Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Hekimoğlu
    Katılımcı
    • 14 Haziran 2019
    • 149

    #661
    Sn Kuzu'nun kenesi artıya geçti.

    Kuzu bu boru değil

    tebrikler...

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #662
      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Sinan Ates adlı yiğidin serefsizce öldürülmesinin siyasi sonuçları büyük olacak ( iddialar bombok )cumhur feci yara aldı oy kaybı cok buyuk o küçük partide

      Biste etkileri olabilir mi bence 3 taban yemeli bu iğrenç olaydan devlet diye birsey kalmamış..biraz frene basılmali..bence.
      düsüs bundan ölen adam boş biri değil
      çevresi çok güçlü suçluları almak istiyor
      suçluların çıktığı yer bombok bi yer

      bunu öngörüp poz almayan kafama sokayım

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #663
        yine iyi topladı

        Yorum

        • smartinvestor
          Tecrübeli
          • 29 Kasım 2015
          • 901

          #664
          Düşüşe tahammülleri yok gibi hareket ediyor...
          Düşünce hemen bi el devreye giriyor sanki...

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #665
            Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            yine iyi topladı
            secim doneminde neler olacağının küçük bir fragmanıdı
            hepimize ders olsun

            secim donemi toplamayacak ama

            Yorum

            • kemal52x
              Aktif
              • 11 Ocak 2011
              • 237

              #666
              Kuzu üstadım piramitleme için ipucu verebilir misin? Bu gün için 6326 sizce uygun mu? Selam ve saygılar.

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #667
                ereğli hala kaya gibi sansa bak ereğli fullediğim gün gelen olaya bak bi tur daha gelmez umarım satıs

                Yorum

                • titanp4
                  Üye
                  • 01 Ağustos 2008
                  • 22

                  #668
                  Guzu bu boru değil

                  Yorum

                  • erkmen
                    Aktif
                    • 28 Ağustos 2009
                    • 269

                    #669
                    erkmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    bende sevgili kuzuyu çok daha uzun süredir takip ederim...
                    takip eden kişide bilmeli ki 1 haftada kuzuyu değerlendirmek olmaz...
                    bende çok şey öğrendim bana çok şey kattı.
                    kuzu herkes gibi düşünmez o yüzden kazanır...
                    22-23 yıldan beri borsadayım profesyonel olarak da çalıştım öğrendiğim en büyük şey borsada herkesin beklediği hiç bir zaman olmaz..
                    bu yüzden farklı düşünen kazanır..

                    Kuzu bugün yarın gelir. şimdi gelmesini gerektiren birşey yok..
                    Dün yazdım bu yazıyı 24 saatte KUZU haklı çıktı yine
                    Kuzu bu boru değillll

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #670
                      mal mı topluyorlar
                      yoksa kaldırıp kaldırıp vuruyorlar mı

                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #671
                        Hele birde viop da Teb long kapatıyorsa vay anam vay

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #672
                          vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Koc acilen bist dusecek de
                          2 gündür cikacak diyorsun tokezledik
                          evet vicente şipşak değişti herşey
                          desteği %50 aşağıda.2300 lerde..
                          nasıl sat verecek bu diyordum.böyle verecekmiş.

                          bist 100 haftalık

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #673
                            Yaw millet hala malınıza sahip çıkın mal silkeliyorlar diyor

                            Adamlar 1 yıldır mal toplamadılar da 5500 den mi toplayacaklar

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #674
                              kuzunun dediği yerden ne kadar yukarı çıktı ki.
                              kuzu yine büyük..

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #675
                                bugünkü genele yayılan ,devre kesecek kadar boyutta düşüş
                                trend dönüşü artık

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information