Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #481
    Bankalar bitiyor demir kalkıyor o duruyor bugünde yılların eşşeği saholle tutttular

    Velhasıl hergün bir kahraman çıkıyor

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #482
      Kuzu hocam bisti beklerken yine ABD yıkıldı yaw

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #483
        abd bitmedi daha.
        yeni zirve yapacak.
        düşüş bitti

        Yorum

        • bubico
          Katılımcı
          • 26 Haziran 2011
          • 82

          #484
          Kuzu bu boru deil be deli

          Yorum

          • Furki49
            Katılımcı
            • 02 Mayıs 2020
            • 101

            #485
            Amerikandan ne hisse alınır bilmediğim için ak portföy amerikan yarıtırım fonu aldım emmi çoktandır seçim ile ilgili yiğenlerine bişey demiyorsun gidişat ne olacak
            Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
            Allah sevmediğini yaratır mı hiç
            İnsan olan insan darıltır mı hiç
            Haksızlık haksızın yüzünden olur...

            Yorum

            • mcevik6
              Katılımcı
              • 01 Şubat 2015
              • 73

              #486
              By @sidabumi

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #487
                yabancı ne istiyor , endeksi göcertmek 800 e düsse endeks hala satarlar delirmis gibi
                payları 30 un altında feci sopa yediler 3 yıldır
                yerli ne istiyor enflasyona karsı kendini korumak , tek adresleri neresi , borsa

                yabancıların elde orta küçük kağıt kalmadı , hepsi uçtu
                ellerinde dev sanayi sirketleri ve bankalar var , kuduz gibi satıyorlar

                bu ralli yabancıların bu kağıtlarda da kemikleri kırılmadan bitmez , sağlam dayak yediler ama kemikleri henüz kırılmadı

                yabancılara kalsa endeks 800 e düser , sopa yerlilerin elinde kemik kıra kıra devam etmeli

                son günlerde kağıtlara önlem alınıyor o yüzden duraksıyoruz

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #488
                  kardemir ve kozal 2 3 ay önce kuduz gibi satıyorlardı krdmd yi 10 dan kozal ı 100 lerden

                  su an krdmd 20 ye kozal 600 e geldi , kemikleri un ufak edildi

                  Yorum

                  • Tuncer
                    Tecrübeli
                    • 03 Mart 2022
                    • 2825

                    #489
                    palanın eksi 1 e bile tahammülü yok savaş falan çıkmazsa bu endeks nasıl düşecek

                    Yorum

                    • boş
                      Aktif
                      • 02 Aralık 2008
                      • 253

                      #490
                      Tesla mı alacaksın yani )

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #491
                        bist 100 haftalık

                        bunda daha uyumsuzluk yok.6000 i geçebilirde..
                        bir sendelemesi.sonra daha çok çıkıp uyumsuzluk vermesi lazım ki düşssün.
                        desteği 2300 lerde
                        enflasyon daha bitmediki düşssün.
                        muhtemelen resesyonla bitecek.
                        yani şimdi short açma yerine, mal almayıp 2300 ler beklenebilir.
                        bunun nereden düşeceği hiç belli değil.şu anda
                        alttaki linkleri tıklayın..


                        https://imgyukle.com/i/JmmlHh

                        https://imgyukle.com/f/2022/12/23/JmmlHh.png

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #492
                          parite uyumsuz.
                          zor geçeceği bir dirençte.
                          bu düşecek.0.83 lere..
                          enflasyon devam edecek daha..oraya kadar.
                          dxy 120 yaparlarsa o faize enflasyonda dayanmaz.zaten resesyonda patlar.
                          uçak inerken gövde üstüne çakılır

                          https://imgyukle.com/f/2022/12/23/JmvOEy.png


                          https://imgyukle.com/f/2022/12/23/Jmvc7n.png

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #493
                            0,83lere düşerse bizim ağır sanayi hisseleri gümler demedi deme zaten adamların gelirleri sabit dolar yüzünden yerinde sayıyor lakin giderler enerji işçilik hep artıyor

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #494
                              Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              0,83lere düşerse bizim ağır sanayi hisseleri gümler demedi deme zaten adamların gelirleri sabit dolar yüzünden yerinde sayıyor lakin giderler enerji işçilik hep artıyor
                              kaçınılmaz bir şekilde dxy 120 ye parite 0.83 e gidiyor.
                              paritenin bu çıkışı .bu düştükten sonraki 0.83 e sonraki çıkışının , ön hareketi
                              abd temel verileri resesyon kapısında bekliyor.
                              muhtemelende bunlar olacak..
                              dowun yeni zirve yapmasıyla mal kaçmaya çalışıyorlar..
                              işte orada patlar..
                              şimdiye kadar hiç bir global kriz dow zirve yapmadan gelmedi.

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #495
                                tüpras da çoşuyor bir ereğli kaldı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information