Sayın Kuzu ve Forum sakinlerinin yeni yılını kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Yeni yılın sağlık ve bereketli günler getirmesini dilerim." Her şeyi bidiğini iddia edene
Hiçbir şey öğretemezsin "
Yorum
-
ereğli bey geldin mivicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yeni yılda favorim tüp ford ereğli ve halkb
herkese mutlu seneler ....
gel dedin geldim abdurrahman cavuş
Yorum
-
-
endekse göre resmen götürü hissesi hocam bu gelmek mi şişe 45 olduvicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterereğli bey geldin mi
gel dedin geldim abdurrahman cavuş
Yorum
-

Yorum