Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1996
    TEM'de zincirleme kaza! Trafik felç...
    TEM Otoyolu Sancaktepe Mevkii Ankara istikametinde 2 TIR, 1 kamyon ve 1 kamyonetin karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi. Kazada ilk belirlemelere göre 1 kişi öldü, 2 kişi de yaralandı. Kaza nedeniyle trafikte yoğunluk oluştu.

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #1997
      hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      valla cok dikkatimi cekmedi daha once.
      belki onceki forumlarda bahsi gecmiştir ama ben farketmemişimdir.

      Ortalıkta dolaşmayı ve dikkat çekmeyi pek sevmem, belki ondandır
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • vahhun
        Çalışkan
        • 12 Ağustos 2013
        • 2846

        #1998
        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

        Yorum

        • hpsmj
          Aktif
          • 25 Mart 2012
          • 160

          #1999
          Eskiden bu konuda baya iyiydim, baskan bilir

          KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)

          detan 74.474
          aok75 73.650
          anti panik 73.400
          Artı 73.267
          ayhan53; 73.073,73
          detox : 73.035
          chebig 72.999
          alpbike: 72.669,31
          radyolog 72456
          gazmanbaba 71.805
          realist34 : 71.712


          hpsmj - 72400

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #2000
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #2001
              AtaOnline â€@AtaOnlineTR 8 sn.

              #BIST 100 endeksi 1. seansta %1,24 gerileyerek 73.025 seviyesinden kapandı. Toplam işlem hacmi 1 milyar 796 milyon TL oldu.

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #2002
                herkese afiyet olsun..ben bugün dışarıdaki havanın keyfine bakayım...iyi seanslar..
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #2003
                  detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Ortalıkta dolaşmayı ve dikkat çekmeyi pek sevmem, belki ondandır

                  muhakkak vardır degerli calısmalarınız, bahsettigim gibi ben malesef bir aylık periyotlarla takip edebiliyorum takıldıgım forumları. daha dikkatli takip edecegim sizi

                  Yorum

                  • che big
                    Katılımcı
                    • 09 Ekim 2012
                    • 142

                    #2004
                    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    sanmıyorum degerli abim, ben gezi olayları veya 17 aralıkla alakalı oldugunu dusunmuyrum.. hisselerde cok pislikler donmeye basladı.. sadece kendi hisselerimden ornek vereyim, eczacı yatırım 17 tl defter degeri var, 5.3 su anda. borsa duserken dustu, ama cıkarken gitmedi. eczacılar istedigi gibi topluyor. en son 65% lerdeydi sanırım oranları, takibi filan bıraktım. clk, 2 lira iken 2.40 dan satılıp cagrı yapıldı, altı ay sonra 2.75 e baska birine. 310 a geldi, bastılar asagı, 2 liradayken bir tahssili olayı cıktı, spk onaylasın ben itiraz edenin hisselerini 2.81 den alacam dedi, 2 lerden malı yedirdi, 1.15 lere bastı, dort defa bu haberi tekrarladı, spk ya basvuru 7 ocakda yapıldı, 3 ayı gecti hala spk nın onayı bekleiyor. bu sure zarfında ffiili dolasım 55% lerden 92% ye geldi. hiç bir sekilde kap a haber bildiriminde bulunmadı sirket hisse sattık diye. nası oldu da ffiili dolasım bu sekilde arttı anlamadı kimse.. arena, hntlilere 2.6 dolar karşılıgında 4 yıl once satıldı, o gunku kurdan 4.4 tl filan yapıyordu sanırım, hntliler cagrı yapmamak icin 49.7% sini aldılar, ama yonetimi ele gecirdiler, bir arkadas kendi cabasıyla dava actı, yonetimi ele gecirdiler cagrı yapmaları mecburi diye, danıstay haklı budlu filan felan, sonra bir dava daha geldi, iki senedir bekliyoruz, cagrı olacak derse 6-6.5 arası na tekabul edyor dolar kur farkından su anda, ama temyizi cartı curtu..
                    bunlar sadece bendeki hisselerde olanlar, ufacık bir kısım.. adalet olmadıgı icin, dürüstlük de yok, buda beni cok soguttu borsadan. ky bile artık spk ky lehine onay vermez diyor. ben bundan sekiz ay once yarım milyon koymayı bplanlıyordum borsaya, simdi ise elimdekiler bitsin faize gecerim, euro da tutarım diyorum. bir de altın gerilerse gr/tl bazında ona yonelirim diyorum. obur turlusu insan icin sinir harbi..
                    eywallah dostum sana katiliyorum....sunu da göz ardi edemeyiz...siyasi istikrar eywallah...ama siyasi istikrari saglayip milli iradenin sana verdigi gücle,devleti tüm kurumlari ile birlikte yasama yürütme ve yargiyida ele gecirir, halka devletin hak hukuku ve özgürlügünü esit sekilde dagitmazsan,kindar dindar tahammülsüz tavirlarinla halki kutuplasmaya yönlendirirsen sosyal istikrarsizlik olusturusun...sosyal istikrarsizlik senin siyasi istikrarini aninda yok eder.......
                    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #2005
                      Hurriyet.com.tr â€@Hurriyet 44 sn.

