Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Doğru diyorsun kuzen. Bir kural varsa herkese aynı şekilde uygulanmalı. Yazılı kurallar dışında bir takım uygulamalar oluyorsa açıklama yapılmalı. Bugün tanımadığımız biri olur haksızlık, yarın sana, öbür gün bana.realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbilmiyorum kuzen.. bildiğim tek şey var; kuzu, simurga şuna ceza ver diyor ve cazının süresini kendisi belirliyor.. yani gazmanbabanın bir yazısından rahatsız olup da alttaki ünleme basıp şikayetçi olmuyor..
benim fikrim; şu aşamada simurg hoca buraya gelsin ve bize bu forumun kurallarından bahsetsin.. yazılı olan kurallardan bahseetmiyorum.. geçerli olan nedir ? ne değildir ? bu forumda ki herkes eşit değilse ve kuzunun kafasına göre kişilere ceza veriliyorsa biz de ona göre kararımızı verelim..
Yorum
-
Allah bereket versin detox abi.detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterohhhh güzel para kaldırmışız brent te
110.05 den short açmıştım..1:50 kaldıraç 110.50 stoploss tu 109.20 tp idi..şimdi stopu 110.10a koydum...tp yi kaldırdım..alt limit yok 
Yorum
-
pool uyuma!pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBenimde haberim yoktu be detox abimm.. haftaya artık sağlık olsun.
Her yemek öncesi aynı şey oluyor. Bundan öncekinde de günlerce yazdık, benim haberim yok demiştin.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Estağfurullah ne özürü abim, sağlık olsun. Geç olsun da güç olmasın.detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterçok özür dilerim..ama bekliyordum açıkcası..bazı problemler var onun için hergün saat 3-4 gibi gidip eşime yardım etmek zorunda kalıyordum..bugün açtığım brent lerin durumuna bile bakmadım henüz..ilk önce foruma girip durumu bildirmek zorunda kaldım...
Yorum
-
Valla bundan öncekilere tam geldim ben yawdetan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterpool uyuma!
Her yemek öncesi aynı şey oluyor. Bundan öncekinde de günlerce yazdık, benim haberim yok demiştin.

Bi yanlış olmasın ilk defa diyom detan abi
Yorum
-
gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntıbu site başkan ın değil mi?
ben onun sanıyordum...
karınca mı dedi biri?
Başkanın değil, o sadece forumun jandarmalığını yapıyor. Onu da tatlı sert yapar.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstermısır çölüne bile yollar adamı valla
farkında bile olmaz 





gral alem adam

Bi de diyo gıyamadım pool seni göndereceğdim diye

ama senide iyi tongaya düşürmüştü detox abi

şeytanın aklına gelmez gral aklına gelen
Yorum
-
Dışarıda kız kovalamaktan yorgun düşüyor.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterpool uyuma!
Her yemek öncesi aynı şey oluyor. Bundan öncekinde de günlerce yazdık, benim haberim yok demiştin.
Yorum
-
Kuzen doğruyu söyle kaçıncı fondipinrealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterne biçim forum burası yafss.. dellendirmeyin beni...

ya kuzu gelsin buraya.. ya da sitenin sahabı gelsin buraya




O kedi bu masaya gelicek diyon yani

Yorum
-
aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBana müsaade, spora gideyim.
Tepinme saati.


Bugun halısaha macımız vardı, arkadas oyle boyle degil, fena yoruldum... bende sporumu yaptım, gobek ve g.t u eritiyoruz yavass yavas
Yorum
-
pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterValla bundan öncekilere tam geldim ben yaw
Bi yanlış olmasın ilk defa diyom detan abi
Çarşıda fazla dolaşma, sana yaramıyor


Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
aynen abi..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterpool uyuma!
Her yemek öncesi aynı şey oluyor. Bundan öncekinde de günlerce yazdık, benim haberim yok demiştin.


pool uyuma.. ağzını ayırma ...

Yorum
Yorum