Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #4666
    REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar konuyu tam bilmiyorum ama yasaklanmanın ne demek olduğunu bilirim. doğru süüüleyeni dokus köyden kovarlar demiş atalarımıs,
    konu köyden acılmışkene bi-ikide ben bişiiler yasayım dedim.yannış annaşılmasın benim feryadım palaya
    Diğer köyde en az 10 tane cezam vardır bir çoğunda sayfalardaki spek yandaşları ile ağız dalaşına girdiğim için aldım ama olsun en azından bir çok ky zarardan kurtulmuştur haa güneysuda bu konularda haklıydı.. Ancak cafe borsa muhabette siyasi ve kendisinin yaptığı haksızlıklara cevap verdiğim için de atıldım onlarda haksız.. Eğerki kavga, kötü söz gibi doğru koşullarda uzaklaştırma yapılıyorsa hay hay ancak burda herşey güzel giderken bir diktatör yüzünden aşağılıyıcı bir şekilde hem rencide ediliceksin hemde kovulucaksın bu yakışı kalmaz..

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #4667
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Detox abi hoş geldin..

      Yemek olayını bilmiyordum..
      teşekkürler pool..seni merak ettik valla. iyi olduğuna sevindim..evet yemek ayarlayacaktım bu haftasonu cumartesi yine fondipleyelim dedik ama bana pek nasip olmayacak gibi..sizler için ayarlamaya çalışırım..
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #4668
        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Kuzen bu sıkıntı büyütülecek bişi değil başkanım gereğini tatlı diliyle halleder.

        Olmadı quzunun üzerine makinist abiyi göndeririz bütün işleri ters gider
        tatlı dille halledilecek bir şey yok ortada..
        burası kuzunun gölgesinde kurulmuş bir forumsa ve kuzu buradakilerden ayrıcalıklı haklara sahipse bunu bilelim yeter..

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #4669
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Olmadı bu!
          Realist de yok; biz bu işi haftaya erteleyelim.
          Bence de abim. Haftaya kalabilir.

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #4670
            anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Krizgrali derhal buraya gelecek..
            Adam saga sola kayiyor. Ama hakkaten hakeden yere kayiyor..
            Forumdaki hickimseyi.. hatta karincayi uzmeyecek biri bence..


            Gral mı zuhahahahhahahahaaaa

            Senide denize çıplak girme fantazisine dahil etmesi lazım

            Veya bi gece hastanede kendini bulursan hiç şaşma

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4671
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Olmadı bu!
              Realist de yok; biz bu işi haftaya erteleyelim.
              çok özür dilerim..ama bekliyordum açıkcası..bazı problemler var onun için hergün saat 3-4 gibi gidip eşime yardım etmek zorunda kalıyordum..bugün açtığım brent lerin durumuna bile bakmadım henüz..ilk önce foruma girip durumu bildirmek zorunda kaldım...
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #4672
                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                teşekkürler pool..seni merak ettik valla. iyi olduğuna sevindim..evet yemek ayarlayacaktım bu haftasonu cumartesi yine fondipleyelim dedik ama bana pek nasip olmayacak gibi..sizler için ayarlamaya çalışırım..
                Senin için sorun olacaksa haftaya erteleriz abim.

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #4673
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Olmadı bu!
                  Realist de yok; biz bu işi haftaya erteleyelim.

                  aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bence de abim. Haftaya kalabilir.

                  detox yok, realist yok, pool'ün haberi yok
                  YEMEK HAFTAYA KALDI ARKADAŞLAR. Haftaya mazeret kabul edilmez!
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #4674
                    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    teşekkürler pool..seni merak ettik valla. iyi olduğuna sevindim..evet yemek ayarlayacaktım bu haftasonu cumartesi yine fondipleyelim dedik ama bana pek nasip olmayacak gibi..sizler için ayarlamaya çalışırım..
                    Benimde haberim yoktu be detox abimm.. haftaya artık sağlık olsun.

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #4675
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      ben de realistim


                      Hayır Realist benim

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #4676
                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Süreli ceza mı verilmiş yoksa süresiz başlanmış mı?
                        bilmiyorum kuzen.. bildiğim tek şey var; kuzu, simurga şuna ceza ver diyor ve cazının süresini kendisi belirliyor.. yani gazmanbabanın bir yazısından rahatsız olup da alttaki ünleme basıp şikayetçi olmuyor..
                        benim fikrim; şu aşamada simurg hoca buraya gelsin ve bize bu forumun kurallarından bahsetsin.. yazılı olan kurallardan bahseetmiyorum.. geçerli olan nedir ? ne değildir ? bu forumda ki herkes eşit değilse ve kuzunun kafasına göre kişilere ceza veriliyorsa biz de ona göre kararımızı verelim..

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #4677
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          detox yok, realist yok, pool'ün haberi yok
                          YEMEK HAFTAYA KALDI ARKADAŞLAR. Haftaya mazeret kabul edilmez!
                          Haftaya gayrısız ictima var.

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #4678
                            ohhhh güzel para kaldırmışız brent te 110.05 den short açmıştım..1:50 kaldıraç 110.50 stoploss tu 109.20 tp idi..şimdi stopu 110.10a koydum...tp yi kaldırdım..alt limit yok
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #4679
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              çok özür dilerim..ama bekliyordum açıkcası..bazı problemler var onun için hergün saat 3-4 gibi gidip eşime yardım etmek zorunda kalıyordum..bugün açtığım brent lerin durumuna bile bakmadım henüz..ilk önce foruma girip durumu bildirmek zorunda kaldım...


                              Özür dileyecek bir durum yok, belli ki bir zorunluluk var. Haftaya görüşürüz inşallah.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • pool
                                Yasaklı
                                • 30 Eylül 2013
                                • 298

                                #4680
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                tatlı dille halledilecek bir şey yok ortada..
                                burası kuzunun gölgesinde kurulmuş bir forumsa ve kuzu buradakilerden ayrıcalıklı haklara sahipse bunu bilelim yeter..
                                Benim kuzenim sinirlenmiş kim sinir etmiş benim kuzenimiiiii

                                O quzuyu, guzu şiş yaparım bennnnn kuzenim benimmmm sen hiççç canınıı sıkma

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information