Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
Su bir gerçek ki , askerin 48 saat boyunca sahaya surulmemesi, enkaz altındakilerle iletişimin tek yolu İnternetin kapatilmasi , işini dürüstçe yapan yardimseverlerin bagislarina cokulmeye çalışılması, it trollerinin milleti tahrik edip dalga gecmesi , borsada yapılan kanlipara soygunu...
Bu millet bunları bu sefer unutmayacak
Yorum
-
Twiterda gündem 1 yatirimfinansman hesabını kapat üst sıralarda da islemleriptal edilsin
Gazetecilere göre isildak rte ye bilerek haber vermiyor borsadaki durumu isildak ve yagmayi yapan ekibinin kafalari kopar akp gazetecilerinden de büyük tepki var
Yorum
-
Bravo....kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster5 is gunu yasada var...bu kadar kapali ise...BAZ FIYAT OLAN 4505 ILE ACILABILIR....bundan daha fazla kapalilik hali....SERBEST FIYATI gerektirir....birgunde yuzde 30 dusus baza gore normaldir....iste o...OLUSAN SERBEST FIYATTIR...sonraki gunler buna gore normale doner.
iki SIMULASYONUM var...acilis ucun....
SIMULASYON ACILIS 1A...bu baz fiyat 4505 e gore....yukarida grafini astim....5100 e cikis 3100 e dusus....
oburu....
SIMULASYON ACILIS 1B....bu serbest fiyata gore....bunu asmiyorum...moreller ucun....acilisa 10 saat kala asarim....
Yorum
-
Kimin elemanısın sen? 10-15 yıldır izliyorum, kime çalışıyorsun söyle artık...gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKuzu abi ben şakşakcı değilim..
Hayatım boyunca da olmadım..
Gördüğüm neyse onu yazdım..
1900 diye bir rakam anca savaş kısıtlama swift kapama kara liste ambargo gibi bir durumda olabilir dedim..
Bu ahval ve şerait dışında olamaz dedim..
Bu iş siyasi bir inada döndü..Adeta gövde gösterisi bir show a döndü seçim için..
O yüzden düşüş falan aklınızdan çıkarın diye yazdım..
Olası düşüşlerde V şeklinde çok hızlı olup biter..
Misal geçen 3200 demiştim..(oda olursa)
Şimdi o rakam 3500 e yükseldi..
Oraya iğne bar atar çok hızlı 2 günde 4300 yapar ve düşüşü bitirir..
Bu topikde bu yüzden yazmayacaktım..
Çünkü bir sözün doğru..
Senin 1900 dediğin yerden ben up up up devamlı yazarsam art niyet aranır demi.
Haklısın..
Bu nedenle de yazmayacağım
Yorum
-
Gazeteci ali Çağatay borsada kanlı para soygunu yapan yagmacilari isim isim açıklamış radyoda bu yayını bulabilen var mi
Bahsedilen isimler eski bakanların oğlu spk ve bist başkanları konuşulanlara göre rte ye bile kafa tutmuşlar borsayı açık bırakarak
Yat fin ve bofa dan surekli satan aylardir tahmin ettigim gibi hepsi badem , borsayı dönem dönem gocerten ekip bunlar
Benim tanıdığım rte bu yagmacilarin kafalarını koparır işlemleri iptal eder dun konuşurken zaten isildak a kafa göz dalacakti neredeyse.. olay çok büyüyor
Takas makas hepsi hikaye tek tuşluk islem
Isin ilginç yanı bu görevdeki insanlar böyle bir durumun sonuclarini nasıl düşünemez nasil cesaret eder
Bu işlemler iptal edilmezse borsa uzun yıllar kendine gelemez en azından hukumet değişen kdr bu işlemlerin hükumete en az %20 etkisi olacak seçimde karar senin rte ya 3 5 cakal ya milyonlarca magdur
Yorum
Yorum