                      #Kılıçdaroğlu'na yumruk atan saldırgan: "Beni tokatlayan vekillerden şikayetçim!" http://bit.ly/1jt9tcB #PaylaşmaHürriyeti

                      Yorum

                      • che big
                        Katılımcı
                        • 09 Ekim 2012
                        • 142

                        #2006
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Borsa dün açılışta oluşan boşluğu kapatacak, o belli oldu ama devamı gelecek mi sorusuna cevap vermek şu aşamada zor.
                        AKSEN'de düzeltme başladı gibi, 2.60 ortalama ile verdim.
                        valla iyi sabrettin detan abi,bol kazanclar
                        İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                        tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                        Yorum

                        • hpsmj
                          Aktif
                          • 25 Mart 2012
                          • 160

                          #2007
                          che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          eywallah dostum sana katiliyorum....sunu da göz ardi edemeyiz...siyasi istikrar eywallah...ama siyasi istikrari saglayip milli iradenin sana verdigi gücle,devleti tüm kurumlari ile birlikte yasama yürütme ve yargiyida ele gecirir, halka devletin hak hukuku ve özgürlügünü esit sekilde dagitmazsan,kindar dindar tahammülsüz tavirlarinla halki kutuplasmaya yönlendirirsen sosyal istikrarsizlik olusturusun...sosyal istikrarsizlik senin siyasi istikrarini aninda yok eder.......
                          coook guzel ifade etmişsiniz, tamamıyla katılıyorum. secim sonucları siyasi istikrar gibi cıkmıs olsada, ulke ekonomisine (aslında ulke ekonomisine degilde borsaya) kısa vadede olumlu bir hava katsada, uzun vadede gerek yurtdısında olusturdugu intiba gerekse icerdeki huzrusuzluklar yuzunden olumsuz bir sekilde yansıyacagını dusunuyorum.

                          Yorum

                          • hpsmj
                            Aktif
                            • 25 Mart 2012
                            • 160

                            #2008
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Hurriyet.com.tr â€@Hurriyet 44 sn.

                            #Kılıçdaroğlu'na yumruk atan saldırgan: "Beni tokatlayan vekillerden şikayetçim!" http://bit.ly/1jt9tcB #PaylaşmaHürriyeti
                            realist dostum, bu mesajına begen e tıkladım ama paylasımını begendim, yoksa icerik tam bir rezalet... yüzsüzlüğün boylesi.. bir de bizim ilçeden cıktı yaw bu saldırgan

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #2009
                              Aynen katılıyorum, bir örnekte ben verim, yaşanıldığı zaman sadece takip ediyordum içinde değildim, kısaca (tam hatırlamıyorum fiyatlar yaklaşık olarak);
                              EKGYO
                              3,2x 2. halka arz yapacağız dendi kağıt 2,6x
                              fiyat aralığı 3,10-2,80 dendi kağıt 3,00
                              taksim olayları arz iptal ileri ki tarihe dendi.
                              2,8x tekrar 2. halka arz
                              2,7x fiyat aralığı 3,80-2,50 dendi

                              Arza 2,5 katı teklif geldi ne hikmetse halka arz taban fiyattan gerçekleşti 2,50 tabi sonra 17 aralıklar 2 lire gitti kağıt, sonra hisse geri alımı falan biraz toparlandı. 2,5 katı teklif gelmiş tavan fiyattan arz etsene kardeşim, kağıtta eski fiyatına gitsin...

                              Kağıt 3,20 de iken, malını arz ettiler, yatırımcı ne kazandı bu halka arzdan?

                              hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              sanmıyorum degerli abim, ben gezi olayları veya 17 aralıkla alakalı oldugunu dusunmuyrum.. hisselerde cok pislikler donmeye basladı.
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2010
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Endeks grafiğini bir açın, 17-19 eylül 2013 e bir bakın. Hareketler o döneme çok benziyor.
                                Pazartesi günü yukarı yönlü boşluklu bir açılış olabilir. Salı veya çarşamba bu etabın zirvesi görülebilir.
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Boşluklu açılış dün olmadı bugün oldu
                                Zirve beklentimizi bir gün ileri kaydıralım...


                                Ufak bir yanıldı...
                                Boşluklu açılış tahminimden bir gün sonra (salı günü) olunca bugün de yukarı yaparlar, perşembe vermeye başlarlar diye düşünmüştüm.
                                Malum, Pala çalım atmayı sever; yine bir çalım attı. Zaten hep dediğimizi yapsa oyun onun oyunu değil bizim oyunumuz olur.

                                Bu yüzden kapanış tahminini yüksek tuttum. Kapanışmetreyi başlatacağım derken horoz öttü erken
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information