Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #6151
    Royal yine kıpraştı.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #6152
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      senin petrolde sorun putin
      adam kendi örtülü ödeneğiyle forex te 1:100 kaldıraç long açmış sonrada savaş çığırtganlığı yaparak parayı 3 e 4 e katlayacak..uyanık pu.t
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • che big
        Katılımcı
        • 09 Ekim 2012
        • 142

        #6153
        KAPANISMETRE

        che big;71,499
        İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
        tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #6154
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          2.87 satış - 2.84 alış zincir emir yazdım, bekliyor.
          zincir emir nedir?
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #6155
            KAPANISMETRE


            detox ; 71.125
            che big;71,499
            ayhan53; 72.072,72
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • alpbike
              Kumarbaz
              • 02 Kasım 2011
              • 402

              #6156
              KAPANISMETRE

              detox ; 71.125
              che big;71,499
              alpbike: 71.586,66661
              ayhan53; 72.072,72
              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

              Yorum

              • che big
                Katılımcı
                • 09 Ekim 2012
                • 142

                #6157
                Zincir emir nedir?
                "Bekliyor" ya da "Borsada" durumunda olan bir emrinizi veya yeni vereceğiniz bir emrinizi ana emir olarak tanımlayıp; bu emrin gerçekleşmesi durumunda işleme konulmak üzere bir seferde 3 adet zincir emir ekleyebilirsiniz. Zincir emirleri olan bir emre daha sonra tekrar zincir emir ekleyebilirsiniz.
                Ana emrinizin sizin tarafınızdan iptal edilmesi ya da borsada gerçekleşmemesi durumunda zincir emirleriniz de otomatik olarak iptal edilir.
                Zincir emrinizin borsaya gönderilebilmesi için ana emrinizin tamamının gerçekleşmiş olması gerekir.
                Ana emriniz gerçekleşinceye kadar zincir emirlerinize herhangi bir bakiye kontrolü yapılmamaktadır. Bakiye kontrolü yapıldıktan sonra bakiyenizin yeterli olmaması durumunda zincir emriniz borsaya bildirilmez ve iptal olur.

                hmmm su mesele
                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                Yorum

                • alpbike
                  Kumarbaz
                  • 02 Kasım 2011
                  • 402

                  #6158
                  Adam emir vermiş işte, demiş ki; 2,87 deki satışım giderse 2,84 den geri alış emrimi uygula, satışım gitmezse 2,84 deki alış emrimi işleme koyma haaaaa demiş

                  che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Zincir emir nedir?
                  "Bekliyor" ya da "Borsada" durumunda olan bir emrinizi veya yeni vereceğiniz bir emrinizi ana emir olarak tanımlayıp; bu emrin gerçekleşmesi durumunda işleme konulmak üzere bir seferde 3 adet zincir emir ekleyebilirsiniz. Zincir emirleri olan bir emre daha sonra tekrar zincir emir ekleyebilirsiniz.
                  Ana emrinizin sizin tarafınızdan iptal edilmesi ya da borsada gerçekleşmemesi durumunda zincir emirleriniz de otomatik olarak iptal edilir.
                  Zincir emrinizin borsaya gönderilebilmesi için ana emrinizin tamamının gerçekleşmiş olması gerekir.
                  Ana emriniz gerçekleşinceye kadar zincir emirlerinize herhangi bir bakiye kontrolü yapılmamaktadır. Bakiye kontrolü yapıldıktan sonra bakiyenizin yeterli olmaması durumunda zincir emriniz borsaya bildirilmez ve iptal olur.

                  hmmm su mesele
                  SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #6159
                    che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    zincir emir nedir?

                    İlk yazdığın emir ana emir oluyor. O gerçekleştiği taktirde sisteme girilmek üzere ek emirler yazabiliyorsun. Bunlara zincir emir deniyor. Özellikle sürekli ekran başında olamayacağın durumlarda ya da çok hızlı işlem yapman gereken durumlarda oldukça faydalı bir uygulama.
                    Örneğin ben IPEKE için 2.87 ye satış emri yazdım, ana emir bu.
                    Ana emir gerçekleşince sistem otomatik olarak zincirin ilk halkasını devreye sokar. Diyelim ki bu da gerçekleşti, şayet varsa 3. 4. 5.... emirler sırayla devreye girer.
                    Zincir emir aynı hisse ile sınırlı değil. Zincir emirde örneğin Akbank sat, Ereğli al gibi farklı hisseler de olabilir.
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #6160
                      Royal 3.48 de, gitmek üzere...
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #6161
                        10 lot 10 lot alıyorlar
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #6162
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          10 lot 10 lot alıyorlar
                          o aok'tur kesin
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #6163
                            Aldılar...
                            3.41 alış girelim...
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #6164
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              o aok'tur kesin


                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #6165
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                bi gir bakalım nasıl çıkacan baya merak ettim
                                Başganım TRT vs de bu kafada dizi yapacak adam yok bence..

                                O üçüncü konu fazla derin bir konu.. Ben Temel'den yardım alayım..

                                Temel, Orhan Pamuk’a gider, kitap yazmak istediğini söyler. Yardım ister.
                                Orhan Pamuk der ki - Bu ülkede erotizm,sansasyon ve asalet pirim yapar, kitabına buna göre isim bul der. Temel bir müddet sonra gelir ve kitabın ismini Temel gururla…
                                “KONTESi KiM SEY ETTi??”

                                Orhan Pamuk ; - bravo der. Yalnız başlığa bi de din teması ekle.
                                ***

                                Temel düşünür ve 3 ay sonra tekrar gelir ve kitabın ismi…
                                ALLAH ALLAH.. KONTESi KiM SEY ETTi??

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information