...
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Basgan ve degerli moddan rica..
Burda maalesef dun ve bu aksam sabotaj vardi.
Forumun sagligi acisindan yeni uyelerden en azindan cep tel istenmeli diye dusunmekteyim..
herkese mutlu bir aksam ve iyi geceler olsun..
Yorum
-
piyasada biz buna guyruk acısı diyorus...pala üüüle bi namıssızki masada herkese bi guyruk acısı tattırır...kimisinin guyruk acısı biras daha fazladır ve bel sokumundan yukarıda olduğu içünde sağa sola sataşır...Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDevamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...
bu olguya literatürde,acı varmı acı diyebiliris..
BaLtaCı
kârda otur,zarardan cabuk cık...
Yorum
-
Hocam soyle dusunun .. Siz eski uyesiniz..tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterzikemediğin götü öpeceksin demek bu






CENEVRE'DE UKRAYNA TOPLANTISI OBAMA: UKRAYNA'DA GERİLİMİN DÜŞÜRÜLMESİNDE DİPLOMASİ İÇİN UMUT IŞIĞI YANMIŞTIR
Forumda hanim uye olsa ne dusunur..?
Yazdiklarinizin belden asagi agir kelimeler oldugunu dusundunuz mu??
Yorum
-
Kesinlkle karşıyım bu fikre. Ayhan başkan hattımı bozar sonra.anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBasgan ve degerli moddan rica..
Burda maalesef dun ve bu aksam sabotaj vardi.
Forumun sagligi acisindan yeni uyelerden en azindan cep tel istenmeli diye dusunmekteyim..
herkese mutlu bir aksam ve iyi geceler olsun..



Yorum
-
son yazım olsunayhan53 Nickli Üyeden Alıntıvesire vesaire vesaire
arada bir yazı daha vardı onu da silmişiniz galiba
Denklik ile ilgili
fakat bu yazıların benimle veya yazdıklarımla ilgili alakaya anlamadım.
Gün olur ki gelirse ,muhtemelen gene cevap veremiyeceksiniz..bir daha foruma yazmıyacağım diye kaçak dövüşeceksiniz.
Yorum
-
buraya üye olmas hatunlar onlar trend topic yerleri severanti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHocam soyle dusunun .. Siz eski uyesiniz..
Forumda hanim uye olsa ne dusunur..?
Yazdiklarinizin belden asagi agir kelimeler oldugunu dusundunuz mu??








Yorum
-
Bu foruma cok ciddi sanal saldiri oldugunu dusunmekteyim..
Cunku isteyen istedigi nickle istedigi kadar uye olabilir.
Zor is vesselam.. ama huzur bozucu..
Iyi geceler olsun..
Yorum
-
Haklısınız istediğiniz kadar hayali mail adresi alıp üye olabilirsiniz.anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBu foruma cok ciddi sanal saldiri oldugunu dusunmekteyim..
Cunku isteyen istedigi nickle istedigi kadar uye olabilir.
Zor is vesselam.. ama huzur bozucu..
Iyi geceler olsun..
Yorum
-
Ben aile kardes teyze abla diye dusunmekteyim..tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterburaya üye olmas hatunlar onlar trend topic yerleri sever







Gerisini siz dusunun..
Yorum
-
bencede var bişii,şurada bir haftadır buradayım ne entrikalar döndüğünü hala annayamadım...anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBu foruma cok ciddi sanal saldiri oldugunu dusunmekteyim..
Cunku isteyen istedigi nickle istedigi kadar uye olabilir.
Zor is vesselam.. ama huzur bozucu..
Iyi geceler olsun..
sanırım iki grup arasında bir carpışma var...bizede güclü olan kazansın demek düşer...
bende kactım...iyi geceler...BaLtaCı
kârda otur,zarardan cabuk cık...
Yorum
-
Bu ikinci olay. Daha önce de aynısını yaşamıştık. İnsanlar fikrilerini hür olarak yazabilmek için burada toplanmışlar. Yasaklarla hürriyet aynı yerde yeşerebilir mi?REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbencede var bişii,şurada bir haftadır buradayım ne entrikalar döndüğünü hala annayamadım...
sanırım iki grup arasında bir carpışma var...bizede güclü olan kazansın demek düşer...
bende kactım...iyi geceler...
Hele hele yönetici olan insanların ysakçı olması ve bunları bir kural içinde değil de sevdiği veya değer verdiği insanların istekleri doğrultusunda ceza vermeleri daha da kötü.
Neyse hakkımızda hayırlsı. Burada yazarız ya da yazamayız sorun değil. Gelip beyimize de müdahale edecek değiller.
Bu arada dayımızı özlemişim.

Yorum
Yorum