Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • oprman
    Katılımcı
    • 19 Aralık 2021
    • 120

    #1711
    O zaman direk 1900 dedi önceki sayfalarda var.

    greenspan41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kuzu Seçim 1 yıl ertelenirse ne olacak? 1900 seçimden sonra demiştin?

    Yorum

    • hayalım
      Tecrübeli
      • 27 Şubat 2009
      • 822

      #1712
      Hocamizin basi sagolsun. Tum yore insanlarimiz icin cok gozyasi doktum.

      Yorum

      • saleve
        Aktif
        • 27 Eylül 2013
        • 244

        #1713
        Sn.Casabuon dayanma gücü diliyorum.
        ÖFKE RÜZGAR GİBİDİR, BİR SÜRE SONRA DİNER; AMA PEK ÇOK DAL KIRILMIŞTIR. Liberte- Egalite - Fraternite

        Yorum

        • mertz
          Katılımcı
          • 21 Mart 2022
          • 76

          #1714
          Sn. Casaubon başınız sağolsun. Sabırlar diliyorum.

          Yorum

          • korfez111
            Yeni Üye
            • 20 Ekim 2022
            • 3

            #1715
            Sn.Casaubon, Allah sabırlar versin.başınız sağ olsun

            Yorum

            • smartinvestor
              Tecrübeli
              • 29 Kasım 2015
              • 901

              #1716
              Casaubon Hocam, Allah sabır versin. Başınız sağ olsun.

              Yorum

              • mcevik6
                Katılımcı
                • 01 Şubat 2015
                • 73

                #1717
                Sn. Casaubon başınız sağolsun . Hayatını kaybeden tüm yurttaşlarımıza Allah rahmet eylesin. Bu yıkımında üstesinden geleceğiz hep birlikte ..

                Yorum

                • süphan
                  Aktif
                  • 12 Temmuz 2011
                  • 379

                  #1718
                  Sn.Casaubon'a baş saglıgı diliyorum.

                  Yorum

                  • süphan
                    Aktif
                    • 12 Temmuz 2011
                    • 379

                    #1719
                    Sayın kuzu yaşananları ve etkilerini önümüzdeki 6 ayı ve seçimleri yorumlayabilir misiniz?

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #1720
                      Su bir gerçek ki , askerin 48 saat boyunca sahaya surulmemesi, enkaz altındakilerle iletişimin tek yolu İnternetin kapatilmasi , işini dürüstçe yapan yardimseverlerin bagislarina cokulmeye çalışılması, it trollerinin milleti tahrik edip dalga gecmesi , borsada yapılan kanlipara soygunu...
                      Bu millet bunları bu sefer unutmayacak

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #1721
                        Twiterda gündem 1 yatirimfinansman hesabını kapat üst sıralarda da islemleriptal edilsin
                        Gazetecilere göre isildak rte ye bilerek haber vermiyor borsadaki durumu isildak ve yagmayi yapan ekibinin kafalari kopar akp gazetecilerinden de büyük tepki var

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #1722
                          Seçimlerin 1 yıl ertelenmesi konuşulmaya başlandı

                          Kuzu hocam böyle bir durumda hareket tarzın nasıl olur

                          Yorum

                          • julia.luthor
                            Yeni Üye
                            • 09 Ağustos 2012
                            • 25

                            #1723
                            kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            5 is gunu yasada var...bu kadar kapali ise...BAZ FIYAT OLAN 4505 ILE ACILABILIR....bundan daha fazla kapalilik hali....SERBEST FIYATI gerektirir....birgunde yuzde 30 dusus baza gore normaldir....iste o...OLUSAN SERBEST FIYATTIR...sonraki gunler buna gore normale doner.

                            iki SIMULASYONUM var...acilis ucun....

                            SIMULASYON ACILIS 1A...bu baz fiyat 4505 e gore....yukarida grafini astim....5100 e cikis 3100 e dusus....

                            oburu....


                            SIMULASYON ACILIS 1B....bu serbest fiyata gore....bunu asmiyorum...moreller ucun....acilisa 10 saat kala asarim....
                            Bravo....

                            Yorum

                            • julia.luthor
                              Yeni Üye
                              • 09 Ağustos 2012
                              • 25

                              #1724
                              gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Kuzu abi ben şakşakcı değilim..
                              Hayatım boyunca da olmadım..
                              Gördüğüm neyse onu yazdım..

                              1900 diye bir rakam anca savaş kısıtlama swift kapama kara liste ambargo gibi bir durumda olabilir dedim..
                              Bu ahval ve şerait dışında olamaz dedim..

                              Bu iş siyasi bir inada döndü..Adeta gövde gösterisi bir show a döndü seçim için..
                              O yüzden düşüş falan aklınızdan çıkarın diye yazdım..

                              Olası düşüşlerde V şeklinde çok hızlı olup biter..

                              Misal geçen 3200 demiştim..(oda olursa)
                              Şimdi o rakam 3500 e yükseldi..
                              Oraya iğne bar atar çok hızlı 2 günde 4300 yapar ve düşüşü bitirir..

                              Bu topikde bu yüzden yazmayacaktım..
                              Çünkü bir sözün doğru..
                              Senin 1900 dediğin yerden ben up up up devamlı yazarsam art niyet aranır demi.
                              Haklısın..
                              Bu nedenle de yazmayacağım
                              Kimin elemanısın sen? 10-15 yıldır izliyorum, kime çalışıyorsun söyle artık...

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #1725
                                Gazeteci ali Çağatay borsada kanlı para soygunu yapan yagmacilari isim isim açıklamış radyoda bu yayını bulabilen var mi

                                Bahsedilen isimler eski bakanların oğlu spk ve bist başkanları konuşulanlara göre rte ye bile kafa tutmuşlar borsayı açık bırakarak
                                Yat fin ve bofa dan surekli satan aylardir tahmin ettigim gibi hepsi badem , borsayı dönem dönem gocerten ekip bunlar
                                Benim tanıdığım rte bu yagmacilarin kafalarını koparır işlemleri iptal eder dun konuşurken zaten isildak a kafa göz dalacakti neredeyse.. olay çok büyüyor
                                Takas makas hepsi hikaye tek tuşluk islem
                                Isin ilginç yanı bu görevdeki insanlar böyle bir durumun sonuclarini nasıl düşünemez nasil cesaret eder

                                Bu işlemler iptal edilmezse borsa uzun yıllar kendine gelemez en azından hukumet değişen kdr bu işlemlerin hükumete en az %20 etkisi olacak seçimde karar senin rte ya 3 5 cakal ya milyonlarca magdur

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information