Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1906
    Bugünkü kanunlar, büyük sineklerin delip geçtiği, küçüklerinde takılıp kaldığı bir örümcek ağı gibidir. Balzac

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1907

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1908
        09.04.2014 - 10:23

        Akfen hisselerinde ''hisse geri alım programı'' çerçevesinde yapılan hisse alımları yüzde 9'u geçti.

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #1909
          Kiev'e son ihtar

          Ukrayna'nın Harkov, Donestk ve Lhansk kentlerinde Rusya yanlısı göstericileri tutuklamasına sert çıkan Moskova, 'Askeri operasyonlara son verin yoksa iç savaş çıkar' tehdidinde bulundu. AB ve ABD'nin agresif açıklamalarına aldırış etmeyen Rus Bakan Lavrov ise, 'Dünya bugün öğretmenlerin canı istedikleri zaman cezalar verdiği bir ilkokul değil' diyerek Batı'yı küresel gerçekliği tanımaya çağırdı.


          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #1910
            KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)

            detan 74.474
            gazmanbaba 71805
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23118

              #1911
              PİMAS gene taban


              hehehe


              iii oynuo valla herifçi

              TEPKİ VERİRMİ
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1912
                Bank Asya’ya bir şok daha: Devir BDDK’ya takıldı
                Bank Asya’da Qatar Islamic Bank’a devir işlemi BDDK’ya takıldı. BDDK başvuruyu gündemine almadı.
                09 Nisan 2014 / 10:19


                Bank Asya’da Qatar Islamic Bank’a devir işlemi BDDK’ya takıldı. BDDK başvuruyu gündemine almadı. Bu arada Katarlılar’ın % 46.5’lik hissenin tamamını istediği öğrenildi.

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1913
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)

                  detan 74.474
                  gazmanbaba 71805
                  bilale anlatır gibi anlatmışsın abi..

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #1914
                    KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)

                    detan 74.474
                    gazmanbaba 71.805
                    aok75 73.650

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1915
                      Emlak GYO'dan KAP'a yapılan açıklamada şöyle denildi: ''Şirketimiz projelerinden "İstanbul Zeytinburnu Kazlıçeşme Arsa Satışı Karşılığı Gelir Paylaşımı İşi" nin sözleşmesi, Yüklenici "Özak Gayrimenkul Yat. Ort. A.Ş.~Yenigün İnş. San. ve Tic. A.Ş. ~ Delta Proje İnş. Tur. San. ve Tic. A.Ş.~Ziylan Gayrimenkul Yat. ve Yön. A.Ş. İş Ortaklığı" ile 08.04.2014 tarihinde imzalanmıştır.''

                      Yorum

                      • hpsmj
                        Aktif
                        • 25 Mart 2012
                        • 160

                        #1916
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Ben bu soruya başka bir boyutta cevap vermek istiyorum.
                        Krizler her zaman kar transferi anlamına gelmez.
                        1. olasılık bölgesel kriz: Kriz çıkma olasılığı olan veya kriz çıkarılmak istenen ülkelerden (ki çoğu zaman yanlış ekonomik politikalar uygulayarak bunu hak etmişlerdir) ilk çıkanlar kar transferi yapabilirler. Sonraya kalanlar hem düşen fiyatlar hem de artan döviz fiyatları yüzünden çift taraflı olarak erozyona uğrarlar. Dolayısıyla kar transferi yapabilmek için uygun zamanda uygun hamleyi yapmak esastır.
                        2. olasılık global kriz: Global bir kriz durumunda varlık fiyatları her yerde birden değer kaybedeceğinden daha farklı şartlar oluşacaktır. Bu durumda bölgesel hamleler yerine daha geniş kapsamlı bir strateji ile varlıkların korunması amaçlanacaktır.

                        Varlıkların değer kazanması veya kaybetmesi mutlak surette para transferleri (giriş - çıkış) ile olmaz. İşlem olmadan da varlık fiyatları değişebilir. Bu konuda 2 tane örnek vereceğim.
                        a- Şehrin bir mahallesinde büyük bir alışveriş merkezi açılacağı duyulsa, o bölgede ev ve iş yerlerinin değeri artar. Para hareketi olmasa bile varlık fiyatlarında artış gözlenmiştir. Dolayısıyla varlık sahiplerinin serveti büyümüştür.
                        b- Bazen bazı hisse senetlerinde tavan veya taban olma durumları olabiliyor. Niçin? Çok para girdiği veya çıktığı için mi? Cevabı belli: Bir beklenti, bir haber nedeniyle çok küçük bir işlem hacmi ile yani pek para girişi veya çıkışı olmadan tavan veya taban olabiliyor. Bu durumu genele yansıtalım. Uygun psikolojik ortam yaratılabilirse para hareketi olmadan borsalar yükselebilir veya düşebilir.

                        Sonuç olarak, her düşüş para çıkışı veya kar transferi anlamına gelmez; her yükseliş para girişi anlamına gelmez. Kriz dönemleri varlık fiyatlarının erozyona uğradığı dönemlerdir. Krizin ortasında kar transferi yapılamaz, ancak krizleri önceden görebilenler varlık fiyatları henüz yüksekken pozisyon değiştirerek kar realizasyonu yapabilirler.

                        Ben akademisyen olmadığım için ancak bu şekilde anlatmaya çalıştım. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
                        sayın detan, mesajıma cevap verdiginiz ve fikirlerinizi paylaştıgınız icin teşekkur ederim.
                        ben hisselerimdeki zararı kurtardıkca cıkıp dolar euro ve faize yonleniyorum. yukseliş cok anlamlı gelmiyor bana su asamada.

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #1917
                          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          PİMAS gene taban


                          hehehe


                          iii oynuo valla herifçi

                          TEPKİ VERİRMİ
                          2.98 - 3.0 bekle

                          Yorum

                          • Artı
                            Aktif
                            • 06 Temmuz 2009
                            • 237

                            #1918
                            Günaydın, bol şans, bol kazançlar cümleten ...
                            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                            Yorum

                            • Artı
                              Aktif
                              • 06 Temmuz 2009
                              • 237

                              #1919
                              detan 74.474
                              aok75 73.650
                              Artı 73.267
                              gazmanbaba 71.805
                              Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1920
                                Ahmet Mergen : EUR/TL Analizi
                                Tarih 9 Nisan 2014


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information