Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vahhun
    Çalışkan
    • 12 Ağustos 2013
    • 2846

    #4546
    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #4547
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • vahhun
        Çalışkan
        • 12 Ağustos 2013
        • 2846

        #4548
        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

        Yorum

        • vahhun
          Çalışkan
          • 12 Ağustos 2013
          • 2846

          #4549
          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #4550
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #4551
              aok75 : 72.666

              Yorum

              • hpsmj
                Aktif
                • 25 Mart 2012
                • 160

                #4552
                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Sıradan forumlar kaybolmaya mahkum.
                Önceleri o forum uyducular için düzenlenmişti. Uyducuların sorunları ve uydu frekanslarının güncellemeler vs. konuşuluyordu. Uydu teknolojisindeki gelişmeler dolayısıyla güncellemelerin bilgisayar üzerinden yapılmasına gerek kalmayınca foruma ilgi azaldı. O sıralarda beni davet ettiler ve borsa kısmını açtılar. Ben de Platodan ayrılmak isteyen arkadaşları çağırdım, forum hareketlendi. Bizden başka özgün yazı vs. koyan yoktu. Kopyala yapıştır ile sayfa dolduruyorlardı; ben buna karşı çıkıyordum. Kopyala yapıştır ile nereye kadar gidebilirdi? Sonra anlamsız bir şekilde bana tavır almaya başladılar; forumdan ayrıldık. Ben ve arkadaş grubumuz forumdan ayrılınca forum bitti.
                Abi bence butun forumlar kaybolmaya mahkum, sadece arkadaşlık baki kalıyor..
                daha da derinlemesine dostluklar kurulursa onlar ise uzun süreli oluyor..
                ben oteki koyden baska bir yere takılmam diyordum, üç haftadır Turkiye deyim bakmadım doğru düzgün oraya.. o forum ki gercekten cok buyuk bir paylaşım ağıydı.. gün gelecek burası da bitecek..
                ama burda kurulmuş ya da devam ettirilen arkadaslıklarla baska bir forumda bulusulacak..
                mutluyum kıysından kösesinden bir parçası oldugum için.

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #4553
                  KAPANIŞMETRE (Kopyala yapıştır, altına devam et) (Saat 16..00 da biter.)

                  anti panik : 73.200
                  yetkisiz 73.073
                  detan 72.974
                  aok75: 72.666
                  alpbike: 72.438,31
                  radyolog 72345
                  REİS 72.172
                  ayhan53: 72.072,72
                  hpsmj 71433

                  Yorum

                  • anti panik
                    Yasaklı
                    • 25 Mart 2014
                    • 293

                    #4554
                    Fatih Sultan Mehmet

                    vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Bir nevi taa o zamanlar..

                    "Yurtta sulh, cihanda sulh" demiş yani...

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #4555
                      yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      gazmanbaba yasaklı mı ?..giremediğini söylüyor...
                      Başkanın işidir kesin.

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #4556
                        KAPANIŞMETRE son durum (süre bitti arkadaşlar)

                        anti panik : 73.200
                        yetkisiz 73.073
                        detan 72.974
                        aok75: 72.666
                        alpbike: 72.438,31
                        radyolog 72345
                        REİS 72.172
                        ayhan53: 72.072,72
                        hpsmj 71433
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #4557
                          YAZIC gelmiş 19,15'ten. Bakalım, nasip ise gider yukarı biraz daha.

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #4558
                            Garan

                            Garan kademelerinde pala resmen milletle maytap geçiyor.

                            satılan adetler;
                            1
                            1
                            11
                            11
                            31
                            31

                            Rakamları görünce birden Başgan aklıma geldi... Şu 31.... küsurlu rakamlar....

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #4559
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              YAZIC gelmiş 19,15'ten. Bakalım, nasip ise gider yukarı biraz daha.

                              Bugün ben de 19.20 den biraz daha aldım.
                              Dipte güzel bir çanak (fincan - kulp) oluştu. Formasyon hedefi 21 lira gibi görünüyor. Piyasa şartları izin verirse önümüzdeki hafta bu seviyeler görülebilir.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • yetkisiz
                                Katılımcı
                                • 18 Aralık 2013
                                • 80

                                #4560
                                Avustralya, Yeni Güney Galler eyaletinin Liberal Partili Başbakanı Barry O'Farrell kendisine hediye edilen 3 bin dolar değerindeki bir şişe şarap nedeniyle görevinden istifa etti.

                                Liberal Partili Başbakan O'Farrell, 2011'de Australian Water Holdins yöneticisi Nick Di Girolamo tarafından hediye edilen 3 bin dolar değerindeki bir şişe şarabı ve Girolamo ile 28 saniyelik telefon konuşmasını hatırlamadığını ancak şarap için yazılan teşekkür yazısının kendi el yazısı olduğunu kabul etti. O'Farrell, istifasını duyurduğu basın toplantısında ''teşekkür notundaki imzamı kabul ediyorum, sorumluluk ve mesuliyete inanan birisi olarak hareketlerimin sonuçlarına katlanmayı kabul ediyorum'' dedi.

                                http://www.haberturk.com/dunya/haber...istifa-ettirdi
                                siyasi ahlak ve ahlaksızlık !

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information