Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #556
    vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elon musk denen dolandırıcının sirketi sanırım iflasa gidiyor abd deki sorun bu
    dolandırıcı şöyle twit atmıs , palyaço arabasında palyaço olmayın , çok geç

    tesla 400 den 100 e düstü

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #557
      kuzu hocam donatalım mı bayrakları

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #558
        topladım geri bayrakları...

        adam yine 5 hisse ile ipten aldı

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #559
          2 gundur yabancı oyle sattı ki sanırsın ülkede 10 siddetinde deprem olacak ya da topyekun savasa giriyoruz

          vade geçişi tamamlandısa + 2 kapatırız bugun yarın . ytd

          arabalara dikkat bedelsiz beklentisi başlayabilir

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #560
            vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            yalnız endekste dolar bazlı sevimsiz bir yapı olustu dikkat edilmeli bu yapı hizla bozulmazsa çalışır . ytd
            düşüşün bir sebebi bu bir de bazı fonlar yılsonu elinde kalan hisseleri sıfırlamak istiyormus diye bir haber vardı

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #561
              dostum koçhol demissin de bu bizon holding amk buffalo

              Yorum

              • ombusman
                Katılımcı
                • 08 Ocak 2019
                • 179

                #562
                Yine heryer dometes tarlası ama endeks yatay.
                Bunu nasıl beceriyorlar ?
                Benim halkbank ise liderliği kimseye bırakmıyor.
                Ön safta.

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #563
                  ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Yine heryer dometes tarlası ama endeks yatay.
                  Bunu nasıl beceriyorlar ?
                  Benim halkbank ise liderliği kimseye bırakmıyor.
                  Ön safta.
                  salak yabancı shrotta fena sıkıştı , teminatlar artınca bu salaklar sıkıntıya düsmesin diye teminat için senet satıyorlar

                  enflasyon 200 ocakta kol gibi zamlar bekler , biz de bunların pozlarını kurtarmasını bekliyoruz . ikide bir teminat değistiriyorlar

                  adam yanlış poz açmıssa bize ne

                  3 günlüğüne kaldır halk ile sasa nın cezasını kafalarını koparalım

                  140 binden beri satan hıyarları kurtarcaz diye halkbanktaki adam bedel ödüyor

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #564
                    kerizler bası bankoff un short maliyeti 4380 , kontrat bası 147 bin zararı var , 15 bin açık short pozu var

                    bunu kurtarcaz diye bekliyoruz

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #565
                      ne short ne long kazandırmamaya yemin etmişler

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #566
                        2 gün önce 19,35 den sattığım usdtry su an 19,65
                        sen piyasa ile teminatlarla oynamaya devam et memati yatırımcıyı kaçır

                        dolar harekete basladığında dimdirek 30 a vurabilir

                        dolar da çok yakında kalkısma baslayabilir

                        bu ak partisinin hassas karnı dolar , basladığında piyasa duman olur bunların oyu da % 20 altına 3 hayır la defi çeker millet

                        piyasa teminatlar ile 1 kez daha oynadıklarında külliyen tüm çevremi dolara geciririm

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #567
                          adam şu piyasada şişe de verenin malını topladı be

                          Yorum

                          • smartinvestor
                            Tecrübeli
                            • 29 Kasım 2015
                            • 901

                            #568
                            Kuzu Emmim,

                            Asgari ücret artışı, üstüne EYT çıkması, bunların yeni KGF ile desteklenmesi, para basarak piyasaya sürülmesi demek olmaz mı?
                            Bu durumda, rasyonel olsun olmasın, dans ve müzik devam etmez mi?
                            Nasıl etki eder bunlar, biraz ufkumuzu açabilir misin?
                            Saygı ve hürmetlerimle... emeğine yüreğine sağlık...

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #569
                              Yatırım fonlarının temerrüt satışına zorlanması da ilginç oldu

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #570
                                smartinvestor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Kuzu Emmim,

                                Asgari ücret artışı, üstüne EYT çıkması, bunların yeni KGF ile desteklenmesi, para basarak piyasaya sürülmesi demek olmaz mı?
                                Bu durumda, rasyonel olsun olmasın, dans ve müzik devam etmez mi?
                                Nasıl etki eder bunlar, biraz ufkumuzu açabilir misin?
                                Saygı ve hürmetlerimle... emeğine yüreğine sağlık...
                                eyt lilerin tazminatlarını alıp borsaya geldiği tarih bistin tepe noktası adayım subat mart gibi bunlar primlerini alıp gelirler tahminimce tepeden kitlerler bunlara malları

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information