Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #4696
    pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kuzen doğruyu söyle kaçıncı fondipin

    O kedi bu masaya gelicek diyon yani
    yok valla kola içiyorum kuzen...

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #4697
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


      gral alem adam

      Bi de diyo gıyamadım pool seni göndereceğdim diye

      ama senide iyi tongaya düşürmüştü detox abi

      şeytanın aklına gelmez gral aklına gelen
      hakikaten yahu ama özelden sonra yazdı akşamları kanımdaki alkol miktarı arttığından saat 22.00 den sonra araba kullanmıyorum..2 defa yakalandım..enson ingiliz ehliyetini vermiştim..süresinin dolmasına 1 ay kalmıştı..şimdi yenisi geldi
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #4698
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        aynen abi..
        pool uyuma.. ağzını ayırma ...
        Bir kaç gün gelmedim diye ne oluyor yawf hakkımda tezaurat bile yapılmaya başlandı

        Kuzen benim ben bırak şu fondibi artık bari yazarken yapma

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #4699
          Iki koyde de yaziyorum. Toplam mesaj 1000 e yaklasti.
          .Su ana kadar "hic" banlanmadim..hic ceza almadim..

          Ama oteki koyde mesajlarimdan siyasi bulunanlar (standart bir gazete kose yazari sertliginde olsa da) silindi. Sansurlendi..

          Ben senelerce turkiye de ve yurtdisinda yoneticilik dahil "kisisel gelisim ve tartisma" seminerlerine katildim. Gunluk yasam ve isimde bunu uyguladim..
          yaniii su kadarini soyleyebilirim;
          Kisisel ""saldiri"" icermeyen mesajlar.. karsilikli "ortak fayda" amacli ve mevzuyu hedefleyen tum mesajlar bence el ustunde tutulmalidir..
          Bu konuda herkes de cesaretlendirilmelidir..
          "Hayvanlar Koklasa koklasa....insanlar konusa konusa anlasirlar"... demis atalarimiz..

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #4700
            anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Iki koyde de yaziyorum. Toplam mesaj 1000 e yaklasti.
            .Su ana kadar "hic" banlanmadim..hic ceza almadim..

            Ama oteki koyde mesajlarimdan siyasi bulunanlar (standart bir gazete kose yazari sertliginde olsa da) silindi. Sansurlendi..

            Ben senelerce turkiye de ve yurtdisinda yoneticilik dahil "kisisel gelisim ve tartisma" seminerlerine katildim. Gunluk yasam ve isimde bunu uyguladim..
            yaniii su kadarini soyleyebilirim;
            Kisisel ""saldiri"" icermeyen mesajlar.. karsilikli "ortak fayda" amacli ve mevzuyu hedefleyen tum mesajlar bence el ustunde tutulmalidir..
            Bu konuda herkes de cesaretlendirilmelidir..
            "Hayvanlar Koklasa koklasa....insanlar konusa konusa anlasirlar"... demis atalarimiz..
            Güzel iş iyi para var o işte..

            Türk mantığı bütün sözden çıkardığı anlam bu kadar olur

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #4701
              gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
              tşkler

              arkadaşlar
              bir şey dha sorayım

              normal cevap yazarken
              şu hoplayan zıplayan sırıtan adamlar çıkmıyor
              ama alıntılı cevap yazarken çıkıyor
              neden olaki?
              gelişmiş cevap editörünü kullanarak yazmanız lazım

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #4702
                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Bugun halısaha macımız vardı, arkadas oyle boyle degil, fena yoruldum... bende sporumu yaptım, gobek ve g.t u eritiyoruz yavass yavas
                Yaz geliyor sıcaklar da zor olur. Mümkün olduğunca yağları yakmak lazım.

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #4703
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Madem bir şey yok, gazmanbaba niye yasaklanıyor? Ben de kuzuyu istemiyorum dersem ne olacak ?
                  bende olayı yeni goruyorum, gazmanbaba cok deger verdigim bir şahsiyet.. gercekten de çok ayıp edilmiş.. kuzu nun bu iki oldu sanırım.. demek biraz daha sorunları başka şekilde ele almak gerek..

                  Yorum

                  • REİS
                    Tecrübeli
                    • 24 Aralık 2012
                    • 542

                    #4704
                    hele birde bahtsızsa,düşünemiyorum bile.
                    bazan sorardım gendi gendime,cölde gudup ayularının ne işi var deyin.
                    ne bileyim mısır cölüne gutup ayusu gönderdiklerini...
                    BaLtaCı

                    kârda otur,zarardan cabuk cık...

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #4705
                      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                      Gral mı zuhahahahhahahahaaaa

                      Senide denize çıplak girme fantazisine dahil etmesi lazım

                      Veya bi gece hastanede kendini bulursan hiç şaşma
                      Ben pek emin degilim....

                      Ben aralikda bile denize girerim....

                      Krizgrali belki "belki" bana uyabilir...

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #4706
                        REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        hele birde bahtsızsa,düşünemiyorum bile.
                        bazan sorardım gendi gendime,cölde gudup ayularının ne işi var deyin.
                        ne bileyim mısır cölüne gutup ayusu gönderdiklerini...
                        iyi para var o işte reis'im
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #4707
                          bugün vadeli kaç kapandı?? yada spot30? yarışma ne oldu???
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • hpsmj
                            Aktif
                            • 25 Mart 2012
                            • 160

                            #4708
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bilmiyorum kuzen.. bildiğim tek şey var; kuzu, simurga şuna ceza ver diyor ve cazının süresini kendisi belirliyor.. yani gazmanbabanın bir yazısından rahatsız olup da alttaki ünleme basıp şikayetçi olmuyor..
                            benim fikrim; şu aşamada simurg hoca buraya gelsin ve bize bu forumun kurallarından bahsetsin.. yazılı olan kurallardan bahseetmiyorum.. geçerli olan nedir ? ne değildir ? bu forumda ki herkes eşit değilse ve kuzunun kafasına göre kişilere ceza veriliyorsa biz de ona göre kararımızı verelim..
                            burda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..
                            ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
                            sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
                            gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
                            beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #4709
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              bugün vadeli kaç kapandı?? yada spot30? yarışma ne oldu???
                              Yarışmayı albike kazanmmış geçmiş sayfalara baktmıştım.

                              Buradan alpbikey hocamıda kutlarım

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #4710
                                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                burda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..
                                ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
                                sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
                                gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
                                beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...
                                sağol.. teşekkür ederim

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information