Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #6226
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    ben yokken pala kaymamış ne iş haftaya mı bıraktı

    Epeyce kaydı ama sana yetmedi galiba? Merak etme seans sonunda eksiği tamamlar
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #6227
      alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Hesabına sok......im hesap makinası....
      Dünkü kapanışın %1,31 düşüğü 71.586,66661 ediyorsa nasıl endeks daha aşşağıda oluyor %1,31 düşmeden?

      Kendine bir çeki düzen ver hesap makinesi......


      Makinanın pilleri bitiyor olmasın sakın.

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #6228
        Pala sizlere emanet, iyi bakın kensdisine.

        Spora gidiyorum. cümleten iyi akşamlar. İyi hafta sonları.

        Yorum

        • alpbike
          Kumarbaz
          • 02 Kasım 2011
          • 402

          #6229
          Güneş enejisi ile çalışıyor, matematik hocası çapraz ondan heralde....

          Pala dan ders alırsan öyle olur.....

          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


          Makinanın pilleri bitiyor olmasın sakın.
          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #6230
            İyi akşamlar aok.
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • YEARS
              Yeni Üye
              • 15 Ocak 2014
              • 34

              #6231
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              AKP'nin en büyük başarısı, her konuda korkunç ölçüde demagoji yapabilmeleridir.
              Yine konuyu çok farklı noktalara çekip normal yargı üyelerini ve halkı AYM'ye karşı tahrik ediyorlar.
              akp nin başarısı millonlarca kişinin borcundan(ev,araba,k.kartı vs vs.) gelmektedir.
              tek düşündükleri işsiz kalıp borcu çevirememek !
              sadece ev kredisi alanların 1 milyonu aştığı söyleniyor.Bu ailesiyle birlikde ort.3 milyon kişi/oy demektir.
              diğerlerini siz düşünün
              “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

              Yorum

              • YEARS
                Yeni Üye
                • 15 Ocak 2014
                • 34

                #6232
                altına şort giydirelecek zaman
                “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #6233
                  Arkadaşlar, YAZIC holding endekse göre iyi performans gösteriyor.
                  XU 100 göreceli saatlik grafiğinde bir çanak formasyonu oluşumu var.
                  Dikkatinize...


                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23114

                    #6234
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    İPEKE 2.82'ye çekmiştim, az bir şey aldılar; bir daha düzelttim kalanı 2.80 den verdim. 2.76 ya alış girdim.

                    ROYAL 3.36 a bekler...
                    sabah 284 verdiklerimi 279 yerine kodum

                    282 ye de satış yazdım gidermi bakalım

                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #6235
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      sabah 284 verdiklerimi 279 yerine kodum

                      282 ye de satış yazdım gidermi bakalım


                      Hayırlısı olsun.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #6236
                        KAPANISMETRE

                        years; 70.900
                        Artı : 71.001
                        detox ; 71.125
                        detan 71.369
                        Anti panik 71400
                        che big;71,499
                        aok75: 71.540
                        radyolog; 71567
                        alpbike: 71.586,66661
                        ayhan53; 72.072,72


                        U 100 dipte 71.286 gördü, şu an 71.500 seviyesinde.
                        Tahminler birbirine çok yakın, final çekişmeli geçecek.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #6237
                          radyolog, ben de kapanış seansında 2.78 den geri aldım.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23114

                            #6238
                            tebrikler detan
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • Artı
                              Aktif
                              • 06 Temmuz 2009
                              • 237

                              #6239
                              Vadeli kaymaya devamediyor - %1,83 ... Neyse, - %1,66 kapattı ...
                              Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #6240
                                dünün sonuncusu anti panik birinci heralde, tebrikler, ben başkan hariç herkesi tebrik ederim, güzel sallamalar yapıldı.

                                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                tebrikler detan
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information