Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Rus- Ukrayna Savaşı'nın yeniden alevlenmesi paladyum'da yeni fırsatlar oluşturabilir.
Sorun şu ki Viopta paladyum çok hacimsiz likitide sorunu var . Hacimsizlik risk barındırıyor.
emmi haklı cıkacak en gec seçim sonrası büyük çöküş bekliyorum secim öncesi de gelebilir belki yarın belki yarından da yakın
secim öncesi vargüçleriyle para dolara kaçmasın diye uğrasacaklar tutabilirler diye düsünüyordum ama siyasi iklim her an bozabilir özellikle cuma günkü malum olay baya sıkıntılı
yine de tutamazlarsa komple yokolup gitmeleri anlamında olur , tutmaları ihtimaline yine de sans verilmeli ama ben artık kontrollu gideceğim . ytd
Belki de başladı
Sabah ki yorumum shortlamam tam zamanlamalidi ama yine erken kapattim shortu
Shortta oturmak cidden çok zor
Bu is basladi veya başlamasına daha var emin olamıyorum ama basladiginda çok pis cakacaklar öyle böyle değil. 3 aydır longum 2 aydır tek shortum yok sadece bugün denedim
Hala seçim öncesi çöküş zor geliyor ama bazı kağıtlarda çok feci satis vardi
Düşüşleri alim firsati kullanicam bir süre daha umarım aklımdaki çöküşe yakalanmayiz.
Ocak hep tepe yaptığı ay oldu geçmişte bistin
19 olacak denen SISE 46 oldu, hadi hayırlı traşlar...
Yaklaşık 13 yıldır bu forumun üyesiyim. Kuzuyu çok yakıdan takip ederim. Buradan önce yazdığı yerler de dahil olmak üzere 18 yıldır yazdığı her kelime, paylaştığı her grafik arşivimdedir, binlerce sayfa..
Hayata/kişilere/olaylara bakış açımdan dolayı herkesten bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum:
Kiminden nasıl yapılacağını, kiminden de nasıl yapılmayacağını öğrenirim, ama muhakkak bir şey öğrenirim.
Kuzudan da, paylaşımda bulunan herkesten olduğu gibi çok şey öğrendim, bazısını aldım kullandım, bazısı filtreme takıldı, dışarıda bıraktım.
Kimseye nasihat vermek haddim değil, ancak niyetiniz Kuzudan bir şeyler öğrenmek ve kendinizi geliştirmek ise, bakış açınızı değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır diye düşünüyorum.
Sanki ağaca takılıp ormanı gözden kaçırıyorsunuz gibi..
Bir forumdaşın iyi niyetli bir tavsiyesi olarak görün lütfen.
"Firavun'un karşısında olmak yetmez. Musa'nın da yanında olacaksın."
Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir. Yatırım tavsiyesi olarak algılamayınız.
kardemir 2 ayda 2 ye katladı nerdeyse
bu resesyon denen akademisyen masalı sadece ereğli yi mi etkiliyor
genel takas atabilecek var mı ereğli de keriz yabancının daha ne kadar malı kalmıs
kardemir 2 ayda 2 ye katladı nerdeyse
bu resesyon denen akademisyen masalı sadece ereğli yi mi etkiliyor
genel takas atabilecek var mı ereğli de keriz yabancının daha ne kadar malı kalmıs
Dünya çelik sektörü yerlerde sürünüyor
12 aylik Favök değerinde işlem gören bir çok senet var.
Ereğli gördüklerim arasinda en pahalli ilk üçe rahat girer
Yabancilar ereğli satip yurtdisi alternatiflerini alıyor
Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
Yatırım tavsiyesi değildir.
Dünya çelik sektörü yerlerde sürünüyor
12 aylik Favök değerinde işlem gören bir çok senet var.
Ereğli gördüklerim arasinda en pahalli ilk üçe rahat girer
Yabancilar ereğli satip yurtdisi alternatiflerini alıyor
diğer kağıtlarda da böyle bir alternatif arayısına girmislerdi % 500 yediler hepsinde
endeksteki düşüş siyasi gelismelerden kaynaklanıyor rte meclisi fesh edip secimi mayısa alacak
bende sevgili kuzuyu çok daha uzun süredir takip ederim...
takip eden kişide bilmeli ki 1 haftada kuzuyu değerlendirmek olmaz...
bende çok şey öğrendim bana çok şey kattı.
kuzu herkes gibi düşünmez o yüzden kazanır...
22-23 yıldan beri borsadayım profesyonel olarak da çalıştım öğrendiğim en büyük şey borsada herkesin beklediği hiç bir zaman olmaz..
bu yüzden farklı düşünen kazanır..
Kuzu bugün yarın gelir. şimdi gelmesini gerektiren birşey yok..
Yaklaşık 13 yıldır bu forumun üyesiyim. Kuzuyu çok yakıdan takip ederim. Buradan önce yazdığı yerler de dahil olmak üzere 18 yıldır yazdığı her kelime, paylaştığı her grafik arşivimdedir, binlerce sayfa..
Hayata/kişilere/olaylara bakış açımdan dolayı herkesten bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum:
Kiminden nasıl yapılacağını, kiminden de nasıl yapılmayacağını öğrenirim, ama muhakkak bir şey öğrenirim.
Kuzudan da, paylaşımda bulunan herkesten olduğu gibi çok şey öğrendim, bazısını aldım kullandım, bazısı filtreme takıldı, dışarıda bıraktım.
Kimseye nasihat vermek haddim değil, ancak niyetiniz Kuzudan bir şeyler öğrenmek ve kendinizi geliştirmek ise, bakış açınızı değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır diye düşünüyorum.
Sanki ağaca takılıp ormanı gözden kaçırıyorsunuz gibi..
Bir forumdaşın iyi niyetli bir tavsiyesi olarak görün lütfen.
Yorum