Darılmaca yok, kuzu emmminin analizi bu sefer tutmadı. 4500 de malları sattı 5500 olduk. Eski rakamla yüzbin puan koydu üstüne.
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Büyük ihtimalle sn kuzu haklı cıkacaktır.Doğal olarak gecikme olabilir.oprman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDarılmaca yok, kuzu emmminin analizi bu sefer tutmadı. 4500 de malları sattı 5500 olduk. Eski rakamla yüzbin puan koydu üstüne.
Sonuc değişmeyecektir.
Şahsen bu durumun birkez istisnasını gördüm.
2008 lehman krizindeki dönüşte. sn kuzu cıkışı kabullenmedi.Zararı aldı.Takipcileride büyük zarar yazdı. Net bildiğim bu.
Harici hep 12 den vurmuştur.
Forumdaşlara sağlıklı mutlu biryıl temenni ederim
Yorum
-
Evet onlardan biride bendim, Beni jilete cevirdiler ve bosanma asamasina geldim ve kapagi Avustralyaya ataraktan badireyi atlattim. Onunla beraber risk aldim ve kaybettim. Guzunun burda bir sucu yok. Cok tecrube edindim. Kullerimden yavas yavas doguyorum ogrendigim herseyi ve tecrubeleri harmanliyarak. Sayende herkesin yeni yilini kutlarim.ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBüyük ihtimalle sn kuzu haklı cıkacaktır.Doğal olarak gecikme olabilir.
Sonuc değişmeyecektir.
Şahsen bu durumun birkez istisnasını gördüm.
2008 lehman krizindeki dönüşte. sn kuzu cıkışı kabullenmedi.Zararı aldı.Takipcileride büyük zarar yazdı. Net bildiğim bu.
Harici hep 12 den vurmuştur.
Forumdaşlara sağlıklı mutlu biryıl temenni ederim
Yorum
-
Kuzu , %70 doğru tahmin ederim %30 yanılırım der. 4500 endekse kuzunun motivasyonu ile tutunduk benim için güzel bir yıl oldu kendisine teşekkür eder yeni yılda sağlık mutluluk ve uzun ömürler dilerim. Ayrıca tüm forumdaki arkadaşların yeni yılını kutlarım.
Yorum
-
Kuzu Emmim bir tanedir, bu alemin piridir..
Yazdığı ile ameli bir olan ve açıkça yazan başkası pek yoktur. Emminin emeği, tecrübesi ve bilgisi de kimse de yoktur. Diğer hususlara girip münakaşaya sebebiyet vermek istemem ama önemli olan toplam başarıdır. Arada zorlu patikalar olabilir.
Bu vesileyle Kuzu Emmimin, forum sahibi dilaver hocanın ve tüm forumdaşların yeni yılını kutlar; hayır, bereketli, mutluluk ve afiyet getirmesini dilerim.
Yorum
-
Sayın Kuzu ve forum üyelerinin yeni yılını kutlar sağlık , mutluluk ve huzurlu nice güzel yıllar dilerim.
Yorum






Yorum