Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #706
    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende dow ralli yapacak diye düşünüyorum

    Ayrıca Ereğli’nin o malı buradan karşılanırsa sonu Enka gibi ralli olur
    kısa süreli bir ralli olabilir.
    ama orta vade bitti dow..

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #707
      Kuzu hocam nerelerdesin

      Sudan çıkmış balığa döndük

      Beraber yürüdük bu yollarda beraber ıslandık yağan yağmurda

      Yorum

      • mcevik6
        Katılımcı
        • 01 Şubat 2015
        • 73

        #708
        5000 -5700 arası bir süre gitgel ardından burada dağıtım olur ve çöküş başlar . yeni zirve gelirse üzerinde 6600 e kadar yeni bir yüksek daha gelebilir. Otomotivler yükselişten yeterince pay alamadı stoplu teknik takip edilebilir.

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #709
          bist haftalık
          en kuvvetli desteği 2300 lerde



          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #710
            dolar indexi
            günlük çıkış modunda


            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #711
              parite
              günlük düşüş modunda

              yeni bir dolar olayı olacak.

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #712
                kuzu düşecek dedi gitti işte.
                daha arkasına bakmıyor..

                tepeden mal aldırıp,kimseyi zora sokmuyor.

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #713
                  vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  sabah iktidar gazetecisi kayyum yok dedi

                  sorun tamamen cuma gecen hafta ki mevzu
                  kayyum çıkmadı ama hala gömüyorlar

                  ufak ortak sıçtı attı ortalığın içine üstüne tam gitseler partı kapatılmaya dahi gider iğrenç bir mevzu

                  Yorum

                  • Tuncer
                    Tecrübeli
                    • 03 Mart 2022
                    • 2825

                    #714
                    guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    parite
                    günlük düşüş modunda

                    yeni bir dolar olayı olacak.

                    yine çoştu bu

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #715
                      çok büyük bir bir siyasi kriz var
                      yurtdısı şaha kalktı heryer yemyeşil olmasına rağmen bist çöküyor

                      birkaç gün daha devam ederse para dolara kaçmaya başlayabilir

                      torbacılarla özel harekat polisleri baskentin göbeğinde cinayete karısıyor duyar duymaz 3 taban yeriz demistim ,iğrenç mide bulandırıcı durum hala insanlar neden düsüyoruz dıyor

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #716
                        emmi çatır çutur vuruyordur biste
                        tam sevdiği ortam siyasi kriz negatif ayrışma ve çöken bist
                        3 taban dıyordum 5 taban yese rahatlamaz burası öyle rezalet bir olay

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #717
                          Teb inatla long kapatmıyor

                          Bu durumda çöküş zor mu olur

                          Yorum

                          • Titrettin
                            Aktif
                            • 20 Aralık 2016
                            • 318

                            #718
                            bul karayı al parayı borsası. tamamen siyasi..

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #719
                              Bu Ankara kuşu hesabının yazdıkları doğru ise kaçan kurtulur formasyonu başlar

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #720
                                Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Bu Ankara kuşu hesabının yazdıkları doğru ise kaçan kurtulur formasyonu başlar
                                dolandırıcının teki , insanları parlatıp ya da kötüleyip para koparmaya çalışan eski akp fetocu bir çakal

                                bu it matriks denen bir hisseyi övdü 3 5 ay önce , sonra matriks hissesi feci çöktü

                                o hissenin sahibi de sedat pekerin ifsaladığı bir akp lidi

                                peker in ifsasından sonra akp linin evine baskın yapıldı

                                bilin bakalım o evden kim çıktı bu ankara kusu denen it para koparmaya gitmis

                                Kararın ardından polis ekipleri Ankara Kuşu isimli Twitter hesabının sahibi Oktay Yaşar ile Ban'ı Ban'ın evinde yakaladı. Ekipler Yaşar ile Ban'ı gözaltına aldı.

                                https://www.takvim.com.tr/guncel/202...lari-tokatladi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information