Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #1771
    Yarin işlemlere açıyorlar
    Kredili işlemler ile ilgili düzeltme yapmazlarsa yarin direk taban açar burasi

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #1772
      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Yarin işlemlere açıyorlar
      Kredili işlemler ile ilgili düzeltme yapmazlarsa yarin direk taban açar burasi
      varlık fonu ve beslere malı verecekler

      bence yukarı gider

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #1773
        Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        varlık fonu ve beslere malı verecekler

        bence yukarı gider
        2 önlem aldılar değişen birsey olmazsa devre kesilerek açılacak sonra fon alımları yukari yapabilir
        Önlemlerin artması lazım özellikle kredili pozlar için
        Seçim belirsizliği de başladı oyları cok dustu secimden kaçmak için Her yolu deneyecekler
        Borsanın yarin açılmaması lazim daha birçok önlem alınmadan açmak büyük hata

        Yorum

        • erkmen
          Aktif
          • 28 Ağustos 2009
          • 269

          #1774
          BES düzenlemesi depremzedeler için atılmış bir adım değildir...
          Tam tersi servet transferi için atılmış bir adımdır...

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #1775
            Valla bugün benim vadelinin dönüş günüydü

            Sabahtan beridir düşünüyorum acaba aktarıp yarın işlem yapsam mı diye

            Sonra kuzu hocamın dediklerini tekrar okudum vazgeçtim

            Yüzde 30 ile 1 ay daha yeniledim

            Dolar almak işin hala şartların oluşmadığını düşünüyorum

            Belki Mart ayında seçim günü ilanı ile olabilir

            Yorum

            • julia.luthor
              Yeni Üye
              • 09 Ağustos 2012
              • 25

              #1776
              Eklenen Dosyalar

              Yorum

              • Titrettin
                Aktif
                • 20 Aralık 2016
                • 318

                #1777
                Borsaya çağırıp sonra çağırdıklarını batırtmak ilginç... Twiitter da geçen isimler, iddialar kabul edilebilir şeyler değil. ilginç...

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #1778
                  Unlu bir spek yazmış 35 milyar kredili poz var ozkaynak oranı eksiye düşmek uzeremis
                  Yağmacı badem çetesi bunların üzerine oynarsa bistte deprem olur cidden borsanın yarin kesinlikle açılmayıp bu kredi limitlerinin düzenlenmesi ilk hayatı önlem olmali
                  Yağmacı talancilar herseyi yapabilir

                  Yorum

                  • julia.luthor
                    Yeni Üye
                    • 09 Ağustos 2012
                    • 25

                    #1779
                    Engeller kalktı geliyoruz...

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #1780
                      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Unlu bir spek yazmış 35 milyar kredili poz var ozkaynak oranı eksiye düşmek uzeremis
                      Yağmacı badem çetesi bunların üzerine oynarsa bistte deprem olur cidden borsanın yarin kesinlikle açılmayıp bu kredi limitlerinin düzenlenmesi ilk hayatı önlem olmali
                      Yağmacı talancilar herseyi yapabilir
                      Bunu yazarken oran düşürülmüş önemli birsey bu şimdilik deprem tehlikesi gecmis olabilir
                      Yagmacilari unutmadık

                      Yorum

                      • julia.luthor
                        Yeni Üye
                        • 09 Ağustos 2012
                        • 25

                        #1781
                        Gıdıwanlar, FB'li ayanlar, kuzu üstadımın mabadının gılı olamayanlar...

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #1782
                          Seçim olayi dillendi

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #1783
                            Islem iptali olmamış çarşamba 15 dakikalik taban satışı otomatik poz kapama satışlarıdi
                            İsimleri yazılan badem çetesi gozgore göre kaptı enkaz altindakinin malini
                            Varlık fonu ilk kez alim devreye girecekmiş soygun korkunç boyutta tutustular bu önlemler geldi
                            surekli bademler varlık fonu bisti tutuyor diyen bir akesek vardi gel de bi yuzune tukurelim

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #1784
                              Yarinda devre kesecek ama
                              +10 la

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #1785
                                Sosyal medya yağmaya dur dedi
                                Yagmacilarin amacı günlerce taban götürüp enkaz altında kalanın malına iyice cokmekti
                                Twiterdaki duyarlı insanlara tebrikler cok uğraştık hepberaber.
                                Su an yapılacak şey deprem bölgesinde olan insanların tespit edilip 6 7 şubat işlemlerinin iptal edilmesidir. Hırsız kapmış parayı belli en azından deprem bölgesi işlemleri iptal edilsin , zorunlu kapatılan pozlari olanlar vardır yazık günah be
                                Bu baskının her an devam etmesi lazım
                                Twiter ahalisine önerim hergun edilen karlardan belli bir miktar deprem bölgesinde yağmalanan insanlara gonderelim

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information