Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Abi bence butun forumlar kaybolmaya mahkum, sadece arkadaşlık baki kalıyor..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSıradan forumlar kaybolmaya mahkum.
Önceleri o forum uyducular için düzenlenmişti. Uyducuların sorunları ve uydu frekanslarının güncellemeler vs. konuşuluyordu. Uydu teknolojisindeki gelişmeler dolayısıyla güncellemelerin bilgisayar üzerinden yapılmasına gerek kalmayınca foruma ilgi azaldı. O sıralarda beni davet ettiler ve borsa kısmını açtılar. Ben de Platodan ayrılmak isteyen arkadaşları çağırdım, forum hareketlendi. Bizden başka özgün yazı vs. koyan yoktu. Kopyala yapıştır ile sayfa dolduruyorlardı; ben buna karşı çıkıyordum. Kopyala yapıştır ile nereye kadar gidebilirdi? Sonra anlamsız bir şekilde bana tavır almaya başladılar; forumdan ayrıldık. Ben ve arkadaş grubumuz forumdan ayrılınca forum bitti.
daha da derinlemesine dostluklar kurulursa onlar ise uzun süreli oluyor..
ben oteki koyden baska bir yere takılmam diyordum, üç haftadır Turkiye deyim bakmadım doğru düzgün oraya.. o forum ki gercekten cok buyuk bir paylaşım ağıydı.. gün gelecek burası da bitecek..
ama burda kurulmuş ya da devam ettirilen arkadaslıklarla baska bir forumda bulusulacak..
mutluyum kıysından kösesinden bir parçası oldugum için.
Yorum
-
Fatih Sultan Mehmet
Bir nevi taa o zamanlar..vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
"Yurtta sulh, cihanda sulh" demiş yani...
Yorum
-
Başkanın işidir kesin.yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstergazmanbaba yasaklı mı ?..giremediğini söylüyor...
Yorum
-
KAPANIŞMETRE son durum (süre bitti arkadaşlar)
anti panik : 73.200
yetkisiz 73.073
detan 72.974
aok75: 72.666
alpbike: 72.438,31
radyolog 72345
REİS 72.172
ayhan53: 72.072,72
hpsmj 71433Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Garan
Garan kademelerinde pala resmen milletle maytap geçiyor.
satılan adetler;
1
1
11
11
31
31
Rakamları görünce birden Başgan aklıma geldi... Şu 31.... küsurlu rakamlar....
Yorum
-
aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYAZIC gelmiş 19,15'ten. Bakalım, nasip ise gider yukarı biraz daha.
Bugün ben de 19.20 den biraz daha aldım.
Dipte güzel bir çanak (fincan - kulp) oluştu. Formasyon hedefi 21 lira gibi görünüyor. Piyasa şartları izin verirse önümüzdeki hafta bu seviyeler görülebilir.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
siyasi ahlak ve ahlaksızlık !Avustralya, Yeni Güney Galler eyaletinin Liberal Partili Başbakanı Barry O'Farrell kendisine hediye edilen 3 bin dolar değerindeki bir şişe şarap nedeniyle görevinden istifa etti.
Liberal Partili Başbakan O'Farrell, 2011'de Australian Water Holdins yöneticisi Nick Di Girolamo tarafından hediye edilen 3 bin dolar değerindeki bir şişe şarabı ve Girolamo ile 28 saniyelik telefon konuşmasını hatırlamadığını ancak şarap için yazılan teşekkür yazısının kendi el yazısı olduğunu kabul etti. O'Farrell, istifasını duyurduğu basın toplantısında ''teşekkür notundaki imzamı kabul ediyorum, sorumluluk ve mesuliyete inanan birisi olarak hareketlerimin sonuçlarına katlanmayı kabul ediyorum'' dedi.
http://www.haberturk.com/dunya/haber...istifa-ettirdi
Yorum





Yorum