Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1846
    Enerji Bakanı keşke daha teknik bir arızadan falan bahsetseydi..seçim gecesi 40 ilde eş zamanlı olarak trafolara kedi girdi açıklamasına bütün dünya ***üyle gülüyor

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1847
      Bizdeki %45 kedi girdiğine inanır da.. Avrupalıyı amerikalıyı ne edecez ..

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #1848
        yimeğe yer sufrasında mı yirsiniz yosa masada mı

        Yorum

        • tyanali
          Yasaklı
          • 09 Ekim 2009
          • 462

          #1849
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bizdeki %45 kedi girdiğine inanır da.. Avrupalıyı amerikalıyı ne edecez ..
          bu filmi çevirenler onlar zaten kime neyi anlatacan

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #1850
            Youtube çalışmıyor bende.. Dünde söylediydim .. Ustan yasakladı Youtube'u ..
            Yemeği nerde yediğimiz önemli değil, ama; önümüze her konulan şeyi yemeyiz biz..

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1851
              tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bu filmi çevirenler onlar zaten kime neyi anlatacan
              Doğru söylüyon aslında ama senin ustayı başrolde oynatıyorlar .. İşin kötü tarafı bu zaten ..

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #1852
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Youtube çalışmıyor bende.. Dünde söylediydim .. Ustan yasakladı Youtube'u ..
                Yemeği nerde yediğimiz önemli değil, ama; önümüze her konulan şeyi yemeyiz biz..
                çok pis laf sokuyonuz ama karşılını versem engelleniyom sonada twitter engellendi diyonus

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #1853
                  şu resme baksanıza AA alıntıdır...

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1854
                    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    çok pis laf sokuyonuz ama karşılını versem engelleniyom sonada twitter engellendi diyonus
                    Hakaret etmeden fikirlerini söylesen seni kimse engellemez ki .. Şimdi ben de burada falanca bir partinin hakkında küfür etsem ben de engellenirim ..
                    Boşver emmi iyi geceler

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #1855
                      İstanbul - Lord of the Horses “Atların Efendisi” gösterisi Ülker Arena'da başladı. Göseride, İspanyol binicilik ustası Miguel Barrionuevo ile seçkin Endülüs Atları’nın duygusal hikayesini ve ustanın atlarla olan ilişkisini anlatıyor.

                      Yorum

                      • gazmanbaba
                        Yasaklı
                        • 16 Ocak 2014
                        • 102

                        #1856
                        biraz daha rakamlardan konuşalım o zaman 17/12/2013 günü fiyatlamalarına bakalım aktif tahvil neymiş düşük 9,0 yüksek 9,58 kapanış 9,10 usd try kuru düşük 2,0262 yüksek 2,0438 kapanış 2,0356 xu100 endeksi düşük 70121 yüksek 73789 kapanış 70946 xbank endeksi düşük 125409 yüksek 134159 kapanış 127885 garanti bankası düşük 6,86 yüksek 7,28 kapanış 6,98


                        bu gün bu değerler tahvil 9,96 garan 8,08 xbank 139732 xu100 73946 usd try 2,0970

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1857
                          Usta da çok iyi Ata biniyor
                          Biz Türklerin doğasında var herhalde Ata binmek

                          Yorum

                          • tyanali
                            Yasaklı
                            • 09 Ekim 2009
                            • 462

                            #1858
                            Hindistan'ın başkenti Yeni Delhi'de kenar mahalle sakinleri kalabalık, fakirlik ve sağlıksız koşullar içinde hayatlarına devam etmeye çalışıyor. İnsanların bir çoğu para ve yiyecek bulabilmek için sürekli dışarda olduklarından bu bölgelerde kaç kişinin yaşadığını tespit etmek mümkün değil. En büyük hayalleri yurtdışına çıkmak olan kenar mahalle sakinlerinin çoğu çocuklardan oluşuyor. Birçoğu hükümet tarafından sağlanması gereken, sağlık hizmetleri gibi temel haklardan mahrum olduklarını iddia ediyor. Sivil toplum kuruluşu, ''Save The Children India''nın raporuna göre, 7-8 yaşlarından itibaren çalışmaya başlayan çocukların büyük kısmı, işportacılık, dilencilik, çöpçülük ve sokak akrobasisi gibi işlerden geçimlerini sağlıyor.

                            Yorum

                            • gazmanbaba
                              Yasaklı
                              • 16 Ocak 2014
                              • 102

                              #1859
                              benim bu rakamlardan anladığım ülkenin riski hala devam ediyor ama bankaların sanki riski yokmuş gibi fiyatlanıyor hemde modys negatif izlemeye almışken ve ileri dönemlerde fed paraları geri çağırınca faizler artınca bundan bu bankalar zarar görmeyecekmiş gibi fiyatlama var ben bu algıları bozup piyasa yaptıkları zamanı 1994 ve 1999 yıllarında da yaşamıştım yangından mal kaçırır gibi hareketlerin sonunda hep ekonomimiz patlamıştı google üzerinden o tarihleri ve krizleri araştırın sizde göreceksiniz buna rağmen borsalarda her daim ayı modunda olmak doğru değildir büyüyen gnişleyen bir canlıdır ekonomi ve üzerine koyarak gider krizler kar transferidir onun için borsa ileri vadede hep büyür toplam varlıkları artar piyasa değeri yükselir önemli olan kar transferleri yapılacağı zamanlarda nakitte olabilmektir onun dışında büyüyen çok uluslu yatırımları ve müşteri dağılımı olan şirketler tercih edildiği takdirde sermaye çoğaltılır ve güzel birikimler elde edilir

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #1860
                                Boğazın Özgür Çocukları

                                İstanbul boğazının "Özgür Çocukları" martılar, eşsiz Süleymaniye Cami'nin silüetiyle akşam saatlerinde muhteşem görüntüler sunuyorlar. (Anadolu Ajansı-Berk Özkan)

                                Allah bu ülkeyi ve bu ülkenin evlatlarını korusun.... iyi geceler...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information