Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • alpbike
    Kumarbaz
    • 02 Kasım 2011
    • 402

    #6121
    Pala basın bildirisi;
    Evet şortcular ve kırmızı severler, üzülerek bildirmek zorundayım ama piyasada alıcı yok ve alt kademeler boş...
    O sebepdendir ki ara sıra toplarmış gibi, hani mahsuscukdan tepki alımı yapıyormuşuz gibisinden yapmak zorundayız...
    Sonra kaldığımız yerden devam edeceğiz.
    Bu yeşilin kökünü kazıyacağız....
    SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

    Yorum

    • süphan
      Aktif
      • 12 Temmuz 2011
      • 379

      #6122
      alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      bana gel, beni dinle, beni sor...
      muhabbet olsun, gönüller çoşsun....


      Dekan ve rektörün ıslak kuru imzası da yok

      Yorum

      • süphan
        Aktif
        • 12 Temmuz 2011
        • 379

        #6123
        Prof.Dr. Orhan Oğuz (1923 - Eskişehir, Türkiye), Türk siyasetçi.

        İlk, orta ve lise eğitimini Eskişehir'de tamamladı. İstanbul Yüksek İktisat ve Ticaret Okulu'nu bitirdi. Paris Üniversitesi'nde (Sorbon) Doktora yaptı. İktisat profesörüdür. Anadolu Üniversitesi'nin temelini oluşturan Eskişehir İTİA' (EİTİA) nın kurucusudur.

        1969-1971 3. (XIV) ve 4. (XV) Dönem Eskişehir Milletvekilliği ile Milli Eğitim Bakanlığı,
        1978 İstanbul İTİA Başkanlığı,
        1982-1992 Marmara Üniversitesi Rektörlüğü,
        28 Şubat süreci sonrasında Mart 1997'de RTÜK başkanlığı görevine getirilmiştir. Bu görevini Aralık 1997'de istifa edene kadar devam ettirmiştir. RTÜK başkanlığı görevine getirilmiş olan üçüncü kişidir. Evli ve iki çocuk babasıdır. Eskişehir'de kendi adında bir anadolu lisesi bulunmaktadır.


        Vikipediadan kopyaladım rektörlük tarihine dikkat!!!!

        Yorum

        • alpbike
          Kumarbaz
          • 02 Kasım 2011
          • 402

          #6124
          süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Dekan ve rektörün ıslak kuru imzası da yok
          onu bırak recep in hiç okul arkadaşı yokmuş
          Hai üniversiteyi geçtim, lise de de yokmuş, lan bu adam yokmu, yada yokmuydu acep
          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

          Yorum

          • süphan
            Aktif
            • 12 Temmuz 2011
            • 379

            #6125
            Ömer Faruk Batırel (d. 13.10.1944, Gaziantep), Türk maliyeci akademisyen.

            Liseyi İstanbul Erkek Lisesi'nde, yüksek öğrenimini İstanbul İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi'nde (İİTİA) tamamlamıştır. 1973 yılında Maliye bilim dalında doktorasını yapmış, 1973-1974 eğitim ve öğretim yılında İngiltere'nin York Üniversitesinde doktora sonrası eğitim görmüş, 1976 yılında Maliye doçenti olmuş ve 1981yılında profesörlüğe yükseltilmiştir.1982-1992 yılları arasında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı yapmıştır. 1992 yılında seçildiği Marmara Üniversitesi Rektörlüğünden 1999 yılında istifa etmek zorunda kalmıştır. 1993-2007 yılları arasında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye Bölümü Başkanı olarak görev yapmıştır. 2003-2007 yılları arasında Bakanlar Kurulu kontenjanından YÖK üyeliği görevini yürütmüştür. 2005-2007 yılları arasında YÖK Üyesi sıfatıyla Kırgızistan - Türkiye Manas Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyeliği görevinde bulunmuştur. Hâlen İstanbul Ticaret Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi'nde öğretim üyesi olarak ders vermektedir.

            BU DA AYNI 1982 DE BAŞLAMIŞ !!!!!

            Yorum

            • Artı
              Aktif
              • 06 Temmuz 2009
              • 237

              #6126
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              zaten 7.20 ye alıp
              7 de geri vermeyi düşünüyom darbe dahada sert olsun diye
              Güzeldi
              Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

              Yorum

              • alpbike
                Kumarbaz
                • 02 Kasım 2011
                • 402

                #6127
                Hahahahahaha ağzına sağlık lannnnn

                Haşim seviyorum seniiiiiiii
                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                Yorum

                • alpbike
                  Kumarbaz
                  • 02 Kasım 2011
                  • 402

                  #6128
                  Sadece Sayın Cumhurbaşkanım diyor sürekli

                  Esasen Anayasa yargısının varlık nedeni ırk, renk, inancı ne olursa olsun insanın varolan onurunu korumaktır.

