Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #6136
    Haşim Kılıç'ı sevmezdim ama son zamanlarda sevmeye başladım.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • alpbike
      Kumarbaz
      • 02 Kasım 2011
      • 402

      #6137
      Deyecek başkan, güneş çıktı makina gösterdi rakamı, deyecek..

      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      eregli tavuk tupraş olmasa endeks alpbikenin %1,31 ine değecekmiş
      belkide 1.69 a
      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

      Yorum

      • süphan
        Aktif
        • 12 Temmuz 2011
        • 379

        #6138
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        bu dekan rektörde orhan oğuz ikiside siyaseyşe iç içe adamlar rektör demirelin has adamlarından her ikiside erdoğan tarafından yök üyeliğine atanarakgereken itina gösterilmiş.
        Hem rektör hem dekan 1982 de işe başlamışlar ama usta diplomayı 1981 de almış
        O kadar usta ki okulu rektör ve dekan gelmeden bitirmiş))
        Bu proflara da ustaya diploma vermek kalmış
        Gerçi diplomayı verememişler bile çok komik diploma okulda kalmış)

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #6139
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          büzüşen yeri neresi yüzümü


          Koltuğa oturma şekli, duruşu ...
          Büzüşen başka yerleri varsa da bilemem, göstermiyorlar
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • alpbike
            Kumarbaz
            • 02 Kasım 2011
            • 402

            #6140
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            büzüşen yeri neresi yüzümü
            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #6141
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              haşim abi konuşuyormuş

              Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun katılacağı törende; Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç'ın son dönemde yaşanan gelişmeler çerçevesinde vereceği mesajlar, merakla bekleniyor.

              Tören, bu yıl öncekilerden farklı bir atmosferde geçecek. Bunun nedeni de son dönemdeki gelişmeler.

              Anayasa Mahkemesi'nin Yüce Divan Salonu'nda bugün gerçekleştirilecek tören öncesi liderler salondaki yerini aldı. Tören başladı...
              Başkan bana uzak ama sen neden toplantıya gitmedin?

              Yorum

              • che big
                Katılımcı
                • 09 Ekim 2012
                • 142

                #6142
                selam arkadaslar
                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #6143
                  che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  selam arkadaslar
                  Hoş gelmişsiniz.

                  Ortalık kızarınca herkes geliyor. Yeşilken de gelse herkes.

                  Yorum

                  • che big
                    Katılımcı
                    • 09 Ekim 2012
                    • 142

                    #6144
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Hoş gelmişsiniz.

                    Ortalık kızarınca herkes geliyor. Yeşilken de gelse herkes.
                    bu aralar biraz yogunum,kücük bir insaat yaptiriyorum
                    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                    Yorum

                    • che big
                      Katılımcı
                      • 09 Ekim 2012
                      • 142

                      #6145
                      hasim kilinc benim de gözüme girmeye basladi.acep paralelden mi?
                      İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                      tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #6146
                        süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Evet başkan bu da sanırım doğru bir tespit
                        Ama yıllarca bu adamlar Stv ve kanal7 yi seyrettiler
                        Hatta şu Şevkat tepe midir nedir başbakanın bayağı bir moralini bozmuştu
                        Sorular şunlar
                        1-bu kitlenin iyi yapım derdi varmı
                        2-acunun yapımları TRT de olsa ne olur
                        3-acunun yapımları kalite olarak şefkat tepenin neresinde
                        4-muhteşem yüzyıl niye izleniyor şefkat tepe niye izleniyor ikisinin de seyirci kitlesi içiçe değilim
                        5-bu kitlenin izlediği en iyi yapım nedir
                        6-game of thrones izlerler mi neden
                        7-AKP dizilerle toplumu şekillendiriyor mu ve esasen herhangi bir parti bu toplumu şekillendirebilir mi bunun provasına başlamış olabilirler mi
                        8-ben yapımcı filan değilimkafamda delice sorular))))
                        selamlar cemiyet..

                        muhteşem yüzyıl gibi dizilerin seyredilme sebebi için Osmanlı döneminden kalma bir deyim var.
                        O gerekeni anlatıyor....

                        Devlet-i Osmani aliyyede terfiyu temayus ilim irfan ile olmaz...
                        Ya olacak madeni has...
                        Ya olacak kuvvetli iltimas...
                        Ya da olacak delikle temas...


                        Madeni has para,
                        kuvvetli iltimas bugün de maşallah çok geçerli ve milletin a.. koyuyorlar..
                        Üçüncüye hiç girmeyeyim..

                        Yorum

                        • che big
                          Katılımcı
                          • 09 Ekim 2012
                          • 142

                          #6147
                          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #6148
                            BRENT PETROL.... XTB ANALİZ

                            Brent Petrol, Ukrayna’daki tansiyon ile birlikte 109 doların üstüne çıktı



                            Brent petrol, Ukrayna’nın bir saldırı ihtimaline karşı Rusya’nın cevap vereceğini söylemesi ile birlikte petrol arzı endişelerini tetikledi ve varil başına 109 dolar’ın üzerine çıktı. NATO’ dan gelen bilgilere göre Rusya, Ukrayna ile olan sınırına 40,000 asker daha konuşlandırdı ve gerilimi daha fazla arttırıyor. Rusya petrol arzında dünyada önemli bir rol oynamıyor ancak petrol üretimi açısından takip edilmesi gereken bir ülke olduğunu düşünüyoruz. Bununla beraber Rusya’ya uygulanan yaptırımların Avrupa’nın ihtiyacı olan doğalgaz arzında risk yaratmaya devam edeceğini düşünüyoruz.



                            Teknik Analiz

                            Brent Petrol 200 günlük Basit Hareketli Ortalama seviyesinde işlem görüyor. Ukrayna ile Rusya arasındaki gerilim arttıkça fiyatlarda hareketlilik artabilir. Günlük grafikte, Direnç seviyeleri olarak 110,94 – 111,54 -111,84 noktaları takip edilebilir. Destek seviyelerine bakarsak 109,74 – 109,14 – 108.84 takip edilebilir. Nisan ve Mayıs 2011’de tepe noktasına ulaşan fiyatların Kasım 2013, Ocak 2014 , Şubat 2014 ve Nisan 2014’te Fibonacci 38.2 seviyesini aşağıya doğru test ettiğini görüyoruz. Ham petrol rezervlerinin 18 Nisan’dan bu yana beklentiler olan 2,3 milyon varil üzerinde, 3,5 milyon varil artmasına rağmen fiyatların aşağıya doğru kırılması için Ukrayna ve Rusya arasındaki politik riskin azalması gerektiğini düşünüyoruz, aksi takdirde fiyatlarda yukarı yönlü baskı devam edebilir.
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #6149
                              HALKB 13,10 az bir şey ek alım yazdım sabah henüz gelen giden yok.

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #6150
                                che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                bu aralar biraz yogunum,kücük bir insaat yaptiriyorum
                                Güzel ama iş ile siz ilgileniyorsanız yorucudur.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information