vay be yine shorta heveslendirip kaldırdı adamlar hemde 3-5 kuruşla yapıyorlar bu işi
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
bist esek borsasına özüne döndü 3 saatte aldığını 3 dakikada veriyorTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster***leri sıkışınca yine sasa yı kaldırdılar
önlem alınmazsa büyük bir çöküş gelir ve akupe oyları 20 altına doğru gider
borsadaki çöküse kısa sürede müdahele gelmezse rte yenilgiyi kabul etmis demektir
Yorum
-
Ben olayı sadece varlık fonu nezdinde görmüyorum
Bence olayı organize edenler resmî varlık fonunun dışında şahsi hesaplarla paraları katladı şimdide kim kime çakarsa doları alıp yurtdışına çıkarma derdinde
Çünkü kar çok yüksek riske atılacak durum yok millet martta satıp çıkarız derken yangınlar elini çabuk tutma derdine düştü
Yorum
-
1 devlet istemediği sürece ne parasına ne borsasına hiçbirsey olmaz , gider açıktan para basar koyar borsaya yine düsmesine izin vermezTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen olayı sadece varlık fonu nezdinde görmüyorum
Bence olayı organize edenler resmî varlık fonunun dışında şahsi hesaplarla paraları katladı şimdide kim kime çakarsa doları alıp yurtdışına çıkarma derdinde
Çünkü kar çok yüksek riske atılacak durum yok millet martta satıp çıkarız derken yangınlar elini çabuk tutma derdine düştü
4 milyon üzeri yeni yatırımcı 5 ay sonra secim ve borsa çöküyor , çünkü devletin icinde sorun var
o malum olay çok tehlikeli malesef
giren süpheli para , sedat peker , gecen hafta ki malum olay , gelecek fezlekeler ....devamı nı sen getir tuncer ;)
Yorum
-
Eregli 30 tl altina inene kadar durulmaz buralar.
Bu kagitta fibo felan calismas, manda gibi yon nereye ise tepkisiz dumduz gider.
Bence.
Bu mittalin ereglideki payi %25 mis aslinda, 2022 6 hazirandan temmuz basina %12.5 a kadar dusmusler sata sata. Simdide kalani dehliyor bence.Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!
Yorum
-
Spk çöken bistten sonra birkaç kurumun yaptığı işlemlere sopa göstermiş.
Sadece gelen yorum satışı 1300 e yakin hepsi isyan ediyor.
Cok ciddi oy kaybediyor akp borsa sebebiyle ve sadece izliyorlar cok enteresan
Ya durduracaklar düşüşü en başta aciga satışı yasaklayıp ya da yenilgiyi öngörduler pili pirti toplayıp katar a tuymenin hazırlığını yapiyorlar
Yorum
-
yine takılmış pikap gibi aynı şeyi söyleyeceğim,
pala ereglide archelor mittal satışını karşılamak için diğer kağıtları satıyor bence. para ayarlıyor.Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!
Yorum
-
ereğlideki evet ama genel satısın mittal ile alakası yoksonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryine takılmış pikap gibi aynı şeyi söyleyeceğim,
pala ereglide archelor mittal satışını karşılamak için diğer kağıtları satıyor bence. para ayarlıyor.
öküz oturmus resmen bistin ustune 1 saat güçlü kalamıyor
bana göre birileri tüyüyor yargılanmamak için
bu kaçısı bu kadar erken beklemiyordum yurtdsı da güzellesmisken
cumhur da büyük bir kriz var malum olay bu kırılımı tetikledi
çok sert bir alım ile 5000 üzerine yerlesmezse işler iyice boka sarar
borsanın düsüsü akp yi bozuyor mu evet , önlem alabilirler mi evet , alıyorlar mı hayır , o zaman düsüsü kim yapıyor ;)
Yorum

Yorum