Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #646
    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düşemiyor yaw bu endeks

    yan tahtalar 2 gündür pert ama endeks düşmüyor
    düstü ya 2 gündür daha ne istiyorsun

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #647
      yurtdışı yeşilken 2 gündür korkunç satıs var hisselerde
      birseyin kokusunu aldı bunlar muhtemelen

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #648
        dayak arsızı yabancı yine bisiler bulmus gelmis acımadı acımadı diyip kuduz gibi satıyor , nerden buluyorlar bu kadar malı her gün o da şüpheli
        ulan dinleneyim dövmeyim aylardır elim kolum yoruldu dıorum zorla gel sopa at dıyo deyuslar

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #649
          çöpsa düsmez çöpsa nın yatırımı var 1 trilyon milyon baloncuk olcak...

          çöpsa da patron ne dösedi malı öyle

          son desteğinde artık burdan tepki yapmalı

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #650
            Yanlız Teb hiç long açmıyor hatta ufaktan poz kapatıyor

            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #651
              koç holding
              aylık

              bandın dışına çıkamadı halen..
              bir şekilde çıkınca bitecek çıkış..
              o zamana kadar bistde önemli düşüş yok...
              sonra al vermesi %50 aşağıda


              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #652
                bist haftalık
                bu nasıl üst bandı kesecek .?


                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #653
                  parite aylık
                  20 yılda bir tek yerde sinyal atlamış.
                  oda yalamış..

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #654
                    dow

                    günlük

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #655
                      daha dow çıkacak

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #656
                        Koc acilen bist dusecek de
                        2 gündür cikacak diyorsun tokezledik

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #657
                          O gün bugun #eregli
                          Buyuk eregli rallisi başlamak uzere

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #658
                            bu sasa dene wc kağıdının patronuna bakmak lazım tüymüş mü ülkeden
                            ben secim sonrası tüyer bekliyordum ama belli de olmaz

                            sasa = çiftlikbank

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #659
                              Kuzu nerdesin yaw

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #660
                                ereğli kırılım yaptığı gün sansa bak
                                ibb ye kayyum sanırım

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information