                  Demokratik değerleri, hukukun üstünşüğünü tekrar tekrar konuşmak zorundayız.

                  Evrensel değerlerin ağırlıklı uygulandığı hukukun üstünlüğünün egemen olduğu devlet hukuk devleti olarak tanımlanmaktadır.

                  Hukuk devletinin odağında iktidar gücünün keyfi davranışlarının sınırlandırılması vardır.

                  Haklı neden olmaksınız kamu yararı gözetilmeden yazılı hukuk kurallarında yapılan değişikliklerin toplumda hukuk güvenliği sağlabildiğinden bahsedilmez.

                  Hukum devletinin temel direği olan yargı devletin vicdanı olarakta yargılanmaktadır.

                  Yargının vicdanını işgal edenlerin kimliği, düşüncesi, kutsalları ne olursa olsun sonuç değişmeyecektir.

                  Barışın teminatı olan farklılıkların birlikte yaşamasını başkalarının hak ve özgürlüklerini savunan onurlu insanlar hayata geçirebilir.

                  Yargıyı ele geçirilmek istenen kale olarak görülmüştür.

                  Vesayet altındaki yargıdan hukuk güvenliğini sağlanması beklenemez.

                  Böyle sistem ötekilere ancak korku, endişe, umursuzluk verebilir.

                  Tarih olanları kaydediyor. Cesaretle çözüm yolu bulmak zorundayız.

                  Yargı milletin iradesine tuzak kurulacak yer değildir olmamalıdır. Son dönemlerde yargı parelel devlet, çete diye nitelendirilen ağır suçlama ile karşı karşıyadır. Bugün itibari ile en basit alacak davasına ilişkin kararlar bile tartışmaya açılmıştır.

                  Herkes iddialarla ilgili bilgi belge ve delilleri ortaya koymak zorundadır. Yürütme ve yargı içinde olduğu iddia edilen kişilerin başka yere tayin edilerek sorun çözmek yanlıştır.

                  Yargının iç ağrısı ile yaşaması mümkün değildir. Görevi maddi gerekeçleri çıakrtmak olan yargının adı vicdan yolsuzluğudur. Faiilerine bir saniye bile beklebmeden gerekli yaptırım uygulanmalıdır.
                  SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                  Yorum

                  • alpbike
                    Kumarbaz
                    • 02 Kasım 2011
                    • 402

                    #6129
                    Haşim Kılıç: Dün hak ihlallerine uğrayanlarla bugün uğrayanların kimliklerinin farklı olması düşüncemizi değiştirmeyecektir
                    AYM Başkanı Haşim Kılıç: Yargı, 'paralel devlet' ya da çete diye nitelendirilen suçlamalarla karşı karşıyadır.
                    Haşim Kılıç: Ekonomik siyasi kültürel hayatı alt üst edecek yasal düzenlemeler olmaması bireylerin hukuka olan güvenlerinin tükendiği yerdir
                    Haşim Kılıç: Hukuk devletinin odağında iktidar gücünün keyfi davranışının sınırlandırılması vardır
                    Haşim Kılıç: Deilisiz belgesiz yapılan "yardıda paralel yapı" iddiası vicdan yolsuzluğudur..
                    SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #6130
                      Haşim Kılıç, Erdoğan'a resmen giydiriyor.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #6131
                        Haşim Kılıç: Kamu gücüne sahip olanların topluma sunduğu hak ve özgürlükleri lütuf yada bağış düzleminde değerlendirilmesini kabul edilemez
                        Kılıç: Twitter kararımız AHİM iştihatları doğrultusunda yapıldı. Twitter kararımız siyasal kaygılarla ölçüsüzce eleştiriyor.
                        Twitter: Kararımızın insafsızca eleştirilmesi kaygı vericidir..

                        ver ha verrrrr
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #6132
                          Erdoğan morarmış durumda izliyor.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • alpbike
                            Kumarbaz
                            • 02 Kasım 2011
                            • 402

                            #6133
                            Sürekli gösteriyor, dudakları sarktı iyice...
                            Efkan alayı gösteriyor bide...

                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            ustanın yüzünü gösteriyorlarmı
                            şekeri fırlamış yüz kızarmışmı
                            seyrek bıyıklarını kemiriyomu
                            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #6134
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              ustanın yüzünü gösteriyorlarmı
                              şekeri fırlamış yüz kızarmışmı
                              seyrek bıyıklarını kemiriyomu



                              Morarmış, büzüşmüş
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #6135
                                wowwwww

                                Bizler gücün konjonktürün etkisiyle gömlek değiştiren bir karaktere sahip olamayız...
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information