Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
iş bankası altını getirin muhabbeti yapıyor... bu fiyattan bozacak 1000 dolardan yerine koyacak olmayan altını .... tabiii çoğu müşretiyi arayıp satarsanız iyi olur ne kadar düşeceğini tahmin edemiyoruz ayağıda çekecekler böyllikle %20-30 kar edecekler...
yada tam tersi olacak buralardan dönmesi gerekli reklamlar ilginç altının durduğu yerde ilginçç
1- Birçok bankada gram altın uygulaması var.
2- Reklam yapan (veya geçmişte yapmış olan) başka bankalar da var.
3- Altın piyasasına İş Bankası mı yön veriyor? Bu piyasada İş Bankası'nın etkisi sıfıra yakındır.
4- Diyelim ki topladığı altınları sattı; altın fiyatı yükselirse zarar eder.
5- Diyelim ki topladığı altınları satmadı; bu durumda düşse de çıksa da bankanın bir menfaati olmaz; banka boşuna altınların bekçiliğini yapmış olur.
6- Öyleyse bankalar niçin altın toplamaya çalışıyor? Esas soru bu olmalı.
Cevapları rica edelim
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Makinist abinin tuş takımında sıkıntı mı var aceba, yazamıyor, tıklarken fena değil...
MAKİNİST abim diğer köyde ki ortama alışkın. Oradan da takip edebilirsin. Çok sevdiğim güzel bir abimdir. Alınmaz şakalarımıza, takılmalarımıza sağolsun.
Brent haziran vade 109.75 den açtığım 1:50 kaldıraçlı shortları 109.10 dan kapattım..110.05 den açtığım 2 poz duruyor..stopunu 109.95 e yazdım ve çıkıp dolaşacağım biraz..bizim bist yataya bağladı galiba?? herkese iyi seanslar.
MAKİNİST abim diğer köyde ki ortama alışkın. Oradan da takip edebilirsin. Çok sevdiğim güzel bir abimdir. Alınmaz şakalarımıza, takılmalarımıza sağolsun.
İnsan abisine İndikatör dermi yav, bir kızarsa görürsün...Neydi, halkbnk miydi...
Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...
1- Birçok bankada gram altın uygulaması var.
2- Reklam yapan (veya geçmişte yapmış olan) başka bankalar da var.
3- Altın piyasasına İş Bankası mı yön veriyor? Bu piyasada İş Bankası'nın etkisi sıfıra yakındır.
4- Diyelim ki topladığı altınları sattı; altın fiyatı yükselirse zarar eder.
5- Diyelim ki topladığı altınları satmadı; bu durumda düşse de çıksa da bankanın bir menfaati olmaz; banka boşuna altınların bekçiliğini yapmış olur.
6- Öyleyse bankalar niçin altın toplamaya çalışıyor? Esas soru bu olmalı.
Cevapları rica edelim
altını toplar... bu fiatdan satar.... ele geçirdiği parayı bonoya , dövize yatırır veya piyasaya satar....sonra
buralardan kazandığı parayla altını %20-25 aşağıdan yerine koyar ..!
yükselecek malı neden toplasınlar? kanımca rusyayı kıstırmak için altın ve d.gaz düşecek.
“Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”
İnsan abisine İndikatör dermi yav, bir kızarsa görürsün...Neydi, halkbnk miydi...
Ben ilk başlarda bir kaç defa kendisine özel mesaj yazdım. Abim alınmıyorsdun değil mi diye. Rahatlatıcı cevaplar geldiği için rahatım. Abim de bana şaka yapmakta özgürdür.
altını toplar... bu fiatdan satar.... ele geçirdiği parayı bonoya , dövize yatırır veya piyasaya satar....sonra
buralardan kazandığı parayla altını %20-25 aşağıdan yerine koyar ..!
yükselecek malı neden toplasınlar? kanımca rusyayı kıstırmak için altın ve d.gaz düşecek.
Sorunun cevabı bu değil. Geçen sene veya önceki sene altın yükselirken de topluyorlardı.
Cevabı vadeli piyasaların işleyişinde arayın.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum