Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #631
    kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    YAW BU TAM BI IPNELIK.....

    heeee ula.....
    İpnelik görmemi$ gibi yazıyosun ya bide bazen, neyse 'ahde vefa' diye naive naif nahif bi kavram hesabı say gitsin

    Haz'rEti budu kuzu bey )..

    Yorum

    • mcevik6
      Katılımcı
      • 01 Şubat 2015
      • 73

      #632
      Rus- Ukrayna Savaşı'nın yeniden alevlenmesi paladyum'da yeni fırsatlar oluşturabilir.
      Sorun şu ki Viopta paladyum çok hacimsiz likitide sorunu var . Hacimsizlik risk barındırıyor.

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #633
        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        aylar sonra yaklasık 2 ay , ilk shortumu actım hedge amaçlı , hisse satısım yok henüz
        az kara kapattım shortu
        yukarı yönlü 50 kere taciz etti 2 saatte
        talep çok fazla shortta oturmak zor

        Yorum

        • oprman
          Katılımcı
          • 19 Aralık 2021
          • 120

          #634
          19 olacak denen SISE 46 oldu, hadi hayırlı traşlar...

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #635
            vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            emmi haklı cıkacak en gec seçim sonrası büyük çöküş bekliyorum secim öncesi de gelebilir belki yarın belki yarından da yakın
            secim öncesi vargüçleriyle para dolara kaçmasın diye uğrasacaklar tutabilirler diye düsünüyordum ama siyasi iklim her an bozabilir özellikle cuma günkü malum olay baya sıkıntılı
            yine de tutamazlarsa komple yokolup gitmeleri anlamında olur , tutmaları ihtimaline yine de sans verilmeli ama ben artık kontrollu gideceğim . ytd
            Belki de başladı
            Sabah ki yorumum shortlamam tam zamanlamalidi ama yine erken kapattim shortu
            Shortta oturmak cidden çok zor
            Bu is basladi veya başlamasına daha var emin olamıyorum ama basladiginda çok pis cakacaklar öyle böyle değil. 3 aydır longum 2 aydır tek shortum yok sadece bugün denedim
            Hala seçim öncesi çöküş zor geliyor ama bazı kağıtlarda çok feci satis vardi
            Düşüşleri alim firsati kullanicam bir süre daha umarım aklımdaki çöküşe yakalanmayiz.
            Ocak hep tepe yaptığı ay oldu geçmişte bistin

            Yorum

            • musician
              Aktif
              • 28 Nisan 2009
              • 299

              #636
              oprman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              19 olacak denen SISE 46 oldu, hadi hayırlı traşlar...
              Yaklaşık 13 yıldır bu forumun üyesiyim. Kuzuyu çok yakıdan takip ederim. Buradan önce yazdığı yerler de dahil olmak üzere 18 yıldır yazdığı her kelime, paylaştığı her grafik arşivimdedir, binlerce sayfa..
              Hayata/kişilere/olaylara bakış açımdan dolayı herkesten bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum:
              Kiminden nasıl yapılacağını, kiminden de nasıl yapılmayacağını öğrenirim, ama muhakkak bir şey öğrenirim.
              Kuzudan da, paylaşımda bulunan herkesten olduğu gibi çok şey öğrendim, bazısını aldım kullandım, bazısı filtreme takıldı, dışarıda bıraktım.

              Kimseye nasihat vermek haddim değil, ancak niyetiniz Kuzudan bir şeyler öğrenmek ve kendinizi geliştirmek ise, bakış açınızı değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır diye düşünüyorum.
              Sanki ağaca takılıp ormanı gözden kaçırıyorsunuz gibi..

              Bir forumdaşın iyi niyetli bir tavsiyesi olarak görün lütfen.
              "Firavun'un karşısında olmak yetmez. Musa'nın da yanında olacaksın."
              Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir. Yatırım tavsiyesi olarak algılamayınız.

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #637
                daha çıkacak görünüyor bist...

