Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #6106
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    gavurada kayıyorlar
    şu brente de kaysınlar başkan birşeyler diyiver
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23110

      #6107
      YONCA 752 gördü

      utandırmadı beni çok şükür
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #6108
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        arkadaşlar selam..alpbike bugün senin hasap makinası neler söylüyor..yoksa hala hesaplıyor mu?
        Palanın hesap makinesi olur kendisi abim.

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #6109
          Konu ayhan53 tarafından (Bugün Saat 10:16 ) değiştirilmiştir. Sebep: o okşatmayı seviyo okşayanı çok olunca herkes okşatır

          Acaba nasıl bir resimdi?

          Yorum

          • süphan
            Aktif
            • 12 Temmuz 2011
            • 379

            #6110
            süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Sevgili Cafe
            Aşağıdaki haberi nasıl yorumlamalıyız
            Diyeceksiniz ki her işi bitirdik reytinglere mi bakalım
            Ama öyle değil
            Bu proje yazıldığı gibi AKP nin ise reytingler bize epey şey söyler
            Sanki??
            Ne dersiniz


            http://t24.com.tr/haber/trtnin-yeni-...jesi-mi/256597
            süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Başkanım
            Şu kehanetim var
            Her iktidar kendi zenginlerini kendi popüler kültürünü ve kendini yansıtan değerlerini yaratır 10 yıllık bu iktidar bu kısmı biraz es geçtiğini son bir yıldır farkediyor
            Az ve kısa zamanda birşeyler yapmaya çalışıyor
            bu iş sümeyyenin trollerini aştı
            Artık samanyolunun ve cemaatin senaristleri de yok
            Kaldılar mı bir başlarına
            Sonuçta güya toplum analizi yapacaktım bildiğin mağdur edebiyatına bağladım)

            Günaydınlar kafe
            Bunları 22 Nisan da yazmıştım
            Bu da dünkü Ahmet Hakan yazısı



            "Muhafazakârları bekleyen tehlike
            İNŞAATTA iyiler.
            İyi kampanya yapıyorlar.
            Oy almakta mahirler.
            Teşkilatçılıkları âlâ...
            İhale mihale işleri falan tamam.
            Site yapmaca, bina kondurmaca, arazi kapmaca güzel.
            Vakıf kurmasını biliyorlar.
            Miting yapmasını çok iyi biliyorlar.

            *

            Amma velakin...
            Medyada felaketler, sanatta yok gibiler, kitap yayıncılığında geriledikçe gerilediler, estetikte hamle yapamıyorlar, en iddialı oldukları edebiyat ve şiir alanında bile bunalımdalar, fikir alanında çıkış yapamıyorlar.

            *

            İşte bakın:
            Edebiyat tarihlerinin efsanevi isimlerinin anlatıldığı “Yedi Güzel Adam”, TRT’de izlenmemiş.
            İzlenen yine Acun olmuş,
            Oysa bir rivayete göre yüzde 45, bir rivayete göre yüzde 43 almışlardı......"

            Ne olacak şimdi

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #6111
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              Brent Petrol 110,10 -0,24 -0,21%

              kaça kadar kayarlarsa kara geçiyon
              109.35 olursa dünkü zarar çıkar birde üzerine az da olsa kar yazar..ama ben 107.50 olsun istiyorum
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23110

                #6112
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #6113
                  Sayın radyolog bir iddianız varsa sandıkta hesaplaşabilirsiniz.

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #6114
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    az para olsada 7.20 ye alış girsem çift seans
                    5 e kadar gider o zaman
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #6115
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      yahu sende şeftalinin tüylüsünü istiyon
                      tövbe tövbe
                      1.09 u görünse ver gitsin
                      uzun süreli ciddi düşünüyorum başkanım gecelik ilişkiler zorluyor bu sıralarda 109 un altına inse süper olacak....
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #6116
                        Resim değildi. Bendeki bu süper egonun gerçek sebebini kamuoyuyla paylaştım. Özümde ne kadar çirkin bir insan olduğumu anlatan demeçlerde bulundum. Başkan müdahale etti ve haber akışını sansürledi.

                        Yetmez ama sonuna kadar sado-mazo

                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Konu ayhan53 tarafından (Bugün Saat 10:16 ) değiştirilmiştir. Sebep: o okşatmayı seviyo okşayanı çok olunca herkes okşatır

                        Acaba nasıl bir resimdi?
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #6117
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          benide utandırmasın 7.40 ları gördün
                          sonra 7.20 lere sarksın

                          Gel 7.30 da anlaşalım.
                          Anlaşma 2. tura kalırsa bunu da vermem
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • alpbike
                            Kumarbaz
                            • 02 Kasım 2011
                            • 402

                            #6118
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            ben çok inceledim diplomada tarih göremedim okuyabilen varmı tarihi

                            bana gel, beni dinle, beni sor...
                            muhabbet olsun, gönüller çoşsun....

                            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #6119
                              alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Resim değildi. Bendeki bu süper egonun gerçek sebebini kamuoyuyla paylaştım. Özümde ne kadar çirkin bir insan olduğumu anlatan demeçlerde bulundum. Başkan müdahale etti ve haber akışını sansürledi.

                              Yetmez ama sonuna kadar sado-mazo
                              Pala ile alakan olduğu şimdi ispatlanmış oldu.

                              Yorum

                              • süphan
                                Aktif
                                • 12 Temmuz 2011
                                • 379

                                #6120
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                kanal yanlış belki izlenebilirdi ama düzgün bi kanalda izlemnirdi
                                alın 3 tv yanyana koyun helede cuma günleri
                                stv kanal7 ve trt yi açın izleyin
                                aralarında bi, fark göremezsiniz
                                benim gibi günde en az 2 saat trt izleyen bi adam bile hafta sonları oda maçların hatırına 1 saat trt izliyorum.

                                adamlar şu anda stv ve kanal7 seyircisine hitap eden dizlier programlar yapıyorlar
                                akp ye oy verenlerin %3-4 ü bile trt izlemiyor.

                                Evet başkan bu da sanırım doğru bir tespit
                                Ama yıllarca bu adamlar Stv ve kanal7 yi seyrettiler
                                Hatta şu Şevkat tepe midir nedir başbakanın bayağı bir moralini bozmuştu
                                Sorular şunlar
                                1-bu kitlenin iyi yapım derdi varmı
                                2-acunun yapımları TRT de olsa ne olur
                                3-acunun yapımları kalite olarak şefkat tepenin neresinde
                                4-muhteşem yüzyıl niye izleniyor şefkat tepe niye izleniyor ikisinin de seyirci kitlesi içiçe değilim
                                5-bu kitlenin izlediği en iyi yapım nedir
                                6-game of thrones izlerler mi neden
                                7-AKP dizilerle toplumu şekillendiriyor mu ve esasen herhangi bir parti bu toplumu şekillendirebilir mi bunun provasına başlamış olabilirler mi
                                8-ben yapımcı filan değilimkafamda delice sorular))))

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information