kuzu Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
...kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstertabiii.....bu karar...HESAPLI VE KITAPLI BIR AKILCA uretilmistir...aslaaa degismez....kuzuda DUYGUSAL AKIL yoktur.
Yorum
-
-
....kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterGOKLERDEN GELEN BIR EMIR VARDIR...
KADERIN USTUNDE BIR KADER VARDIR....
bu DUYGUSAL AKIL dir....
TURKIYE DEPREM BOLGESINDE...imar aflari yapmiyalim...binalari ve herseyi depreme gore yapalim ise....
HESAPLI VE KITAPLI AKILDIR....
bu AKILLARDAN ilki oldurur....ikincisi ise guldurur....
sen hangi akli secmissen...ISTE O SECIM SENIN KADERINDIR.
sen sectigin ucun...sen sorumlusun...SECILEN DEGIL....
Yorum
-
kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterozette sunu dedim....5000 ENDEKSE GELMEDEN KORKUP MALINI SATAN TAM BIR AHMAKTIR.
BU TOPIK SATIN DIYOR IKI AYDIR....5000 ILA 5700 ARASINDA....
simdide diyorki....nereye inerse insin....indigi yerden iki ay sonar 5000...orada sat.
...
Yorum
-
Gübretaş’ta neler oluyor? #Gübretaş’ın altın çocuğu ve halka açık kısmın hakim hissedarını @sahinkayao nun twitter’da yaptığı 1.5 milyon lotluk virman, teminat açıklaması ne anlamına geliyor?
Bu virmanlar hangi yetki ile yapılıyor aylarca yazdık dimi burda
İnsanların aldığı hisseler bu çetenin eline geçiyordu yazdığımızı o akmAK hemen gelip aksini iddia ediyordu
Soru cok basitti günlerce haftalarca aylarca yillarca surekli satışta olan 2 kurumun mali nasil bitmiyordu
Yorum
-
O zamanlar insanlar yönetiyordu devletiTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster99 depreminden sonra yüzde 500 ralli olmuş
Yağmacı bademler yoktu
Deprem felaketi bistte kisa bir düşüş yaratır sonra hızla ralliye başlar yeniden yapılanma rallisi
Simdi yagmacilar var milletin malına çokmeye çalışan aynı durum degil
Kac gündür 1 tek açıklama dahi yok bu kadar tepkiye rağmen twitte hergun borsa tag i 1. Sirada
Yağmacı bademlerin şu an ki planı hiç önlem almayıp borsayı gocertip mala cokmek
Yorum
-
-
Benim anlamadığım olay
Bu borsa hiç düşmeyecek mi
Madem sosyal medyada toplanırsak hep yükselecekse tekniği temeli boşverelim
Titan saadet zinciri gibi hep toplanalım
Ben bu toplanan hocaların tek derdinin 2 gün açık kalması olduğunu düşünmüyorum farklı farklı talepler var
Başta depremzedeler içindi bende hak verdim taleplere ama şimdi bakıyorum
Varlık fonu alsın düşüşler yüzde 5 le sınırlansın yatırımcı tanzim fonu satışları karşılasın valla olay garip yerlere gitti
O zaman lehman krizini yazar kasa krizini pandemi düşüşünü neden yaşadık devlet parayı basıp hep alsaydı o zaman borsa hiç düşmezdi
Yorum
-
Eski fettusiyi konusturmuslar seçim ertelensin demiş anayasada böyle birsey yok ama her yolu deneyecekler seçim iptali için çok büyük oy kaybediyorlar her geçen gün
İktidar değişmeden borsada ralli artık çok zor
Ülkeyi çok zor günler bekliyor
Hersey normale dönse diyelim fettusinin şu açıklaması bile devre kestirirdi
Yorum

Yorum