Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • smartinvestor
    Tecrübeli
    • 29 Kasım 2015
    • 901

    #751
    bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Umarım doğru yere yazdım.

    Babo abi,
    Kuzu Emmi ile sen de burada olursan, ortam süper olur.

    Aşıklar gibi atışmalarınızdan bile süper öğrenimlerimiz olur

    Yorum

    • bikmisbroker
      BaBo
      • 27 Şubat 2009
      • 1009

      #752
      Ittiret o ipneyi, 2 duble yuvarladimi baslar küfürlü yazmaya.
      Beni aradığında AYIKTI!

      Yoksa girip yazmazdım.

      Yorum

      • mcevik6
        Katılımcı
        • 01 Şubat 2015
        • 73

        #753
        Sn Babo hoşgeldiniz sizi burada görmüşken sizden bir yorum alalım düzeltme bitti mi yoksa düşüşün ilk etabı mıydı bu.

        Yorum

        • bikmisbroker
          BaBo
          • 27 Şubat 2009
          • 1009

          #754
          Haa ekledi birde düşüş 1900 e kadar devam edecekmiş?
          Benim digger köyde yazdığım 'hana geldik yağmur dindi' formasyonundaki Grafiğe de uyuyor dedikleri.

          Kopya çekmiş benden namissiz!
          Zaten benim grafiklerimi en iyi o okur!

          Yorum

          • egelii
            Tecrübeli
            • 25 Ağustos 2011
            • 2961

            #755
            bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            KENE olarak actigi SHORTLARI BUGUN KAPATMIS.
            Sizlere iletmemi rica etti.
            eyvallah efem
            bu haberi bekliyorduk m
            şahsen
            bu guzu gene böyük kaldırdı sağlı sollu ya neyse
            şimdi guzu kapattıysa şortları haftaya güzel oolur yada cuma
            çünkü illa bi gün erken verir o tam dibini sıyırmaz

            Yorum

            • Tuncer
              Tecrübeli
              • 03 Mart 2022
              • 2825

              #756
              Hocam sayfaya hoşgeldiniz

              Gece yine müdahale geldi düşüşü önlemek için yarın çoşku yapacaklar gibi

              Yorum

              • egelii
                Tecrübeli
                • 25 Ağustos 2011
                • 2961

                #757
                bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Haa ekledi birde düşüş 1900 e kadar devam edecekmiş?
                Benim digger köyde yazdığım 'hana geldik yağmur dindi' formasyonundaki Grafiğe de uyuyor dedikleri.

                Kopya çekmiş benden namissiz!
                Zaten benim grafiklerimi en iyi o okur!

                dedi zaten
                babo bu formasyonu yazdıysa keneye başlarım dedi de
                190 nere yaw 221.60 yoro eyidir

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #758
                  Kuzu shortları kapatmış ise düşüş tamam mı demek

                  Yorum

                  • bir bilmeyen
                    Katılımcı
                    • 21 Ağustos 2011
                    • 93

                    #759
                    Babo Abi sen de, eninde sonunda 112 euroyu bi daha görebiliriz makuldür diyosan; bistin selası okunmuş demektir. Çok teşekkürler.

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #760
                      Yaw cidden burdan 1900 nasıl olacak hala aklım almıyor hükümet her düşüşte müdahale ediyor

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #761
                        yav 100 dolar bile olsa
                        dolar 24 olsa
                        2400

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #762
                          Cb borsadaki cokusten büyük rahatsızlık duymuş ekonomi yönetimine fena kaymış
                          4 milyon yatırımcı var sonuçta eskisi gibi değil
                          bir gazeteciden duydum doğru mu bilemem

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #763
                            DOW AYLIK
                            BU AY ÜST BANDA KADAR ÇIKACAKTIR.
                            YA SONRA.?


                            Yorum

                            • Titrettin
                              Aktif
                              • 20 Aralık 2016
                              • 318

                              #764
                              şu 5-6 iş günü Ak partiye ve MHP ye iyi operasyon çektiler. Bahçelinin Kılıçdaroğluna söylediği söyler boş oldu... iktidarın ekonomi duruşlarını Rezil ettiler. Vatandaşı borsaya çağır bize güvenin sermaye piyasalarına güvenin.... sonra 4-5 işgününde hisseleri % 30 düşür. bir de bu eylülden sonra ikinci kez olsun.

                              muhalafet partisi başkanı çıkıp ben size demedim mi deyip çok ağır ithamlarda bulunsun. yazdıkları yenilir yutulur şeyler değil... ve o attığı twitten sonra borsada hisseler her gün taban taban olmaya devam etsin.

                              burada defalarca yazdım borsa tamamen siyasi oldu. Seçim kazanmak için 3600 ek gösterge, eyt erken emeklilik, vergi indirimi , teşvikler v.s. ver. borsaya çağırdığın 3 milyon yatırımcıyı soydur... komik....

                              peki borsadan kaçan para nereye gider. direk dolara gider... mevduata gitmez. kkm ye gitmez.

                              yukarıda yazdıklaım yanlış anlaşılmasın borsa düşer, çıkar, devre keser. ama bir ekonomik yada siyasal açıklama nedeniyle olur. millet bir haftadır düşmeye neden arıyor. nedeni daha önce anlamalıydılar.... gün içi +2 olan endeks 3 dk sonra -2 oluyor sonra tekrar +1 sonra -3 falan ... sabah artı açan hisselerinin hergün akşam çoğu tabana gidiyor. tam piyasa bozgunculuğu.

                              borsa her şey değildir derler ama bence herşeyin göstergesidir...

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #765
                                Gün içi 3 dk içinde +2 sonra -2
                                ekononomik kriz volatilitesi.

                                bu arada vixde durum ne.?
                                durum abd içinde sarpa sarıyor..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information