz ve hem sizin hemde ailenizin geleceğini ilgilendiren çok ciddi konular.

                          özetle bunlardan bahsetmiştim ve etmeye devam ediyorum nickim boşuna gazmanbaba değil gaza gelmemenizi hatırlatmak üzere bu nicki seçmiştim zamanında.

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #4768
                            Cümleten iyi geceler dilerim..

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #4769
                              pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Cümleten iyi geceler dilerim..
                              bence de herkese iyi geceler..sabah yeni bir gün yeni bir hayat..iyi geceler arkadaşlar..vahhun sen de wisky ile ilgili görseller var mı
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #4770
                                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                burda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..
                                ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
                                sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
                                gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
                                beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...
                                Teessüf ederim son 2 gündür 1.yim, benide takip et, karlı çıkarsın

                                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                integralin programını açamadım..teşekkürler pool. alpbike arkadaşı ben de kutlarım..son zamanlarda ismi hep potada..izlemeye almak lazım
                                Bak abim atıcının iyisinden anlıyor, fırsatları değerlendiriyor
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information