NUH Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Deminden beri ,benim iki yazım silindi HİÇ BİR HAKARET İÇERMEDİĞİ HALDENUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterŞahsıma karşı ,hiç bir samimiyetimiz olmadığı halde-Birinci zamir kullanma hakkını nerden buldunuz?
bu bir
Okuyanın okduğunu nerden biliyorsunuz?
bu iki
Ve sizler dün gece burda sabaha kadar ,demokrasiden bahsettiniz,eşitlikten bahsettiniz
silinen yazılarımda ,yazılmış olan bir yazıdan alıntı idi sadece.
Yorum
-
alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterPala benim ve peşindeyim
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi












HALKB ve YAZIC'ımdan uzak dur patron.
Yorum
-
ayhan53 Nickli Üyeden AlıntıNUH nikli yazı yazmanızı istemiyorum
muhtemelen yazmaya devam edersenizde banlayacağım
özelden yeterince yordun beni
bu konuda tutrlı duruş sergilemek istemiyorum
yazınız muhatabı kimse gelsin cevap yazsın
sen alıntı yapana kadar ben bile ortaya söylenen bi laf diye düşünmüştüm ama jetonumda köşeli anca sen alıntı yapınca düştü.
yazmanızı istemiyorum muhatabı gelsin yazsın niki banlıda değil
ömrü hayatımca tek nikli tek .... olmakla gururlandım forumlarda
çizgimde bi değişiklik hangi foruma giderseniz gidin ayhan53 ayhan53 tür
Ben kimseye hakaret etmedim ,yazılmış olan bir yazıdan alıntı yaptım sadeceayhan53 Nickli Üyeden Alıntıyazmayacağınızı söylediniz lütfen yazmayın.
tamam benimde kuzudan bi farkım olmasın
o yazının muhatabı gelsin yazsın ses etmeyeceğim hakaret küfür veya başka kural dışı bir şey olmadıkça
özelden de ben size yazmadım ,siz yazdınız
fakat istemiyorsanız yazmam tabii ,fakat dün geceki bütün konuşmalar boşuna idi o zaman.
yani kısaca herkes kendi egemenliğini kurmak istiyor,olay bu kadar net.kuzu ya neden suç bulup hakaret ediyorsunuz o zaman.
Hoşçakalın.
Yorum
-
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterŞahsıma karşı ,hiç bir samimiyetimiz olmadığı halde-Birinci zamir kullanma hakkını nerden buldunuz?
bu bir
Okuyanın okduğunu nerden biliyorsunuz?
bu iki
Ben..dunden beri birileri bu forumu sabote etmeye mi calisiyor??
Ciddi ciddi suphelenmeye basladim..
Hatta duzgun isleyen bir forumu birileri durmaksizin gereksiz yere geren cumleler mi yaziyor??..
Amac nedir??
Ne yapmak istiyoruz??
Ben gercekten anlamakta zorlaniyorum..

Yorum
-
Basganim bu forum en ozgur forum bence..ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıyazmayacağınızı söylediniz lütfen yazmayın.
tamam benimde kuzudan bi farkım olmasın
o yazının muhatabı gelsin yazsın ses etmeyeceğim hakaret küfür veya başka kural dışı bir şey olmadıkça
Hisse net.. mesajiniz silinebilir. Niye silindigi biraz mechul.
Arkadasim tavsiye etti. Hisseanaliz.net cok vahim.. yazdiginiz mesaj once moda gidiyor.. begenirse foruma koyuyor..
Bir mesaj yazdim sonrasi yok..
Ancak sadece gmail vb kimlik dogrulamasi gerektirmeyen .. tel no istemeyen foruma "nuh deyip peygamber demeyene" kadar istediginiz sekilde uye olup yazabilirsiniz....
Yorum
-
Evet basganim...ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıhisseanaliz hacı hoca takımının mekanıdır
çoğu hissenetten ayrılmadır kurucularının
Topiklerden biri kuran kursu idi..
Ekonomiyle baglantisini bulmakta cok zorlandim...
Yorum
-
kimsenin kimseye bişey giydirdiği yokkkArtı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDevamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...



Yorum
-
herkese iyi geceler 1
şaka bir yana gerçekten bugün yorgunum ve erken yatmayı deneyeceğim..sevgiyle kalın..yarın yatay birgün olacağa benziyor..havada İstanbulda yağmurlu olacak..umarım içimizdeki güneş hep ışıldayacaktır..şiir yazasım geldi..hadi bana eyvallah
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
Yok hocam banlanan birileri muhtemelen farkli nick ve gmail adresiyle "taarruza geciyor"Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDevamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...
Yorum
tarih kitapları gerçeklerin fotoşhoplu halidir
Yorum