Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #4831

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #4832


      Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın dile getirdiği “3 çocuk yapın” tavsiyesine karşın, 2013 yılında doğum oranı yerinde saydı. Batı illeri az çocukta direnirken, Doğu ve Güneydoğu’da nüfus patladı.

      http://haber.gazetevatan.com/basbaka...28138/1/gundem


      İyikide 30 çocuk yapın dememiş yoksa doğu ve gdoğuda iğne atsan yere düşmezdi :he:

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #4833
        14 milyar dolar cebimizde kalacak!

        Elektrik üretiminde kömürün payını artırmak isteyen enerji yönetimi yeni yatırımlar için düğmeye bastı. Yatırımlar bittiğinde doğalgaz faturası her yıl 14 milyar dolar azalacak.

        http://haber.gazetevatan.com/14-mily...7724/2/ekonomi

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #4834


          Uzmanlar altında düşüşün sürebileceğini, kayıpların yıl sonunda mevcut seviyelerden
          yüzde 20'ye varan düşüşler yaşayabileceğini belirtti.

          http://www.posta.com.tr/ekonomi/Habe...ticleID=224442

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #4835
            Dikkat

            tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


            Uzmanlar altında düşüşün sürebileceğini, kayıpların yıl sonunda mevcut seviyelerden
            yüzde 20'ye varan düşüşler yaşayabileceğini belirtti.

            http://www.posta.com.tr/ekonomi/Habe...ticleID=224442
            Altında yatırımı olanların dikkatli olmaları gerekiyor.

            2012 ortalarında 1600-1700 $$$/ONS ken "uçacak kaçacak" haberleri yaptılar.
            sonrası malum 1150 $ ı gördük ve tekrar 1300 lere geldi..

            Adamlar bu tür haberleri kasıtlı çıkarabiliyorlar..
            Ve milletin elindeki malı kapmak için yapabiliyorlar..

            Yani bu da "Ters indikatör" olabilir..

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4836
              herkese afiyet olsun...havanın güzelliğini yaşayalım..ben tohumlarımı çimlendiriyorum...bu sefer limon fidesi yapacağım
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • YEARS
                Yeni Üye
                • 15 Ocak 2014
                • 34

                #4837
                tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                Uzmanlar altında düşüşün sürebileceğini, kayıpların yıl sonunda mevcut seviyelerden
                yüzde 20'ye varan düşüşler yaşayabileceğini belirtti.

                http://www.posta.com.tr/ekonomi/Habe...ticleID=224442
                Bence uzmanlar haklı !
                Bankalar altınlarınızı getirin Vadesiz Altın Mevduat Hesabınıza yatsın diye bolca reklam yapıyorlar.
                Yani bankalar milletden altın kredisi istiyorsa düşünmek lazım

                Bu durumda piyasanın düşen altın ithalatına yönlenmesini önlemek için dövizi yukarı çekebilirler !
                “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

                Yorum

                • alpbike
                  Kumarbaz
                  • 02 Kasım 2011
                  • 402

                  #4838
                  Bu fark neden oldu acep?

                  fransa vadeli
                  CAC 40 4.336,30 -2,55% 12:54:42

                  fransa endeks
                  CAC 40 4.396,50 -0,21% 12:55:44
                  SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #4839
                    YEARS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Bence uzmanlar haklı !
                    Bankalar altınlarınızı getirin Vadesiz Altın Mevduat Hesabınıza yatsın diye bolca reklam yapıyorlar.
                    Yani bankalar milletden altın kredisi istiyorsa düşünmek lazım

                    Bu durumda piyasanın düşen altın ithalatına yönlenmesini önlemek için dövizi yukarı çekebilirler !
                    iş bankası altını getirin muhabbeti yapıyor... bu fiyattan bozacak 1000 dolardan yerine koyacak olmayan altını .... tabiii çoğu müşretiyi arayıp satarsanız iyi olur ne kadar düşeceğini tahmin edemiyoruz ayağıda çekecekler böyllikle %20-30 kar edecekler...

                    yada tam tersi olacak buralardan dönmesi gerekli reklamlar ilginç altının durduğu yerde ilginçç

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #4840
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      anca geldim MAKİNİST
                      Geyik değil kesinlikle katılıyorum. Bir de aynı anda aynı kağıttaysak vah vah derim diğer ky'lere.

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23115

                        #4841
                        Aç'lik hissi nedeniyle doktora gittim.Megerse "aptalliğima doymuyormusum."İnsanlara cok güvenme

                        gecer"dedi
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23115

                          #4842
                          Herşeyi kendi lehine işleyecek şekilde tezgahlamaya çalışan rte'nin eli ayağına dolanıyor.
                          Canlı yayınlanan basın toplantısında; Başbakan Erdoğan bir kağıda yazdığı notu yetkililerden birine uzatıyor.
                          Yetkili hemen koşup notu alıyor, notta "Bana doğalgaz zammını sorsunlar" yazıyor.
                          Yetkili Başbakan'ın talimatını ilgili TRT muhabirine iletiyor.
                          TRT muhabiri 'Sayın Borisov Türkiye'ye sattığınız doğalgaza zam yapacak mısınız?' diye soruyor.
                          Türkçe sorunun çevrilmesinin ardından Bulgar Başbakan şaşkına dönüyor, çünkü Türkiye'ye doğalgaz satmıyorlar. Doğal olarak da verilecek bir cevabı yok.
                          rte istediği sorunun sorulması için görevliye notu verirken :

                          Olayın Videosudur :
                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #4843
                            En güvendiğiniz indikatör

                            gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
                            arkadaşlar
                            bir sorum olacak size

                            en güvendiğiniz indikatör hangisi? (ters Ahmet vb geyikler hariç ))

                            Bence (!!!!), tekrar ediyorum "bence"

                            MACD, BB, PSAR vs birçok güvenilir parametre var.

                            Ancak RSI ye mutlaka bakarım. Nihai karar vermek için RSI ye bakmadan işlem yapmam..

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #4844
                              MAKİNİST abim arada uğra bak. Arkadan sallıyoruz gibi oluyor. Üzülüyorum sonra.

                              Yorum

                              • MAKİNİST
                                Katılımcı
                                • 15 Ağustos 2007
                                • 145

                                #4845
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                MAKİNİST abim arada uğra bak. Arkadan sallıyoruz gibi oluyor. Üzülüyorum sonra.

                                Hah ha ha...Üzülmüş halin bu mu?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information