Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #736
    hala üstadlar malınıza sahip çıkın yazıyor hayret ya

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #737
      gundwane nin cumhuru tam topuk tüyüyor

      en iyi satıcı ziraat yatırım anlamı çok büyük

      ziraatten büyük hesaplar kimde acaba

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #738
        28 aralık 6 ocak diplerinin trend kesisimi 481 civarı tutması bir ihtimal

        Yorum

        • mcevik6
          Katılımcı
          • 01 Şubat 2015
          • 73

          #739
          Zirveden %16 düştü. Buralardan tepki olası. 3400 ler alım için güzel yer fırsat verse de gelse. Kuzu kamyonu yanaştırmıştır şimdi.

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #740
            simdilik tuttu gibi 481 ama dimdirek çıkması lazım arkasına bakmadan bu olursa dip teyidi olur

            Yorum

            • Tuncer
              Tecrübeli
              • 03 Mart 2022
              • 2825

              #741
              kuzu hocam asalım bayrakları nerdesin yahu

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #742
                kılıçdar fena hoplattı birilerini
                bu çöküsün etkisi anketlerde 15 gün sonra görülür

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #743
                  devre kestiler galiba
                  yada bloomberg ekranı gitti.
                  oynamıyor.

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #744
                    cari açık aldı başını gidiyor.
                    doları patlatacaklar..

                    Yorum

                    • Hekimoğlu
                      Katılımcı
                      • 14 Haziran 2019
                      • 149

                      #745
                      Net bir durum var
                      Kuzu bu boru değil
                      Kene pozisyonunu net paylaştı
                      Zararın göze alınmasını ve sancılı olacağını , bu pozisyondan kazancın çok daha fazla olacağını da paylaştı
                      Halkın soyulmaması için elinden geleni de yaptı
                      Geçtiğimiz sayfalarda olası destek bilgileri de vermişti
                      İlgili olan hepimize ışık tutar
                      Allah tan kendisine ve tüm forumdaşlara sağlık huzur ve bol kazanç diliyorum

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #746
                        Dusus bitti
                        Aksam seansi önemli gösterge benim için
                        Cilgin aliyorlar

                        Yorum

                        • bikmisbroker
                          BaBo
                          • 27 Şubat 2009
                          • 1009

                          #747
                          Kuzu ibnesi beni aradi az once

                          Yorum

                          • bikmisbroker
                            BaBo
                            • 27 Şubat 2009
                            • 1009

                            #748
                            Floridadaymis ve evde olmadigi icin sifresini de hatirlayamadigi icin foruma giremiyormus.

                            Yorum

                            • bikmisbroker
                              BaBo
                              • 27 Şubat 2009
                              • 1009

                              #749
                              KENE olarak actigi SHORTLARI BUGUN KAPATMIS.
                              Sizlere iletmemi rica etti.

                              Yorum

                              • bikmisbroker
                                BaBo
                                • 27 Şubat 2009
                                • 1009

                                #750
                                Umarım doğru yere yazdım.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information