Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #4876
    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    detox , tyanali ?
    cevap için beynimin yerine gelmesi lazım...bir bira içeyim sonra sallarım
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23114

      #4877
      yürü be BMEKS

      uyus lağar kaatt geç artıkın 60 ı
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #4878
        MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        detan 73.316
        REİS 73.123
        Makinist: 73.003
        aok75 : 72,980
        ayhan53; 72.631,69
        years 71.500
        anti panik : 72850

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #4879


          Körfez'den sucuğa 200 milyon dolar

          Araplar Şahin Sucukları firmasından 200 milyon dolarlık hisse alacak.

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #4880
            KAPANIŞMETRE (Kopyala yapıştır, altına devam) Son 15 dakika

            detan 73.316
            REİS 73.123
            Makinist: 73.003
            aok75 : 72,980
            anti panik : 72850
            ayhan53; 72.631,69
            years 71.500
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • alpbike
              Kumarbaz
              • 02 Kasım 2011
              • 402

              #4881
              alpbike; 73.347,801747 (nokta atışı)
              detan 73.316
              REİS 73.123
              Makinist: 73.003
              aok75 : 72,980
              anti panik : 72850
              ayhan53; 72.631,69
              years 71.500
              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23114

                #4882
                detan 73.316
                REİS 73.123
                Makinist: 73.003
                aok75 : 72,980
                anti panik : 72850
                ayhan53; 72.631,69
                years 71.500


                radyolog 72978
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4883
                  sevgili detan,
                  altın konusunda birçok yönden düşünüyorum, bankalar fiziki olarak altını zaten uzun süre tutabilirler finansal kaynaklarını hedge etmek içinde tutabilir (para birimlerinin belirsizliği)..birde son zamanlarda kredilerden enflasyondan dolayı yeterli kârı sağlayamıyorlar..aklıma geçen sene yazılmış bir makale geldi ama bulamadım: amerikanın piyasadan fiziki altın toplayacağından bahsediyordu..Almanların alacakları mı vardı öyle birşey??? 1 bira daha içeyim sorunu tamamen çözeceğim
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #4884
                    alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    alpbike; 73.347,801747 (nokta atışı)
                    Pi sayısı gibi olmuş. Senin rakamın 10 puan altı veya üstüne yazacaktım, çok geç geldin yazdım mecbur.

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #4885
                      KAPANIŞMETRE (Tahminler kapandı)

                      alpbike; 73.347,801747
                      detan 73.316
                      REİS 73.123
                      Makinist: 73.003
                      aok75 : 72,980
                      radyolog 72978
                      anti panik : 72850
                      ayhan53; 72.631,69
                      years 71.500
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23114

                        #4886
                        İPEKE

                        bi kez daha trend direncini (282 de bugün ) geçmek isteyebilir

                        geçerse amenna geçemezse 266 yolu açık

                        amlum grup kaadıdır zaten biliosunuz
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • REİS
                          Tecrübeli
                          • 24 Aralık 2012
                          • 542

                          #4887
                          bovespanın gidişatını iyi görmediğimden %10luk 89.850 den tekrar şort denedik baqalım,
                          BaLtaCı

                          kârda otur,zarardan cabuk cık...

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #4888
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            sevgili detan,
                            altın konusunda birçok yönden düşünüyorum, bankalar fiziki olarak altını zaten uzun süre tutabilirler finansal kaynaklarını hedge etmek içinde tutabilir (para birimlerinin belirsizliği)..birde son zamanlarda kredilerden enflasyondan dolayı yeterli kârı sağlayamıyorlar..aklıma geçen sene yazılmış bir makale geldi ama bulamadım: amerikanın piyasadan fiziki altın toplayacağından bahsediyordu..Almanların alacakları mı vardı öyle birşey??? 1 bira daha içeyim sorunu tamamen çözeceğim


                            Sevgili detox, aslında sorum 'bankaların neden altın aldığı' değil.
                            Halktan altın toplayıp gram altın hesabı açmalarına dayalı.

                            Benim sorumun öncesi de var, şu şekilde gelişti:

                            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            iş bankası altını getirin muhabbeti yapıyor... bu fiyattan bozacak 1000 dolardan yerine koyacak olmayan altını .... tabiii çoğu müşretiyi arayıp satarsanız iyi olur ne kadar düşeceğini tahmin edemiyoruz ayağıda çekecekler böyllikle %20-30 kar edecekler...

                            yada tam tersi olacak buralardan dönmesi gerekli reklamlar ilginç altının durduğu yerde ilginçç

                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            1- Birçok bankada gram altın uygulaması var.
                            2- Reklam yapan (veya geçmişte yapmış olan) başka bankalar da var.
                            3- Altın piyasasına İş Bankası mı yön veriyor? Bu piyasada İş Bankası'nın etkisi sıfıra yakındır.
                            4- Diyelim ki topladığı altınları sattı; altın fiyatı yükselirse zarar eder.
                            5- Diyelim ki topladığı altınları satmadı; bu durumda düşse de çıksa da bankanın bir menfaati olmaz; banka boşuna altınların bekçiliğini yapmış olur.
                            6- Öyleyse bankalar niçin altın toplamaya çalışıyor? Esas soru bu olmalı.

                            Cevapları rica edelim
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #4889
                              onun hareketi kozaa ya giren yabancıyla ilgili biraz

                              kozaa
                              pazartesi



                              son 15 gün


                              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              İPEKE

                              bi kez daha trend direncini (282 de bugün ) geçmek isteyebilir

                              geçerse amenna geçemezse 266 yolu açık

                              amlum grup kaadıdır zaten biliosunuz
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23114

                                #4890
                                alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                onun hareketi kozaa ya giren yabancıyla ilgili biraz

                                kozaa
                                pazartesi
                                bence onun kötek sorunu var
                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information