Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Sevgili Cafe
Aşağıdaki haberi nasıl yorumlamalıyız
Diyeceksiniz ki her işi bitirdik reytinglere mi bakalım
Ama öyle değil
Bu proje yazıldığı gibi AKP nin ise reytingler bize epey şey söyler
Sanki??
Ne dersiniz
Başkanım
Şu kehanetim var
Her iktidar kendi zenginlerini kendi popüler kültürünü ve kendini yansıtan değerlerini yaratır 10 yıllık bu iktidar bu kısmı biraz es geçtiğini son bir yıldır farkediyor
Az ve kısa zamanda birşeyler yapmaya çalışıyor
bu iş sümeyyenin trollerini aştı
Artık samanyolunun ve cemaatin senaristleri de yok
Kaldılar mı bir başlarına
Sonuçta güya toplum analizi yapacaktım bildiğin mağdur edebiyatına bağladım)
Günaydınlar kafe
Bunları 22 Nisan da yazmıştım
Bu da dünkü Ahmet Hakan yazısı
"Muhafazakârları bekleyen tehlike
İNŞAATTA iyiler.
İyi kampanya yapıyorlar.
Oy almakta mahirler.
Teşkilatçılıkları âlâ...
İhale mihale işleri falan tamam.
Site yapmaca, bina kondurmaca, arazi kapmaca güzel.
Vakıf kurmasını biliyorlar.
Miting yapmasını çok iyi biliyorlar.
*
Amma velakin...
Medyada felaketler, sanatta yok gibiler, kitap yayıncılığında geriledikçe gerilediler, estetikte hamle yapamıyorlar, en iddialı oldukları edebiyat ve şiir alanında bile bunalımdalar, fikir alanında çıkış yapamıyorlar.
*
İşte bakın:
Edebiyat tarihlerinin efsanevi isimlerinin anlatıldığı “Yedi Güzel Adam”, TRT’de izlenmemiş.
İzlenen yine Acun olmuş,
Oysa bir rivayete göre yüzde 45, bir rivayete göre yüzde 43 almışlardı......"
Resim değildi. Bendeki bu süper egonun gerçek sebebini kamuoyuyla paylaştım. Özümde ne kadar çirkin bir insan olduğumu anlatan demeçlerde bulundum. Başkan müdahale etti ve haber akışını sansürledi.
Resim değildi. Bendeki bu süper egonun gerçek sebebini kamuoyuyla paylaştım. Özümde ne kadar çirkin bir insan olduğumu anlatan demeçlerde bulundum. Başkan müdahale etti ve haber akışını sansürledi.
kanal yanlış belki izlenebilirdi ama düzgün bi kanalda izlemnirdi
alın 3 tv yanyana koyun helede cuma günleri
stv kanal7 ve trt yi açın izleyin
aralarında bi, fark göremezsiniz
benim gibi günde en az 2 saat trt izleyen bi adam bile hafta sonları oda maçların hatırına 1 saat trt izliyorum.
adamlar şu anda stv ve kanal7 seyircisine hitap eden dizlier programlar yapıyorlar
akp ye oy verenlerin %3-4 ü bile trt izlemiyor.
Evet başkan bu da sanırım doğru bir tespit
Ama yıllarca bu adamlar Stv ve kanal7 yi seyrettiler
Hatta şu Şevkat tepe midir nedir başbakanın bayağı bir moralini bozmuştu
Sorular şunlar
1-bu kitlenin iyi yapım derdi varmı
2-acunun yapımları TRT de olsa ne olur
3-acunun yapımları kalite olarak şefkat tepenin neresinde
4-muhteşem yüzyıl niye izleniyor şefkat tepe niye izleniyor ikisinin de seyirci kitlesi içiçe değilim
5-bu kitlenin izlediği en iyi yapım nedir
6-game of thrones izlerler mi neden
7-AKP dizilerle toplumu şekillendiriyor mu ve esasen herhangi bir parti bu toplumu şekillendirebilir mi bunun provasına başlamış olabilirler mi
8-ben yapımcı filan değilimkafamda delice sorular))))
Yorum