Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ombusman
    Katılımcı
    • 08 Ocak 2019
    • 179

    #616
    bobinustası Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    guzuyu mırdar ettiler hellaham
    Bunu söylemek icin henüz cok erken değilmi?

    MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #617
      Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      endekse göre resmen götürü hissesi hocam bu gelmek mi şişe 45 oldu
      dayak arsızı yabancı hala satmaya çalışıyor abi bunların yediği sopalar uzaya çıktı hiç mi uslanmazlar hayret gerçekten

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #618
        resesyon muhabbeti bitmeden ereğliden ralli beklemek hayalcilik olur

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #619
          Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          resesyon muhabbeti bitmeden ereğliden ralli beklemek hayalcilik olur
          döve döve kıra kıra gidecek dayak arsızı yabancıyla ereğliyi üst üste koyup götürcez

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #620
            sor 4 5 yılın hemen hepsinde bist ocak ayında tepe yaptı
            bu sene de yapabilir mi evet derdim ama eskiden abd hep zirvededi onla beraber tepe yapıyorduk su sene abd aksine dipte bu yüzden ocak tepe ihtimali olsa da biraz zayıf gibi

            bistin en büyük motivasyonu bireysel yatırımcı ve olası bir düsüşte secim de oluşacak oy kaybı

            secime kadar sürekli gitmesi 1 ihtimal
            ben subatta sert düzeltme ki subat da tehlikeli bir aydır genelde ocak gibi , bu da eyt lilerin gelis tarihiyle örtüşüyor
            sonra temettü dönemi ile bir tepe daha ve nisan mayıs gibi secim ile birlikte çöküş bekliyorum

            Yorum

            • monarosa1
              Yeni Üye
              • 11 Mayıs 2009
              • 14

              #621
              bobinustası Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              guzuyu mırdar ettiler hellaham
              Son gülen iyi güler kuzunun taktiğini iyi analiz etmek gerekir ki ona göre konuşabilelim

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #622
                vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                döve döve kıra kıra gidecek dayak arsızı yabancıyla ereğliyi üst üste koyup götürcez
                döve döve

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #623
                  34 bin makas var su an biraz yüksek
                  hatırlarsınız makası asırı acmaya basladığında tepe sinyali olusur daha vade bası henüz tehlike diyemeyiz ama yine da makas yüksek

                  Yorum

                  • tripledes
                    Yeni Üye
                    • 12 Nisan 2016
                    • 11

                    #624
                    Gundwane gitti Vicente geldi Yahu ben bu kadar aldığı pozisyona göre ağız değiştiren birini daha görmedim. Düne kadar öldük bittik, yabancı her gün satıyor, saat 5 gene başladılar, Bofa'ya dur diyen yok mu! Bugün de kendine bir güveni gelmiş yabancıyı dövecekmiş

                    İrlandalı boksör geldi aklıma...

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #625
                      Kuzu hocam da yok

                      Kurda kuşa yem olucaz

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #626
                        Sinan Ates adlı yiğidin serefsizce öldürülmesinin siyasi sonuçları büyük olacak ( iddialar bombok )cumhur feci yara aldı oy kaybı cok buyuk o küçük partide

                        Biste etkileri olabilir mi bence 3 taban yemeli bu iğrenç olaydan devlet diye birsey kalmamış..biraz frene basılmali..bence.

                        Yorum

                        • smartinvestor
                          Tecrübeli
                          • 29 Kasım 2015
                          • 901

                          #627
                          Kuzu Emmim yılbaşı tatilinden çıkamadın daha

                          Işığına muhtaç yeğenlerini bir aydınlatıver

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #628
                            smartinvestor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Kuzu Emmim yılbaşı tatilinden çıkamadın daha

                            Işığına muhtaç yeğenlerini bir aydınlatıver
                            emmi haklı cıkacak en gec seçim sonrası büyük çöküş bekliyorum secim öncesi de gelebilir belki yarın belki yarından da yakın
                            secim öncesi vargüçleriyle para dolara kaçmasın diye uğrasacaklar tutabilirler diye düsünüyordum ama siyasi iklim her an bozabilir özellikle cuma günkü malum olay baya sıkıntılı
                            yine de tutamazlarsa komple yokolup gitmeleri anlamında olur , tutmaları ihtimaline yine de sans verilmeli ama ben artık kontrollu gideceğim . ytd

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #629
                              aylar sonra yaklasık 2 ay , ilk shortumu actım hedge amaçlı , hisse satısım yok henüz

                              Yorum

                              • saleve
                                Aktif
                                • 27 Eylül 2013
                                • 244

                                #630
                                https://eksisozluk.com/2-ocak-2023-s...2273?a=popular

                                Bu neyin habercisi?
                                ÖFKE RÜZGAR GİBİDİR, BİR SÜRE SONRA DİNER; AMA PEK ÇOK DAL KIRILMIŞTIR. Liberte- Egalite - Fraternite

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information