Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1786
    İşçi Partisi â€@isci_partisi · 11 dk.
    "Bu bir barış süreci değil, kanlı sonuçlara giden bir süreç. Patronu ABD. Amacı PKK'yı güçlendirmek." #PerinçekGerçekleriAnlatıyor (CNntürk)

    "Hz. Muhammed Mekke'den Medine'ye giderken kaç oy almıştı. Mustafa Kemal Samsun'a çıkarken kaç oy almıştı?" #PerinçekGerçekleriAnlatıyor

    "İsterse fareyi ak kedi yakalasın isterse kara kedi. F örgütünün kökü kazınmalı."

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1787
      krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ...
      gralım, ben de o kadar çok şaşırdım ki anlatamam .. buna gerçekten inanıyor mu acaba

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1788
        Son Dakika Haberleri â€@TwiterSonDakika · 26 dk.
        MHP milletvekili Özcan Yeniçeri #kedilersoruyor eylemine TBMM'ye yazılı soru önergesi vererek katılmış. pic.twitter.com/1fxMTqI5yo

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1789
          başkanım, halil Reçber'e göre senin dolar 2 yıl sonra 1,5 tl. miş... haberin ola.. sonra vay ben duymadım.. ben görmedim dime..

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23118

            #1790
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1791
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              gadarın dediklerine aynen katılıyom

              *** kısmı hariç
              olurda gerçekleşir
              ***ten olmayalım
              ...... ten de olursak el de bişey kalmayacak zaten

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #1792
                Öteki köyde sayfalarca Twitter ın niye kapatıldığı ve yasal olup olmadığı tartışılmış..
                konu özel yaşamı zedelendiği düşünülen bir iki sıradan vatandaşı korumak için yapılmışmış.

                Ben de konuyu özetleyeyim dedim. Ama konu Güney sularından sert rüzgara maruz kalabilir;
                ***

                Twitter ın kapatılması gerçekten sayfalarca tartışılmış ve sabırla arkadaşlar yazmışlar..
                Yalnız kapatılan sadece twitter değil, youtube da kapatıldı..

                Malum bilimum tape ve ses kayıtları her iki sitede de yayınlandı.. Dinlenen hiç kimse de yargı yoluyla bunların gerçek dışı olduğunu ve kaldırtma yoluna gitmedi.. ("Sıfırladınmı oğlum" vs vs. tüm tapeler..).

                Ve şu ana kadar bunların, yargıdan bu konuda basına yansıyan "yalan" olduğuna dair hiçbir bilgi yok...

                Dolayısı ile seçim öncesi her iki site özellikle "twitter belası" bu nedenle kapatıldı.. Nokta..

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1793
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  demiş biri para kazanmak isteyene duyurulur
                  ya ayı tuzağıysa.. memsa topiği gibi bir topik yaparız artık

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1794
                    CREDIT SUISSE : TÜRK BANKALARINDA POZİSYONLARI AZALTMA FIRSATI... http://www.thelira.com/haber/138466/...zaltma-firsati

                    (rapor kopyalanmıyor o yüzden linkini yapıştırdım.. göz atmanızı tavsiye ederim..)

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #1795
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                      İyi ki şu "twitter belası" var.. Akıllı telefonlar ve teknoloji var..

                      Bundan 10 sene önce olsa "s.ttin sene" bu adamın parti teşkilatından olduğunu öğrenemezdik..

                      Birkaç saat sürmedi billee..

                      Korkma.... titre....

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1796
                        krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        dolarinda a..ina koyyim...bole giderse 22 lire olur...


                        ben hep ne didim...bunlardan gurtulalim ama,ne dolarciya,

                        ne faizciye,
                        ne Galata Bankerlerine ülkeyi teslim etmielim dedim...

                        Gilincdaraoglu iktidara gelse...dolar ve faizle oynama galkilsa...oynayani önce ben ve benim gibiler ****rdi...

                        onüncün...bu dolar bunlarin sirtinda üc günde 12 lire olucek...

                        sonra düzeltiriz...

                        dolar dediğimiz para birrimi tedavülden kalkacak nerdeyse yav 22 lira nedir

                        dolarda dünyadaki diğer paralara karşı develüasyon olursa

                        ülke ve şirket borçları düştümü

                        borçlananlar büyük kazanacak..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1797
                          halil 10 numara grafik atmış

                          dolarda kırılmadık bir trend ortalama kalmadı

                          haftalık log grrafik var bi

                          oda ilerde ne olur ne olmaz tutar tutmaz belli değil

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #1798
                            Başkan haftaya İstanbul'a gelsene, fon dip yaparız hep beraber.

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1799
                              burda birbirimizi gazlamaktan başka bi işe yaramadık

                              kendimizi kandırmayalım

                              tokatı yedik

                              2.09

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #1800
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                ayular samimidir tuzak muzak kurmazlar
                                Bence de hem bu boğaları sevmiyorum. Bu seferki çıkıştan bir şey kazanamadım .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information