Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #1891
    82 de anlaşah sona 76 yakadar düzelt ondan sona 118

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1892
      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      gönaydın alemin en bi traderları

      günaydın emmi.. bu gece ne gördün rüyanda ?

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #1893
        KAPANIŞ TAHMİNLERİ başlasın, sonra unutuluyor.


        detan 74.474
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1894
          Bugün piyasaların ilgileneceği veri akışı şöyle:

          10:00 TÜİK şubat parekende satış hacmi endeksi
          10:00 TÜİK mart finansal yatırım aracı getirileri
          11:30 İngiltere dış ticaret istatistikleri
          14:00 ABD mortgage başvuruları
          17:00 ABD toptan eşya stokları
          17:30 ABD ham petrol stokları
          21:00 Fed toplantı tutanakları

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #1895
            Ak Yatırım tarafından hazırlanan BİST100 teknik analiz raporu:

            ''Güne yükselişle başlayan endeks günün genelinde yukarı yönlü hareketine devam etti. Kapanış
            gün sonuna doğru yeniden güçlenen alımlarla 73.947 seviyesinde gerçekleşti. Yukarı trende
            dair her hangi bir olumsuzluk olmadığını belirtmeye devam ediyoruz. Gerek saatlik bazda
            gerekse günlük periyotta ortalama bölgesinin üzerindeki seyre paralel olarak iyimserliğin
            korunduğunu yineliyoruz. Kısa periyot için ortalama bölgesi 72.300-72.800 bandı. Olası
            düzeltmelerin bu seviyeyle sınırlı kalması durumunda yükseliş eğiliminin güçlü kalacağını
            söyleyebiliriz. Saatlik bazda halen aşırı alım bölgesindeki seyir devam ediyor. Fakat dünde belirttiğimiz gibi dönüş yönünde henüz bir sinyal de yok. Günlük bazda 70.500-71.000 bandını ilk önemli destek olarak değerlendiriyoruz. ''

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #1896
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              günaydın emmi.. bu gece ne gördün rüyanda ?
              inception ...bu daha başlangıç

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1897
                Hisse Öneri Listesi
                Giriş Saati: 09.04.2014 - 09:48
                Soda: Buhar üretim tesisi yatırımı
                Soda Sanayii etkin maliyet yapısının korunması amacıyla 42 milyon dolar tutarında buhar üretim tesisi yatırımı yapacagını duyurdu. Enerji toplam maliyet yapısında %50 paya sahipken, toplam enerji maliyetlerinin de % 96’sı buhar ve %4’ü elektrik olusturmaktadır. Sirketin tum buhar ihtiyacını Mersin’deki kojenerasyon tesisi saglıyordu. Planlanan yeni buhar üretim tesisi kapasite artısı olması durumunda kullanılabilir ve 2016’nın ikinci yarısında tesisin devreye girmesi planlanıyor. Nötr
                SODA AL 26% Potansiyel

                Otokar 67 milyon TL yeni siparis aldı. Otokar Iç Güvenlik Kuvvetlerinin ihtiyacı olan taktik tekerlekli zırhlı araç tedarikini kapsayan yaklasık 67 Milyon TL tutarında yeni bir siparis aldıgını açıkladı. Alınan siparis ile ilgili teslimatların 2014 yıl sonuna kadar partiler halinde tamamlanması planlanıyor. Alınan siprais 2014 gelir beklentimizin yaklasık %4’üne denk geliyor.

                Torunlar GYO, Mall of Istanbul Alısveris Merkezi’nin açılısını beklendigi üzere Mayıs ayında yapacak. Nötr.
                TRGYO AL 42% Potansiyel
                http://www.borsagundem.com/hisse-one...81_p322679.htm

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1898
                  09.04.2014 - 09:58

                  Almanya'nın cari fazlası beklentilerin altında kaldı

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1899
                    09.04.2014 - 09:56
                    Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Standard & Poors, Koç Holding'in kredi notlarını ve görünümünü teyit etti. Koç Holding'in TL ve yabancı para cinsinden uzun vadeli kredi notunu BBB- olarak teyit eden S&P, şirketin kısa vadeli kredi notunu A-3, görünümünü ise durağan olarak teyit ettiğini açıkladı.
                    http://www.borsagundem.com/haber/s-p...it-etti/584789

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1900
                      Bankalar, kullanılmayan mevduat hesaplarını kapatmayan müşterilerinde hesap işletim ücreti alacak. Kullanılmayan hesapları kapatmak için son tarih ise 28 Nisan.

                      Yorum

                      • gazmanbaba
                        Yasaklı
                        • 16 Ocak 2014
                        • 102

                        #1901
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        KAPANIŞ TAHMİNLERİ başlasın, sonra unutuluyor.


                        detan 74.474
                        gazmanbaba 71805

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1902

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #1903
                            ABD yeni savaş silahını tanıttı
                            ABD Donanması geleceğin silahı olarak görülen yeni savaş silahını tanıttı. Tamamen elektrikle çalışan ilginç silah ses hızından yedi kat daha hızlı bir şekilde hedefi vurabiliyor.

                            Elektromanyetik titreşimleri kullanarak namludan roket fırlatan silah çarpışma anında patlayan bir çelik eriyiği oluşturuyor.

                            ABD Donanması Baş Araştırmacısı Tuğamiral Matthew Klunder, CBS News'a yaptığı açıklamada, "Bir elektromanyetik raylı silah sadece elektrik kullanır, barut yoktur ve bir roketi bu şekilde ses hızından yedi kat daha hızlı bir şekilde fırlatabilir. Gökyüzünde bunun karşısında yaşamaya devam edebilecek hiçbirşey yok" dedi.

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #1904
                              09.04.2014 - 10:07

                              Gelişen piyasa hisseleri, Çin endişeleriyle 4 ayın zirvesine çıktı

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1905
                                09.04.2014 - 10:07
                                İş Yatırım tarafından hazırlanan raporda hisse için öneri güncellemesi yapıldı
                                İş Yatırım, Tat Gıda için 'sat' önerisini 'al' olarak güncelledi. Şirket için hedef fiyat 2,72 TL olarak açıklandı.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information