Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
2 önlem aldılar değişen birsey olmazsa devre kesilerek açılacak sonra fon alımları yukari yapabilir
Önlemlerin artması lazım özellikle kredili pozlar için
Seçim belirsizliği de başladı oyları cok dustu secimden kaçmak için Her yolu deneyecekler
Borsanın yarin açılmaması lazim daha birçok önlem alınmadan açmak büyük hata
Unlu bir spek yazmış 35 milyar kredili poz var ozkaynak oranı eksiye düşmek uzeremis
Yağmacı badem çetesi bunların üzerine oynarsa bistte deprem olur cidden borsanın yarin kesinlikle açılmayıp bu kredi limitlerinin düzenlenmesi ilk hayatı önlem olmali
Yağmacı talancilar herseyi yapabilir
Unlu bir spek yazmış 35 milyar kredili poz var ozkaynak oranı eksiye düşmek uzeremis
Yağmacı badem çetesi bunların üzerine oynarsa bistte deprem olur cidden borsanın yarin kesinlikle açılmayıp bu kredi limitlerinin düzenlenmesi ilk hayatı önlem olmali
Yağmacı talancilar herseyi yapabilir
Bunu yazarken oran düşürülmüş önemli birsey bu şimdilik deprem tehlikesi gecmis olabilir
Yagmacilari unutmadık
Islem iptali olmamış çarşamba 15 dakikalik taban satışı otomatik poz kapama satışlarıdi
İsimleri yazılan badem çetesi gozgore göre kaptı enkaz altindakinin malini
Varlık fonu ilk kez alim devreye girecekmiş soygun korkunç boyutta tutustular bu önlemler geldi
surekli bademler varlık fonu bisti tutuyor diyen bir akesek vardi gel de bi yuzune tukurelim
Sosyal medya yağmaya dur dedi
Yagmacilarin amacı günlerce taban götürüp enkaz altında kalanın malına iyice cokmekti
Twiterdaki duyarlı insanlara tebrikler cok uğraştık hepberaber.
Su an yapılacak şey deprem bölgesinde olan insanların tespit edilip 6 7 şubat işlemlerinin iptal edilmesidir. Hırsız kapmış parayı belli en azından deprem bölgesi işlemleri iptal edilsin , zorunlu kapatılan pozlari olanlar vardır yazık günah be
Bu baskının her an devam etmesi lazım
Twiter ahalisine önerim hergun edilen karlardan belli bir miktar deprem bölgesinde yağmalanan insanlara gonderelim
Yorum