Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)
detan 74.474
aok75 73.650
Artı 73.267
ayhan53; 73.073,73
detox : 73.035
chebig 72.999
alpbike: 72.669,31
gazmanbaba 71.805
realist34 : 71.712
radyolog 72456DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
bu forumu seviyorum, duzenli de takip ediyorum yurtdısında olmadıgım bir ay..che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterayni sekilde yapiyorum.......su an %22 oraniyla hissedeyim........kalan hisselerim.....
HEKTS,ISGSY,BOLUC..........
HEKTS zaten satmam 4 senedir tutuyorum.....5. kez temettü alacagim
ISGSY yi bedlesiz sonrasi satabilirim.....
BOLUC yi ise 3 den asagi vermem,uzun vade icin aldim.....
ama bence forumun en zayıf noktası hisse ismi gecmemesi, onu da saolsun che big abimiz biraz kırmış
bende de netas eczyt arena ve clk var
netas 1 lira temettu verdi diye 10 dan aldmıstım
al sat filanla 10% daha artsa zararımı cıkartıp vermiş olucam
eczuyt malum nedenler den aldım, DD 17 de olsa bir sey ifade etmiyor
arena benim temettu kagıdı oldu artık, 4 senedir tutuyorum
clk de 2.81 tahsisli onayı olursa patrona verecez diye aldık..
yalnız cok sogudum bu borsadan. ben ki uc bucuk yıldır derinlikli matriks kullanıyroum, dun bitti uyeligim, yenilemedim. satayım su elimdekileri daha da gelmem davosa..
Yorum
-
bazı arkadaşlar kağıtlar hakkında burada yazıyorlar ama çok fazla yazı olduğundan aralarda kaynıyor..sevgili detan bu konuda eskilerin en iyilerindendir..şahsen tanıdığım için rahatlıkla söyleyebilirimhpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu forumu seviyorum, duzenli de takip ediyorum yurtdısında olmadıgım bir ay..
ama bence forumun en zayıf noktası hisse ismi gecmemesi, onu da saolsun che big abimiz biraz kırmış
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
gezi olaylarindan sonra gelisen sürec cogu kisiyi borsadan soguttu..........beni korkutan hükümetin RTE nin tavrinin her zaman yeni olaylara gebe olmasihpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu forumu seviyorum, duzenli de takip ediyorum yurtdısında olmadıgım bir ay..
ama bence forumun en zayıf noktası hisse ismi gecmemesi, onu da saolsun che big abimiz biraz kırmış
bende de netas eczyt arena ve clk var
netas 1 lira temettu verdi diye 10 dan aldmıstım
al sat filanla 10% daha artsa zararımı cıkartıp vermiş olucam
eczuyt malum nedenler den aldım, DD 17 de olsa bir sey ifade etmiyor
arena benim temettu kagıdı oldu artık, 4 senedir tutuyorum
clk de 2.81 tahsisli onayı olursa patrona verecez diye aldık..
yalnız cok sogudum bu borsadan. ben ki uc bucuk yıldır derinlikli matriks kullanıyroum, dun bitti uyeligim, yenilemedim. satayım su elimdekileri daha da gelmem davosa..
İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
-
alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterne has düşüyoruz yaaaaa.
Bir ara hiç düşmiyecek sandım

geçen gün konuşmuştuş alpbike
az daha bekle sadece kırmızı göreeksin yeşili unutacaksın
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum








Yorum