Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • alpbike
    Kumarbaz
    • 02 Kasım 2011
    • 402

    #6211
    Adama paralel de ağzına ne geliyorsa de, ayar vermeye çalış, adm hoppp diyince; yakışmadı....

    Hadi ordannnnn

    TBMM BASKANI CICEK: YARGIYA YAKISMAYAN BIR USLUP

    TBMM BASKANI CEMIL CICEK, ANAYASA MAHKEMESI BASKANI
    HASIM KILIC’IN ACIKLAMALARININ ARDINDAN GAZETECILERE DEGERLENDIRMELERDE
    BULUNDU. CICEK, "ADLI YIL ACILISLARINDA SIYASETE YUKLENMEK, AYAR VERMEK, YUKSEK
    DOZDA MESAJ VERMEK VE ORADA SIYASETCIYI SUCLAMAK DOGRU DEGIL. ANAYASA MAHKEMESI
    BASKANI’NIN ACIKLAMALARINDAN UZUNTU DUYDUM, USLUP YARGI MAKAMINA YAKISMIYOR.
    YARGI MAKAMINA YAKISAN BIR USLUP DEGIL. KIMSE ORAYA HASLANMAK, TOKAT YEMEK VE
    AZARLANMAK ICIN GITMEDI" DEDI.

    -ANKA-
    SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #6212
      alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Ben aldım da demedim ki

      Böyle spekülatif kağıtlarda rakam paylaşmamaya özen gösteriyorum...
      Beni pek sallayan yok ama sallayıp da alıp satan olur, üzülürüm...


      Beni de pek sallayan yok.
      Şaka bir tarafa, biz 'biat eden' tayfa değil; aklı başında, kendi kararını kendi verebilen, gerektiğinde kendi düşüncesini ortaya koyabilen arkadaşlarla bir arada olmak istiyoruz ve şu anda forumda böyle arkadaşlar olduğu için mutluyum.
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #6213
        Bekir Bozdağ televizyonda...
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #6214
          Yazılı metin oluyor, belli ki eline vermişler.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23110

            #6215
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bekir Bozdağ televizyonda...
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Yazılı metin oluyor, belli ki eline vermişler.

            alışıktır
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #6216
              AKP'nin en büyük başarısı, her konuda korkunç ölçüde demagoji yapabilmeleridir.
              Yine konuyu çok farklı noktalara çekip normal yargı üyelerini ve halkı AYM'ye karşı tahrik ediyorlar.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • alpbike
                Kumarbaz
                • 02 Kasım 2011
                • 402

                #6217
                aynen...

                mağdur edebiyatı yapıyorlar ve bundan utanmıyorlar...

                Adam hem bizi davet etti, hem de azarladı.. (Bekir Bozdağ) - (Cemil Çiçek)
                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                AKP'nin en büyük başarısı, her konuda korkunç ölçüde demagoloji yapabilmeleridir.
                Yine konuyu çok farklı noktalara çekip normal yargı üyelerini ve halkı AYM'ye karşı tahrik ediyorlar.
                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #6218
                  gözüm yese 1.seans tavan olan yada sıkı yükselen hisselrde poz alcam ama

                  yemio işte
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • Misafir

                    #6219
                    Haftaya malda-longda giren kanar mı yanar mı??)..

                    Vade sonu hatrına tek bi depik hakkı kaldı saysak, onu da vade

                    değişimine fırsat bilsek..

                    Mayıs'14 bambaşka bi farklı duruyo şimdiden..

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #6220
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      gözüm yese 1.seans tavan olan yada sıkı yükselen hisselrde poz alcam ama

                      yemio işte
                      Palaya güvenemiyorsanız hesap makinesine sorun.

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #6221
                        Yarın seans yok hiç ayıktırmıyorsunuz aşk olsun, gelecek aymış tarihi yanlış okumuşum veriyom geri malı....

                        temettü tarihi: 26.05.2014

                        alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Şu anda dönülmez akşamın ufkundayım; EREGL yarın net 20 kuruş temettu veriyor ve şu anda yazılana 2,94 den kağıdı okutuyor, kapanışda 2,99 garantisi var gibi, bla bla blaaaaa...
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • alpbike
                          Kumarbaz
                          • 02 Kasım 2011
                          • 402

                          #6222
                          Hesabına sok......im hesap makinası....
                          Dünkü kapanışın %1,31 düşüğü 71.586,66661 ediyorsa nasıl endeks daha aşşağıda oluyor %1,31 düşmeden?

                          Kendine bir çeki düzen ver hesap makinesi......

                          KAPANISMETRE

                          years; 70.900
                          Artı : 71.001
                          detox ; 71.125
                          detan 71.369
                          Anti panik 71400
                          che big;71,499
                          aok75: 71.540
                          radyolog; 71567
                          alpbike: 71.586,66661
                          ayhan53; 72.072,72
                          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                          Yorum

                          • Misafir

                            #6223
                            Rallici Başkan hoş geldin..)

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #6224
                              -%1,31 gördüm ya laaaaa

                              alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Benim hesap makinesi güneş enerjisiyle çalışıyor, bugün hava bulutlu ama bir ara -%1,31 görür gibi oldum, -%0,31 de olabilir. Dur bir güneş çıksın tam bakam
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #6225
                                İPEKE 2.82'ye çekmiştim, az bir şey aldılar; bir daha düzelttim kalanı 2.80 den verdim. 2.76 ya alış girdim.

                                ROYAL 3.36 a bekler...
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information