Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #541
    yani 5500 üstüne çıkmayabilir artık manasında..

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #542
      dow haftalık
      dowu bu tutuyor şimdilik.


      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #543
        ulan jöleli yatacak yerin yok tam düşecek diyorum tcell ttkom kaldırıyor ordan salıyor hadi vakıfbank halkbank kalkıyor onu bırakıyor asels varlık fonu bu oyunu bozuyor alsın tüm bisti kendi kendine oynasın

        Yorum

        • ombusman
          Katılımcı
          • 08 Ocak 2019
          • 179

          #544
          Takip ettiğim onlarca kağıt icerisinde bankalar ,iletisim haric domates tarlası gibi.ek****rde montanlı.
          Ama endeks yatay. ?
          Hesapta düşmüyor.

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #545
            bak yine kaldırdı

            short topla kaldır bıkmadan aynı şey

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #546
              Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              ulan jöleli yatacak yerin yok tam düşecek diyorum tcell ttkom kaldırıyor ordan salıyor hadi vakıfbank halkbank kalkıyor onu bırakıyor asels varlık fonu bu oyunu bozuyor alsın tüm bisti kendi kendine oynasın
              doları izliyor musun nasıl huysuzlanıyor

              endeks bittiği an dolar hızla 20 ye gider

              el mecbur bu kadar talep ve beklenti ( bedelsiz temettü ) varken endeks birakılmamalı

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #547
                yalnız endekste dolar bazlı sevimsiz bir yapı olustu dikkat edilmeli bu yapı hizla bozulmazsa çalışır . ytd

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #548
                  yabancıların elinde bi ereğli kaldı heralde ,aşırı satıldı milyonlarca lot azalmıs olmalı artık
                  her kağıtta olduğu gibi keriz yabancının elindeki bittiğinde ereğli de roketler

                  Yorum

                  • Tuncer
                    Tecrübeli
                    • 03 Mart 2022
                    • 2825

                    #549
                    resesyonu fiyatlıyor ereğli

                    Yorum

                    • smartinvestor
                      Tecrübeli
                      • 29 Kasım 2015
                      • 901

                      #550
                      Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      bak yine kaldırdı

                      short topla kaldır bıkmadan aynı şey
                      Shorttan aldığı ile de spotu alıyormuş
                      Ne güzel döngü..

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #551
                        Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        resesyonu fiyatlıyor ereğli
                        resesyon da ne mübarek birseymiş ereğliyi mi etkiliyor bistte sadece

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #552
                          elon musk denen dolandırıcının sirketi sanırım iflasa gidiyor abd deki sorun bu

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #553
                            bunak biden in elinde abd rezil kepaze oldu tüm dünyaya , düsmeyen borsalarını bitirdi yürümekten aciz herif

                            dünyanın en kötü borsası durumunda koca abd bedava diye % 10 fon aldım pisman oldum uzun süre beklicez , koyun gibiler iyi ayaklanmıyorlar 1 yıldır düsüyor 90 lık bunak eseği ne akla seçtiler akıl alır şey değil

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #554
                              Viop pasta Teb bu vade long kapatmış ama diğer vade aynı miktarda long açmış

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #555
                                dow günlük

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information