Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #6001
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    bend eçözemedim olayı
    O hesap makinesi buraya gelecek...

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #6002
      Adamlar süt banyosu yapmışlar başkan.

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #6003
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        Altın 1.290,90 +6,30 +0,49%
        Gümüş 19,678 +0,240 +1,23%
        Brent Petrol 110,48 +1,37 +1,25%

        petrolde şort olan varmıydı
        şortculara kaymışlar


        Detox şortdu.
        Laf dinlemiyor


        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Şimdi grafik ekranım açık değil ama gündüz bakmıştım; önce yukarı sonra çok aşağı inecek gibi bir görüntü vardı. Tabii bu gün içi bir yorum değil, 10-15 günlük bir zaman diliminde geçerli olabilir.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #6004
          İyi akşamlar arkadaşlar.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #6005
            Sivri söylemleri ile dikkat çeken AKP Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner'in 'incileri' saymakla bitmez. Terörist başı Öcalan'ı Atatürk'e benzetmesi; "Batsın sizin milliyetçiliğiniz", "Fitne pusuya yattı", "PKK, bağımsız bir Kürdistan için silah kullanabilir", "Cem evleri terörist yuvasıdır" ve belki de akıllarda en çok kalmış olan "10. Yıl Marşı faşist ve ırkçı bir marştır" sözlerini unutmamız mümkün mü?


            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #6006
              alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Bana aok75 i getirin, o tebrik buraya gelecek
              Benim halk muzigi koro calismasi vardi..
              Yeni gelebildim...


              Alpbike "ustad"...

              Ustad kelimesini tirnak icinde yaziyorum...

              Tebrikler..

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #6007
                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Benim halk muzigi koro calismasi vardi..
                Yeni gelebildim...


                Alpbike "ustad"...

                Ustad kelimesini tirnak icinde yaziyorum...

                Tebrikler..
                Hayııııırrrrr...

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #6008
                  İyi akşamlar detan abim, hoş gelmişsin.

                  Yorum

                  • TUNABEN10
                    Katılımcı
                    • 22 Ağustos 2011
                    • 238

                    #6009
                    Alpbike dostumuuza tebrikler,kafeye de bol selamlar ederim

                    Pul para; para pul olur.

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #6010
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Kapanış 72.391,27 olmuş. Günün sonuncusu olan cemil69'u kutluyorum.

                      Artık birinci de kıskançlığından çatlasın.
                      Sana hesap makinası yollicam
                      O nasıl hesap?

                      Sonuncu anti panik

                      Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #6011
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        hesap makinasınıda mı takmıyon
                        Feyk yaptım palaya

                        Yoncaya girdim sandı verha ver yaptı

                        Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #6012
                          TUNABEN10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Alpbike dostumuuza tebrikler,kafeye de bol selamlar ederim

                          Aleyküm selam, hoş gelmişsiniz.

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #6013
                            alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Feyk yaptım palaya

                            Yoncaya girdim sandı verha ver yaptı

                            Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                            Tebrikler dostum. Yalnız giderek şüphelerim artıyor. Gözüm üzerinde bundan sonra.

                            Büyük hesap makinesi, pardon üstad.

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #6014
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Tebrikler dostum. Yalnız giderek şüphelerim artıyor. Gözüm üzerinde bundan sonra.

                              Büyük hesap makinesi, pardon üstad.
                              Ben hep seni takipdeyim zaten rahat ol

                              Sony Ericsson GH688 cihazından Tapatalk kullanılarak gönderildi
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • TUNABEN10
                                Katılımcı
                                • 22 Ağustos 2011
                                • 238

                                #6015
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Aleyküm selam, hoş gelmişsiniz.
                                Teşekkürler... kafe zaten hoş.

                                Bol kazanç ve sohbetler...
                                Pul para; para pul olur.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information