Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Amerikandan ne hisse alınır bilmediğim için ak portföy amerikan yarıtırım fonu aldım emmi çoktandır seçim ile ilgili yiğenlerine bişey demiyorsun gidişat ne olacak
Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
Allah sevmediğini yaratır mı hiç
İnsan olan insan darıltır mı hiç
Haksızlık haksızın yüzünden olur...
yabancı ne istiyor , endeksi göcertmek 800 e düsse endeks hala satarlar delirmis gibi
payları 30 un altında feci sopa yediler 3 yıldır
yerli ne istiyor enflasyona karsı kendini korumak , tek adresleri neresi , borsa
yabancıların elde orta küçük kağıt kalmadı , hepsi uçtu
ellerinde dev sanayi sirketleri ve bankalar var , kuduz gibi satıyorlar
bu ralli yabancıların bu kağıtlarda da kemikleri kırılmadan bitmez , sağlam dayak yediler ama kemikleri henüz kırılmadı
yabancılara kalsa endeks 800 e düser , sopa yerlilerin elinde kemik kıra kıra devam etmeli
son günlerde kağıtlara önlem alınıyor o yüzden duraksıyoruz
bunda daha uyumsuzluk yok.6000 i geçebilirde..
bir sendelemesi.sonra daha çok çıkıp uyumsuzluk vermesi lazım ki düşssün.
desteği 2300 lerde
enflasyon daha bitmediki düşssün.
muhtemelen resesyonla bitecek.
yani şimdi short açma yerine, mal almayıp 2300 ler beklenebilir.
bunun nereden düşeceği hiç belli değil.şu anda
alttaki linkleri tıklayın..
parite uyumsuz.
zor geçeceği bir dirençte.
bu düşecek.0.83 lere..
enflasyon devam edecek daha..oraya kadar.
dxy 120 yaparlarsa o faize enflasyonda dayanmaz.zaten resesyonda patlar.
uçak inerken gövde üstüne çakılır
0,83lere düşerse bizim ağır sanayi hisseleri gümler demedi deme zaten adamların gelirleri sabit dolar yüzünden yerinde sayıyor lakin giderler enerji işçilik hep artıyor
0,83lere düşerse bizim ağır sanayi hisseleri gümler demedi deme zaten adamların gelirleri sabit dolar yüzünden yerinde sayıyor lakin giderler enerji işçilik hep artıyor
kaçınılmaz bir şekilde dxy 120 ye parite 0.83 e gidiyor.
paritenin bu çıkışı .bu düştükten sonraki 0.83 e sonraki çıkışının , ön hareketi
abd temel verileri resesyon kapısında bekliyor.
muhtemelende bunlar olacak..
dowun yeni zirve yapmasıyla mal kaçmaya çalışıyorlar..
işte orada patlar..
şimdiye kadar hiç bir global kriz dow zirve yapmadan gelmedi.
Yorum