                Yorum

                • sarisicak01
                  Tecrübeli
                  • 22 Ağustos 2018
                  • 491

                  #638
                  guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  daha çıkacak görünüyor bist...
                  Düşüş an meselesi. Çok ani, sebepli veya sebepsiz.
                  Ama öncekiler gibi can yakıcı olacak.

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #639
                    kardemir 2 ayda 2 ye katladı nerdeyse
                    bu resesyon denen akademisyen masalı sadece ereğli yi mi etkiliyor
                    genel takas atabilecek var mı ereğli de keriz yabancının daha ne kadar malı kalmıs

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #640
                      tekrar long a geciyorum
                      düsüsü bilmeme rağmen tam değerlendiremedim

                      Yorum

                      • Cem2002
                        Katılımcı
                        • 02 Nisan 2019
                        • 176

                        #641
                        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        kardemir 2 ayda 2 ye katladı nerdeyse
                        bu resesyon denen akademisyen masalı sadece ereğli yi mi etkiliyor
                        genel takas atabilecek var mı ereğli de keriz yabancının daha ne kadar malı kalmıs
                        Dünya çelik sektörü yerlerde sürünüyor
                        12 aylik Favök değerinde işlem gören bir çok senet var.
                        Ereğli gördüklerim arasinda en pahalli ilk üçe rahat girer
                        Yabancilar ereğli satip yurtdisi alternatiflerini alıyor
                        Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
                        Yatırım tavsiyesi değildir.

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #642
                          Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Dünya çelik sektörü yerlerde sürünüyor
                          12 aylik Favök değerinde işlem gören bir çok senet var.
                          Ereğli gördüklerim arasinda en pahalli ilk üçe rahat girer
                          Yabancilar ereğli satip yurtdisi alternatiflerini alıyor
                          diğer kağıtlarda da böyle bir alternatif arayısına girmislerdi % 500 yediler hepsinde

                          endeksteki düşüş siyasi gelismelerden kaynaklanıyor rte meclisi fesh edip secimi mayısa alacak

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #643
                            düşemiyor yaw bu endeks

                            yan tahtalar 2 gündür pert ama endeks düşmüyor

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #644
                              sasa dan çıkan paralar sağlam kağıtlara akıyor arcelik toaso

                              Yorum

                              • erkmen
                                Aktif
                                • 28 Ağustos 2009
                                • 269

                                #645
                                bende sevgili kuzuyu çok daha uzun süredir takip ederim...
                                takip eden kişide bilmeli ki 1 haftada kuzuyu değerlendirmek olmaz...
                                bende çok şey öğrendim bana çok şey kattı.
                                kuzu herkes gibi düşünmez o yüzden kazanır...
                                22-23 yıldan beri borsadayım profesyonel olarak da çalıştım öğrendiğim en büyük şey borsada herkesin beklediği hiç bir zaman olmaz..
                                bu yüzden farklı düşünen kazanır..

                                Kuzu bugün yarın gelir. şimdi gelmesini gerektiren birşey yok..

                                musician Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Yaklaşık 13 yıldır bu forumun üyesiyim. Kuzuyu çok yakıdan takip ederim. Buradan önce yazdığı yerler de dahil olmak üzere 18 yıldır yazdığı her kelime, paylaştığı her grafik arşivimdedir, binlerce sayfa..
                                Hayata/kişilere/olaylara bakış açımdan dolayı herkesten bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum:
                                Kiminden nasıl yapılacağını, kiminden de nasıl yapılmayacağını öğrenirim, ama muhakkak bir şey öğrenirim.
                                Kuzudan da, paylaşımda bulunan herkesten olduğu gibi çok şey öğrendim, bazısını aldım kullandım, bazısı filtreme takıldı, dışarıda bıraktım.

                                Kimseye nasihat vermek haddim değil, ancak niyetiniz Kuzudan bir şeyler öğrenmek ve kendinizi geliştirmek ise, bakış açınızı değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır diye düşünüyorum.
                                Sanki ağaca takılıp ormanı gözden kaçırıyorsunuz gibi..

                                Bir forumdaşın iyi niyetli bir tavsiyesi olarak görün lütfen.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information