Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #4936
    NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şahsıma karşı ,hiç bir samimiyetimiz olmadığı halde-Birinci zamir kullanma hakkını nerden buldunuz?

    bu bir

    Okuyanın okduğunu nerden biliyorsunuz?

    bu iki
    durup dururken bu rahatsızlığınızın sebebini anlayamadım? buraya açık bir şekilde yazılmış zaten..siz okumadınız mı? okuduysanız ne anladınız?
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • NUH
      Aktif
      • 12 Nisan 2014
      • 207

      #4937
      NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Şahsıma karşı ,hiç bir samimiyetimiz olmadığı halde-Birinci zamir kullanma hakkını nerden buldunuz?

      bu bir

      Okuyanın okduğunu nerden biliyorsunuz?

      bu iki
      Deminden beri ,benim iki yazım silindi HİÇ BİR HAKARET İÇERMEDİĞİ HALDE

      Ve sizler dün gece burda sabaha kadar ,demokrasiden bahsettiniz,eşitlikten bahsettiniz

      silinen yazılarımda ,yazılmış olan bir yazıdan alıntı idi sadece.

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #4938
        ...........
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #4939
          alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Pala benim ve peşindeyim

          Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


          HALKB ve YAZIC'ımdan uzak dur patron.

          Yorum

          • REİS
            Tecrübeli
            • 24 Aralık 2012
            • 542

            #4940
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            bende inanmıyom 100.000 olurmu
            inanmayanların sayısına bağlı,
            BaLtaCı

            kârda otur,zarardan cabuk cık...

            Yorum

            • NUH
              Aktif
              • 12 Nisan 2014
              • 207

              #4941
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              NUH nikli yazı yazmanızı istemiyorum
              muhtemelen yazmaya devam edersenizde banlayacağım
              özelden yeterince yordun beni
              bu konuda tutrlı duruş sergilemek istemiyorum
              yazınız muhatabı kimse gelsin cevap yazsın
              sen alıntı yapana kadar ben bile ortaya söylenen bi laf diye düşünmüştüm ama jetonumda köşeli anca sen alıntı yapınca düştü.

              yazmanızı istemiyorum muhatabı gelsin yazsın niki banlıda değil
              ömrü hayatımca tek nikli tek .... olmakla gururlandım forumlarda
              çizgimde bi değişiklik hangi foruma giderseniz gidin ayhan53 ayhan53 tür

              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              yazmayacağınızı söylediniz lütfen yazmayın.
              tamam benimde kuzudan bi farkım olmasın
              o yazının muhatabı gelsin yazsın ses etmeyeceğim hakaret küfür veya başka kural dışı bir şey olmadıkça
              Ben kimseye hakaret etmedim ,yazılmış olan bir yazıdan alıntı yaptım sadece

              özelden de ben size yazmadım ,siz yazdınız

              fakat istemiyorsanız yazmam tabii ,fakat dün geceki bütün konuşmalar boşuna idi o zaman.

              yani kısaca herkes kendi egemenliğini kurmak istiyor,olay bu kadar net.kuzu ya neden suç bulup hakaret ediyorsunuz o zaman.

              Hoşçakalın.

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #4942
                NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Şahsıma karşı ,hiç bir samimiyetimiz olmadığı halde-Birinci zamir kullanma hakkını nerden buldunuz?

                bu bir

                Okuyanın okduğunu nerden biliyorsunuz?

                bu iki

                Ben..dunden beri birileri bu forumu sabote etmeye mi calisiyor??
                Ciddi ciddi suphelenmeye basladim..
                Hatta duzgun isleyen bir forumu birileri durmaksizin gereksiz yere geren cumleler mi yaziyor??..

                Amac nedir??

                Ne yapmak istiyoruz??

                Ben gercekten anlamakta zorlaniyorum..

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #4943
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  yazmayacağınızı söylediniz lütfen yazmayın.
                  tamam benimde kuzudan bi farkım olmasın
                  o yazının muhatabı gelsin yazsın ses etmeyeceğim hakaret küfür veya başka kural dışı bir şey olmadıkça
                  Basganim bu forum en ozgur forum bence..

                  Hisse net.. mesajiniz silinebilir. Niye silindigi biraz mechul.
                  Arkadasim tavsiye etti. Hisseanaliz.net cok vahim.. yazdiginiz mesaj once moda gidiyor.. begenirse foruma koyuyor..
                  Bir mesaj yazdim sonrasi yok..


                  Ancak sadece gmail vb kimlik dogrulamasi gerektirmeyen .. tel no istemeyen foruma "nuh deyip peygamber demeyene" kadar istediginiz sekilde uye olup yazabilirsiniz....

                  Yorum

                  • anti panik
                    Yasaklı
                    • 25 Mart 2014
                    • 293

                    #4944
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    hisseanaliz hacı hoca takımının mekanıdır
                    çoğu hissenetten ayrılmadır kurucularının
                    Evet basganim...
                    Topiklerden biri kuran kursu idi..

                    Ekonomiyle baglantisini bulmakta cok zorlandim...

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #4945
                      gerçekler gerer tarih kitapları gerçeklerin fotoşhoplu halidir

                      Yorum

                      • Artı
                        Aktif
                        • 06 Temmuz 2009
                        • 237

                        #4946
                        Devamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...
                        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #4947
                          Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Devamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...
                          kimsenin kimseye bişey giydirdiği yokkk

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #4948
                            herkese iyi geceler 1 şaka bir yana gerçekten bugün yorgunum ve erken yatmayı deneyeceğim..sevgiyle kalın..yarın yatay birgün olacağa benziyor..havada İstanbulda yağmurlu olacak..umarım içimizdeki güneş hep ışıldayacaktır..şiir yazasım geldi..hadi bana eyvallah
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #4949
                              Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Devamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...
                              Yok hocam banlanan birileri muhtemelen farkli nick ve gmail adresiyle "taarruza geciyor"

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #4950
                                zikemediğin götü öpeceksin demek bu

                                CENEVRE'DE UKRAYNA TOPLANTISI OBAMA: UKRAYNA'DA GERİLİMİN DÜŞÜRÜLMESİNDE DİPLOMASİ İÇİN UMUT IŞIĞI YANMIŞTIR

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information