Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Arkadaşlar, mali sektörde pozisyon azaltıp primsiz hisselere giriş yapıyorlar gibi bir görünüm var. VOB haricinde endekse çok takılmamak lazım. Hisse bazlı hareketler devam edebilir.
Siz ne dersiniz?Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Bence kısa bir süre ( 8-10 işlem günü) daha buralarda dolanacağız gibime geliyor. Sonrasına Allah kerim. İç ve dış olaylar belirler aşağı veya çıkışı. C.b. seçimlerine kadar çok aşağıya vermek isteyeceğini sanmam palanın.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterArkadaşlar, mali sektörde pozisyon azaltıp primsiz hisselere giriş yapıyorlar gibi bir görünüm var. VOB haricinde endekse çok takılmamak lazım. Hisse bazlı hareketler devam edebilir.
Siz ne dersiniz?
Yatırım tavsiyesi değildir. Delinin biri bir kuyuya taş atmış. Kırk akıllı uğraşmayın sonra.
Yorum
-
Bugün egomu tatmin edin, yaktım püromu
saat:9:45 deki dellenişim
alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBorsa, borsa değil hacı yatmaz amk
Ama ben inanıyorum bu gün %1,31 üstünde eksi kapıyacak.SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum
-
Günlük kapanış için rakam yazdıysan akşama tebrik etme durumum söz konusu olabilir. Onun dışında tebrik yok dostum.alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugün egomu tatmin edin, yaktım püromu
Yorum
-
Spora kaçıp geç tebrik ediyorsun hadi ona tamam da..
Bazen çok kırıcı olabiliyorsun aok75
Sen şimdiden tebrik et, biraz egom nefes alsınaok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterGünlük kapanış için rakam yazdıysan akşama tebrik etme durumum söz konusu olabilir. Onun dışında tebrik yok dostum.
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum
-
Bu gün söz verdim sadece birinciyi değil sonuncuyu da tebrik edeceğim. Şansın arttı bak benden söylemesi.alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSpora kaçıp geç tebrik ediyorsun hadi ona tamam da..
Bazen çok kırıcı olabiliyorsun aok75
Sen şimdiden tebrik et, biraz egom nefes alsın




Yorum
-
Herhalde 7 kişi tahminde bulunmuştu...
7 de 2 şansım var, ohhh ohhhh, patlasın süper egolar







aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBu gün söz verdim sadece birinciyi değil sonuncuyu da tebrik edeceğim. Şansın arttı bak benden söylemesi.



SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum
-
Bana aok75 i getirin, o tebrik buraya gelecek
detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteralpbike'de kalacağı belli oldu.
Tebrikler egosu yüksek adam
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum


Yorum