Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın dile getirdiği “3 çocuk yapın” tavsiyesine karşın, 2013 yılında doğum oranı yerinde saydı. Batı illeri az çocukta direnirken, Doğu ve Güneydoğu’da nüfus patladı.
http://haber.gazetevatan.com/basbaka...28138/1/gundem
İyikide 30 çocuk yapın dememiş yoksa doğu ve gdoğuda iğne atsan yere düşmezdi :he:
Yorum
-
14 milyar dolar cebimizde kalacak!
Elektrik üretiminde kömürün payını artırmak isteyen enerji yönetimi yeni yatırımlar için düğmeye bastı. Yatırımlar bittiğinde doğalgaz faturası her yıl 14 milyar dolar azalacak.
http://haber.gazetevatan.com/14-mily...7724/2/ekonomi
Yorum
-

Uzmanlar altında düşüşün sürebileceğini, kayıpların yıl sonunda mevcut seviyelerden
yüzde 20'ye varan düşüşler yaşayabileceğini belirtti.
http://www.posta.com.tr/ekonomi/Habe...ticleID=224442
Yorum
-
Dikkat
Altında yatırımı olanların dikkatli olmaları gerekiyor.tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Uzmanlar altında düşüşün sürebileceğini, kayıpların yıl sonunda mevcut seviyelerden
yüzde 20'ye varan düşüşler yaşayabileceğini belirtti.
http://www.posta.com.tr/ekonomi/Habe...ticleID=224442
2012 ortalarında 1600-1700 $$$/ONS ken "uçacak kaçacak" haberleri yaptılar.
sonrası malum 1150 $ ı gördük ve tekrar 1300 lere geldi..
Adamlar bu tür haberleri kasıtlı çıkarabiliyorlar..
Ve milletin elindeki malı kapmak için yapabiliyorlar..
Yani bu da "Ters indikatör" olabilir..
Yorum
-
Bence uzmanlar haklı !tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Uzmanlar altında düşüşün sürebileceğini, kayıpların yıl sonunda mevcut seviyelerden
yüzde 20'ye varan düşüşler yaşayabileceğini belirtti.
http://www.posta.com.tr/ekonomi/Habe...ticleID=224442
Bankalar altınlarınızı getirin Vadesiz Altın Mevduat Hesabınıza yatsın diye bolca reklam yapıyorlar.
Yani bankalar milletden altın kredisi istiyorsa düşünmek lazım
Bu durumda piyasanın düşen altın ithalatına yönlenmesini önlemek için dövizi yukarı çekebilirler !“Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”
Yorum
-
iş bankası altını getirin muhabbeti yapıyor... bu fiyattan bozacak 1000 dolardan yerine koyacakYEARS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBence uzmanlar haklı !
Bankalar altınlarınızı getirin Vadesiz Altın Mevduat Hesabınıza yatsın diye bolca reklam yapıyorlar.
Yani bankalar milletden altın kredisi istiyorsa düşünmek lazım
Bu durumda piyasanın düşen altın ithalatına yönlenmesini önlemek için dövizi yukarı çekebilirler !





olmayan altını .... tabiii çoğu müşretiyi arayıp satarsanız iyi olur ne kadar düşeceğini tahmin edemiyoruz ayağıda çekecekler böyllikle %20-30 kar edecekler...
yada tam tersi olacak buralardan dönmesi gerekli reklamlar ilginç altının durduğu yerde ilginçç

Yorum
-
Herşeyi kendi lehine işleyecek şekilde tezgahlamaya çalışan rte'nin eli ayağına dolanıyor.
Canlı yayınlanan basın toplantısında; Başbakan Erdoğan bir kağıda yazdığı notu yetkililerden birine uzatıyor.
Yetkili hemen koşup notu alıyor, notta "Bana doğalgaz zammını sorsunlar" yazıyor.
Yetkili Başbakan'ın talimatını ilgili TRT muhabirine iletiyor.
TRT muhabiri 'Sayın Borisov Türkiye'ye sattığınız doğalgaza zam yapacak mısınız?' diye soruyor.
Türkçe sorunun çevrilmesinin ardından Bulgar Başbakan şaşkına dönüyor, çünkü Türkiye'ye doğalgaz satmıyorlar. Doğal olarak da verilecek bir cevabı yok.
rte istediği sorunun sorulması için görevliye notu verirken :
Olayın Videosudur :
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
En güvendiğiniz indikatör
gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntıarkadaşlar
bir sorum olacak size
en güvendiğiniz indikatör hangisi? (ters Ahmet vb geyikler hariç
))
Bence (!!!!), tekrar ediyorum "bence"
MACD, BB, PSAR vs birçok güvenilir parametre var.
Ancak RSI ye mutlaka bakarım. Nihai karar vermek için RSI ye bakmadan işlem yapmam..
Yorum
-
aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMAKİNİST abim arada uğra bak. Arkadan sallıyoruz gibi oluyor. Üzülüyorum sonra.

Hah ha ha...Üzülmüş halin bu mu?
Yorum
Yorum