Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • oprman
    Katılımcı
    • 19 Aralık 2021
    • 120

    #586
    Darılmaca yok, kuzu emmminin analizi bu sefer tutmadı. 4500 de malları sattı 5500 olduk. Eski rakamla yüzbin puan koydu üstüne.

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #587
      BİST HAFTALIK




      DOLAR HAFTALIK






      DOW AYLIK


      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #588
        Dow aylik
        eninde sonunda kuzuyu hakli çikaracak.
        Bir günde satacaklar kuzudan sonrasini..

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #589
          BİTCOİN HAFTALIK


          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #590
            PARİTE AYLIK


            Yorum

            • ombusman
              Katılımcı
              • 08 Ocak 2019
              • 179

              #591
              oprman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Darılmaca yok, kuzu emmminin analizi bu sefer tutmadı. 4500 de malları sattı 5500 olduk. Eski rakamla yüzbin puan koydu üstüne.
              Büyük ihtimalle sn kuzu haklı cıkacaktır.Doğal olarak gecikme olabilir.
              Sonuc değişmeyecektir.
              Şahsen bu durumun birkez istisnasını gördüm.
              2008 lehman krizindeki dönüşte. sn kuzu cıkışı kabullenmedi.Zararı aldı.Takipcileride büyük zarar yazdı. Net bildiğim bu.
              Harici hep 12 den vurmuştur.
              Forumdaşlara sağlıklı mutlu biryıl temenni ederim

              Yorum

              • hayalım
                Tecrübeli
                • 27 Şubat 2009
                • 822

                #592
                ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Büyük ihtimalle sn kuzu haklı cıkacaktır.Doğal olarak gecikme olabilir.
                Sonuc değişmeyecektir.
                Şahsen bu durumun birkez istisnasını gördüm.
                2008 lehman krizindeki dönüşte. sn kuzu cıkışı kabullenmedi.Zararı aldı.Takipcileride büyük zarar yazdı. Net bildiğim bu.
                Harici hep 12 den vurmuştur.
                Forumdaşlara sağlıklı mutlu biryıl temenni ederim
                Evet onlardan biride bendim, Beni jilete cevirdiler ve bosanma asamasina geldim ve kapagi Avustralyaya ataraktan badireyi atlattim. Onunla beraber risk aldim ve kaybettim. Guzunun burda bir sucu yok. Cok tecrube edindim. Kullerimden yavas yavas doguyorum ogrendigim herseyi ve tecrubeleri harmanliyarak. Sayende herkesin yeni yilini kutlarim.

                Yorum

                • mcevik6
                  Katılımcı
                  • 01 Şubat 2015
                  • 73

                  #593
                  Kuzu , %70 doğru tahmin ederim %30 yanılırım der. 4500 endekse kuzunun motivasyonu ile tutunduk benim için güzel bir yıl oldu kendisine teşekkür eder yeni yılda sağlık mutluluk ve uzun ömürler dilerim. Ayrıca tüm forumdaki arkadaşların yeni yılını kutlarım.

                  Yorum

                  • mcevik6
                    Katılımcı
                    • 01 Şubat 2015
                    • 73

                    #594
                    Borsada hafızanız DÜŞMAN, Trend ise DOSTUNUZDUR..
                    Erken görmek , erken pozisyon almayı gerektirmez...ZAMAN fiyattan önemlidir..!! Uğur Yılmaz'ın sevdiğim bu iki sözünü Zaman zaman görmezden geliyoruz.

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #595
                      bist haftalık

                      bu erken sinyale girer ama, bakalım gelecek haftalara



                      Yorum

                      • smartinvestor
                        Tecrübeli
                        • 29 Kasım 2015
                        • 901

                        #596
                        Kuzu Emmim bir tanedir, bu alemin piridir..
                        Yazdığı ile ameli bir olan ve açıkça yazan başkası pek yoktur. Emminin emeği, tecrübesi ve bilgisi de kimse de yoktur. Diğer hususlara girip münakaşaya sebebiyet vermek istemem ama önemli olan toplam başarıdır. Arada zorlu patikalar olabilir.

                        Bu vesileyle Kuzu Emmimin, forum sahibi dilaver hocanın ve tüm forumdaşların yeni yılını kutlar; hayır, bereketli, mutluluk ve afiyet getirmesini dilerim.

                        Yorum

                        • mertz
                          Katılımcı
                          • 21 Mart 2022
                          • 76

                          #597
                          Başta Kuzu Üstadım olmak üzere tüm forum üyelerinin yeni yılını kutlar, sağlık, mutluluk ve bol kazançlar dilerim.

                          Yorum

                          • azizaydin
                            Katılımcı
                            • 13 Eylül 2007
                            • 118

                            #598
                            nice senelere kuzum.

                            Yorum

                            • lennon
                              Yeni Üye
                              • 12 Mart 2016
                              • 48

                              #599
                              Sağlıklı, mutlu nice senelere kuzu dayım.
                              Başımızdan eksik olma..


                              Bin atlı akınlarda çocuklar gibi şendik
                              Bin atlı o gün dev gibi bir orduyu yendik

                              Yorum

                              • sarisicak01
                                Tecrübeli
                                • 22 Ağustos 2018
                                • 491

                                #600
                                Sayın Kuzu ve forum üyelerinin yeni yılını kutlar sağlık , mutluluk ve huzurlu nice güzel yıllar dilerim.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information