Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #6181
    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aldılar...
    3.41 alış girelim...
    Tek seanslıktı, bu seans 3.36 ya yazdım.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • Misafir

      #6182
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      yok sayın cumhurbaşkanım ve değerli konuklar denir.

      bunun teamülle ilgisi yok
      ama çokda önemli değil teamüle takan kim zaten
      adam o koltukta otururken
      halk beni istiyo seni istemiyo diyen adam teamülden ne anlar
      ne yapılsa uyar
      Yok yok ) katılım yapmışsa CumBaba herbişey onun himayesinde yapılır..

      Nazikçe ifadesi teamül, bal gibide ilgisi var.. Değerli konuklar, katılımcılar vs.

      ilaveleri elbette olabilir en genel anlamda, esas hitap öznesi CumBaba olmak

      kaydıyla..
      ...
      Diğeri ayrı konu, anlar anlamaz.., 20 yıl İstanbulu 12 yıl Türkiye'yi yönet

      hâlâ daha oturama oraya), içinde kalır o da inşallah oy hırsızbaşı'nın..

      Ne de olsa halkın %60'ıda istemiyo çok şükür, kendi ne derse desin..))

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #6183
        Zamanlamamiz mükemmel!

        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Dikkat ELMAS var




        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        dün bahsettiğim 'elmas' saatlik grafikte çok belirgin olarak görülüyor. Endeks iyice sıkıştı. Dün de yazdığım gibi, bu formasyon genellikle zirvelerde görülüyor ve düzeltme gelmesi olası ama bir tuzak da olabilir. Borsada garanti vermek mümkün değil.

        Yarının tatil olması, beklenen düzeltme 2. Seans başlayabilir mi sorusunu akla getiriyor.


        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • Misafir

          #6184
          Helal detan, eyvallah..

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #6185
            Kimlerin kadroya geçeceği belli oldu!

            Bakan Faruk Çelik, "Bir çizgi çizilecek. Çizginin bu tarafında kalanlar yani güvenlik, temizlik gibi işlerin dışındaki asıl işleri yapanlar kadroya geçecek.

            http://haber.gazetevatan.com/kimleri...0972/2/ekonomi

            Zaten kadro geleceğini duyan kamudaki üst düzey bürokratlar,

            ensesi kalın uyanıklar eş, dost, akraba, çoluk, çocuk, dost hayatı yaşadıkları bayanları

            kamuya (devlet kurumlarına Üniversitelere belediyelere)

            taşeron şirketlere tıka basa doldurdu ve %10 dahi KPSS yi kazanabilecek durumda değil

            ve %90 nınında hiç bir meziyeti olmamasına rağmen masabaşı işlerde çalıştırılmaktadır.

            Yorum

            • alpbike
              Kumarbaz
              • 02 Kasım 2011
              • 402

              #6186
              ben benimle bırak pala giderken...
              başka birşey istemem ayrılırken...
              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23114

                #6187
                henüz bir dönüş işareti olmasada sert düşüler aşırı satım noktalaırnıda geçti göstergelerde

                dönüş te sert olabilirmi

                DEL,İ DÜŞÜNCELER
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #6188
                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  KAPANISMETRE

                  years; 70.900
                  Artı : 71.001
                  detox ; 71.125
                  detan 71.369
                  che big;71,499
                  radyolog; 71567
                  alpbike: 71.586,66661
                  ayhan53; 72.072,72
                  Anti panik 71400

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23114

                    #6189
                    Garanti bankasi teknik gorunum (sanko menkul)

                    dusus kanalinda hareket eden garan hissesi kanal alt bandindan tepki verebilir.
                    7,6 seviyesinin uzerine bir hareket ve rsi tarafinda da 30 seviyesinin uzerine
                    gerceklesebilecek hareketler alim tarafinin guclenebilecegini gosteriyor.
                    Kanal alt bandindan gelebilecek olan alislarda 7,7 ve kanal ust bandi 7,85
                    seviyeleri hedeflenebilir.


                    Sanko menkul degerler a.s.

                    * * *
                    u y a r i

                    burada yer alan yatirim bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatirim danismanligi
                    kapsaminda degildir. Yatirim danismanligi hizmeti sermaye piyasasi kurulu
                    tarafindan yayimlanan seri:v, no:52 sayili "yatirim danismanligi faaliyetine
                    ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkinda teblig"
                    cercevesinde araci kurumlar, portfoy yonetim sirketleri, mevduat kabul
                    etmeyen bankalar ile musteri arasinda imzalanacak yatirim danismanligi
                    sozlesmesi cercevesinde sunulmaktadir. Burada ulasilan sonuclar tercih
                    edilen hesaplama yontemi ve/veya yorum ve tavsiyede bulunanlarin kisisel
                    goruslerine dayanmakta olup, mali durumunuz ile risk ve getiri
                    tercihlerinize uygun olmayabileceginden sadece burada yer alan bilgilere
                    dayanilarak yatirim karari verilmesi saglikli sonuclar dogurmayabilir.

                    -matriks-
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #6190
                      KAPANISMETRE

                      years; 70.900
                      Artı : 71.001
                      detox ; 71.125
                      detan 71.369
                      Anti panik 71400
                      che big;71,499
                      aok75: 71.540
                      radyolog; 71567
                      alpbike: 71.586,66661
                      ayhan53; 72.072,72

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #6191
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Royal 3.48 de, gitmek üzere...
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        10 lot 10 lot alıyorlar
                        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        o aok'tur kesin
                        Detox abim ben daha önceden aldım sattım. Bu fiyattan almam.

                        Bereketini gör Detan abim.

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23114

                          #6192
                          İPEKE ne yaptın detan
                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • alpbike
                            Kumarbaz
                            • 02 Kasım 2011
                            • 402

                            #6193
                            Cemil cicek: (aym'deki konusma) kimse o toplantiya azarlanmak icin gitmedi
                            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #6194
                              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              İPEKE ne yaptın detan


                              Hep derim bu işin dini imanı yok.
                              İPEKE 2.87 satış yazmıştım, 2.86 dan döndü. 2.86 da 353.000 lot işlem olmuş, tırışkadan değil. Hatta bir ara 2.86 alış 2.87 satış durumuna bile geldi.
                              Pozisyon hala karda ama mal gitmiş olsa şimdi yeniden alırdık, güzel bir trade olurdu.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #6195
                                alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Cemil cicek: (aym'deki konusma) kimse o toplantiya azarlanmak icin gitmedi
                                Azarlanacak şeyler yaparsan birileri seni korur belki ama mutlaka azarlayan çıkacaktır.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information