Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
hakikaten yahupool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




gral alem adam

Bi de diyo gıyamadım pool seni göndereceğdim diye

ama senide iyi tongaya düşürmüştü detox abi

şeytanın aklına gelmez gral aklına gelen

ama özelden sonra yazdı
akşamları kanımdaki alkol miktarı arttığından saat 22.00 den sonra araba kullanmıyorum..2 defa yakalandım..enson ingiliz ehliyetini vermiştim..süresinin dolmasına 1 ay kalmıştı..şimdi yenisi geldi
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
Bir kaç gün gelmedim diye ne oluyor yawf hakkımda tezaurat bile yapılmaya başlandırealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteraynen abi..

pool uyuma.. ağzını ayırma ...




Kuzen benim ben bırak şu fondibi artık bari yazarken yapma
Yorum
-
Iki koyde de yaziyorum. Toplam mesaj 1000 e yaklasti.
.Su ana kadar "hic" banlanmadim..hic ceza almadim..
Ama oteki koyde mesajlarimdan siyasi bulunanlar (standart bir gazete kose yazari sertliginde olsa da) silindi. Sansurlendi..
Ben senelerce turkiye de ve yurtdisinda yoneticilik dahil "kisisel gelisim ve tartisma" seminerlerine katildim. Gunluk yasam ve isimde bunu uyguladim..
yaniii su kadarini soyleyebilirim;
Kisisel ""saldiri"" icermeyen mesajlar.. karsilikli "ortak fayda" amacli ve mevzuyu hedefleyen tum mesajlar bence el ustunde tutulmalidir..
Bu konuda herkes de cesaretlendirilmelidir..
"Hayvanlar Koklasa koklasa....insanlar konusa konusa anlasirlar"... demis atalarimiz.
.
Yorum
-
Güzel iş iyi para var o işte..anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterIki koyde de yaziyorum. Toplam mesaj 1000 e yaklasti.
.Su ana kadar "hic" banlanmadim..hic ceza almadim..
Ama oteki koyde mesajlarimdan siyasi bulunanlar (standart bir gazete kose yazari sertliginde olsa da) silindi. Sansurlendi..
Ben senelerce turkiye de ve yurtdisinda yoneticilik dahil "kisisel gelisim ve tartisma" seminerlerine katildim. Gunluk yasam ve isimde bunu uyguladim..
yaniii su kadarini soyleyebilirim;
Kisisel ""saldiri"" icermeyen mesajlar.. karsilikli "ortak fayda" amacli ve mevzuyu hedefleyen tum mesajlar bence el ustunde tutulmalidir..
Bu konuda herkes de cesaretlendirilmelidir..
"Hayvanlar Koklasa koklasa....insanlar konusa konusa anlasirlar"... demis atalarimiz.
.
Türk mantığı bütün sözden çıkardığı anlam bu kadar olur
Yorum
-
gelişmiş cevap editörünü kullanarak yazmanız lazımgücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntıtşkler
arkadaşlar
bir şey dha sorayım
normal cevap yazarken
şu hoplayan zıplayan sırıtan adamlar çıkmıyor
ama alıntılı cevap yazarken çıkıyor
neden olaki?
Yorum
-
Yaz geliyor sıcaklar da zor olur. Mümkün olduğunca yağları yakmak lazım.hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugun halısaha macımız vardı, arkadas oyle boyle degil, fena yoruldum... bende sporumu yaptım, gobek ve g.t u eritiyoruz yavass yavas
Yorum
-
bende olayı yeni goruyorum, gazmanbaba cok deger verdigim bir şahsiyet.. gercekten de çok ayıp edilmiş.. kuzu nun bu iki oldu sanırım.. demek biraz daha sorunları başka şekilde ele almak gerek..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMadem bir şey yok, gazmanbaba niye yasaklanıyor? Ben de kuzuyu istemiyorum dersem ne olacak ?
Yorum
-
Ben pek emin degilim....pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster








Gral mı zuhahahahhahahahaaaa

Senide denize çıplak girme fantazisine dahil etmesi lazım

Veya bi gece hastanede kendini bulursan hiç şaşma


Ben aralikda bile denize girerim....
Krizgrali belki "belki" bana uyabilir...
Yorum
-
iyi para var o işte reis'imREİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhele birde bahtsızsa,düşünemiyorum bile.
bazan sorardım gendi gendime,cölde gudup ayularının ne işi var deyin.
ne bileyim mısır cölüne gutup ayusu gönderdiklerini...
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
burda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbilmiyorum kuzen.. bildiğim tek şey var; kuzu, simurga şuna ceza ver diyor ve cazının süresini kendisi belirliyor.. yani gazmanbabanın bir yazısından rahatsız olup da alttaki ünleme basıp şikayetçi olmuyor..
benim fikrim; şu aşamada simurg hoca buraya gelsin ve bize bu forumun kurallarından bahsetsin.. yazılı olan kurallardan bahseetmiyorum.. geçerli olan nedir ? ne değildir ? bu forumda ki herkes eşit değilse ve kuzunun kafasına göre kişilere ceza veriliyorsa biz de ona göre kararımızı verelim..
ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...
Yorum
-
Yarışmayı albike kazanmmış geçmiş sayfalara baktmıştım.detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbugün vadeli kaç kapandı?? yada spot30? yarışma ne oldu???
Buradan alpbikey hocamıda kutlarım
Yorum
-
sağol.. teşekkür ederimhpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterburda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..
ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...



Yorum
Yorum